Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Inspektor nadzoru robót budowlanych
Zarząd Inwestycji Miejskich
Wrocław, dolnośląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Zarząd Inwestycji Miejskich
ogłasza nabór na wolne urzędnicze stanowisko
„Inspektor nadzoru robót budowlanych”
Składanie aplikacji do dnia 6 grudnia 2021 r. do godziny 15:30.
Kandydatem na wolne urzędnicze stanowisko może być osoba, która:
- posiada obywatelstwo polskie lub
- posiada obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282);
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynieryjne techniczne o specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnie z art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.);
- członkostwo Dolnośląskiej Izby Inżynierów Budownictwa i potwierdzone aktualnym zaświadczeniem wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117);
- co najmniej 4 lata stażu pracy na stanowiskach związanych z kierowaniem lub nadzorowaniem robót budowlanych.
Wymagania dodatkowe:
- w zakresie umiejętności zawodowych:
- bardzo dobra znajomość ustawy – Prawo budowlane i przepisów wykonawczych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programu do kosztorysowania Norma PRO,
- znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, prawo ochrony środowiska.
- w zakresie predyspozycji osobowościowych:
- umiejętność koordynowania i organizowania pracy,
- odpowiedzialność, samodzielność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych,
- odporność na stres,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność prowadzenia korespondencji służbowej.
- prawo jazdy kat. B.
Zakres podstawowych zadań i obowiązków służbowych:
- reprezentowanie inwestora na budowie, polegające na kontrolowaniu zgodności realizacji prowadzonych robót z projektem, pozwoleniem na budowę, warunkami umownymi, aktualnie obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
- uzyskiwanie od Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji akceptacji protokołów konieczności dotyczących robót dodatkowych i uzupełniających, a po jej otrzymaniu uzyskanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz sporządzania wniosków stosownie do treści zaakceptowanych protokołów;
- przygotowywanie wniosków o zmiany do umów zgodnie z warunkami zmian przyjętych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla prowadzonych zadań, uzyskiwanie potwierdzenia w Zespole ds. Planowania w Dziale Zamówień Publicznych, Umów i Planowania o posiadaniu niezbędnych środków finansowych oraz uzyskanie akceptacji Zastępcy Dyrektora ds. Realizacji Inwestycji do przygotowanych wniosków;
- uzyskiwanie od wykonawców bądź samodzielne opracowywanie, jak też sprawdzanie i uzgadnianie pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym kosztorysów budowlanych, stanowiących podstawę do określenia wynagrodzenia umownego, wynagrodzenia dodatkowego oraz uzupełniającego;
- bieżąca kontrola kosztów nadzorowanej inwestycji i remontów pod kątem nie przekraczania wartości umownej oraz środków przeznaczonych na daną inwestycję lub remont, jak też kontrola prawidłowości fakturowania robót wykonanych;
- współpraca z Zespołem ds. Rozliczania Inwestycji przy końcowym rozliczaniu kosztów budowy i rozliczeniu inwestycji zakończonych, w tym kompletowanie niezbędnej dokumentacji do faktur doręczonych do Zarządu za prowadzone prace inwestycyjne i remontowe oraz ich sprawdzanie pod względem merytorycznym;
- sporządzanie protokołów PT i OT z nadzorowanych inwestycji i przekazywanie ich do Zespołu ds. Rozliczania Inwestycji Działu Finansowo-Księgowego;
- określanie zakresu robót i szacowanie kosztów prac remontowych oraz uwarunkowań realizacyjnych dla innych zadań i obiektów Gminy Wrocław;
- opiniowanie przyjmowanych przez Dział Przygotowania Inwestycji dokumentacji technicznych;
- przygotowywanie, w ramach kompetencji działu, odpowiedzi na zapytania wykonawców składane do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich niezwłoczne przekazywanie do Działu Zamówień Publicznych, Umów i Planowania;
- kompletowanie niezbędnych aktów prawnych i innych publikacji związanych z zakresem działania działu;
- prowadzenie niezbędnej korespondencji w zakresie nadzorowanych inwestycji;
- opiniowanie możliwości realizacji zadań/inwestycji, uwarunkowań, zakresu i kosztów;
- archiwizacja prowadzonej dokumentacji, oraz przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji do archiwum zakładowego w zakresie realizowanych zadań;
- zastępstwo pracowników działu zgodnie z podpisaną kartą urlopową;
- inne czynności i zadania związane z procesem inwestycyjnym wynikające z przepisów prawa krajowego, miejscowego, współpracy z Gminnymi jednostkami oraz poleceń bezpośredniego przełożonego i Dyrekcji ZIM.
Informacje o warunkach pracy:
Pracownik będzie wykonywał pracę biurową przy komputerze w siedzibie pracodawcy oraz w miejscach nadzorowanych inwestycji na terenie Gminy Wrocław.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- CV z przebiegiem pracy zawodowej;
- kopie świadectw pracy potwierdzających okresy zatrudnienia zawarte w CV;
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i kwalifikacje;
- oryginał kwestionariusza osobowego (wzór: http://www.zim.wroc.pl/files/kwestionariusz.pdf – plik do pobrania);
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (wzór: http://www.zim.wroc.pl/files/karalnosc.pdf – plik do pobrania);
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego (dot. osób nieposiadających obywatelstwa polskiego);
- kopia dokumentów potwierdzających niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski na koszt własny kandydata.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę, pełny etat;
- narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon;
- przyjazną atmosferę pracy;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- szansę na udział w realizacji najciekawszych wrocławskich inwestycji;
- benefity socjalne m.in. dofinansowanie do wypoczynku, świadczenia okolicznościowe.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Zarządu Inwestycji Miejskich we Wrocławiu, przy ul. Januszowickiej 15a (w kancelarii na parterze), pocztą elektroniczną na adres [email protected] lub pocztą tradycyjną na adres Zarządu z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne urzędnicze stanowisko Inspektor nadzoru robót budowlanych” w terminie do dnia 6 grudnia 2021 r. do godziny 15:30.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ZIM oraz stronie internetowej ZIM (www.zim.wroc.pl) i na tablicy informacyjnej w siedzibie Zarządu.
Na rozmowę kwalifikacyjną będą telefonicznie zapraszani kandydaci, którzy:
- spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze (w tym złożyli wymagane dokumenty i oświadczenia),
- złożyli najciekawsze oferty.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Ogłoszenie archiwalne