Inspektor / Specjalista ds. reklamacji i opinii bankowych

Bank BGŻ BNP ParibasO firmie

  • Kraków

    małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista
Bank BGŻ BNP Paribas S.A. jest bankiem uniwersalnym, notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Bank oferuje klientom indywidualnym produkty oszczędnościowo-inwestycyjne oraz szeroką gamę kredytów, natomiast przedsiębiorstwom (mikro, MŚP i korporacjom) dostarcza rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku polskim i międzynarodowym. Bank kieruje swoje usługi również do przedsiębiorstw z sektora rolno-spożywczego. Specjalizuje się w finansowaniu rolnictwa, gospodarki żywnościowej oraz infrastruktury regionalnej. Klientom segmentu bankowości prywatnej Bank proponuje kompleksową ofertę w zakresie ochrony, optymalizacji i pomnażania majątku. Klienci Banku mogą również korzystać z usługi doradztwa inwestycyjnego.

Bank BGŻ BNP Paribas dysponuje szeroką siecią oddziałów zarówno w dużych aglomeracjach, jak i mniejszych miastach. Klienci mają do dyspozycji nowoczesne i wygodne rozwiązania bankowe. Dostęp do usług odbywa się poprzez zaawansowane technologie informatyczne - bankowość internetową oraz bankowość mobilną z wykorzystaniem sieci komórkowych.

Bank BGŻ BNP Paribas S.A. jest członkiem wiodącej międzynarodowej grupy bankowej BNP Paribas.
Inspektor / Specjalista ds. reklamacji i opinii bankowych
Miejsce pracy: Kraków
OPE000442


Podstawowe obowiązki:

  • obsługa procesów skarg i reklamacji;
  • obsługa procesu  wydawania opinii bankowych oraz prowadzenia korespondencji z zewnętrznymi instytucjami w tym zakresie, w skali całego Banku.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat);
  • 2 lata doświadczenia zawodowego;
  • znajomość produktów i operacji bankowych;
  • znajomość obsługi komputera (programy pakietu MS Office) i urządzeń biurowych;
  • komunikatywność; umiejętność pracy w zespole;
  • skrupulatność, dokładność.

Oferujemy:

Interesującą pracę, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Kandydaci spełniający powyższe wymagania i zainteresowani współpracą z naszym Bankiem, proszeni są o przesłanie swoich aplikacji (CV i list motywacyjny) za pomocą przycisku APLIKUJ.

Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie klauzuli poniżej aplikacji:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Bank BGŻ BNP Paribas S.A. zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U. nr 133 poz. 883).
Inspektor / Specjalista ds. reklamacji i opinii bankowychNumer ref.: OPE000442


Podstawowe obowiązki:

  • obsługa procesów skarg i reklamacji;
  • obsługa procesu  wydawania opinii bankowych oraz prowadzenia korespondencji z zewnętrznymi instytucjami w tym zakresie, w skali całego Banku.


Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (co najmniej licencjat);
  • 2 lata doświadczenia zawodowego;
  • znajomość produktów i operacji bankowych;
  • znajomość obsługi komputera (programy pakietu MS Office) i urządzeń biurowych;
  • komunikatywność; umiejętność pracy w zespole;
  • skrupulatność, dokładność.

Oferujemy:

Interesującą pracę, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy