Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Inspektor - Specjalista ds. zaopatrzenia

SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIEO firmie

SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY NR 2 PUM W SZCZECINIE

aleja Powstańców Wielkopolskich 72

Szczecin

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 2 PUM w Szczecinie to szpital wieloprofilowy, świadczący usługi zdrowotne nie tylko dla pacjentów ze Szczecina, ale i z całego województwa zachodniopomorskiego, a często również z przyległych regionów kraju. W jego strukturze funkcjonuje 12 klinik, 3 zakłady, samodzielne oddziały i ośrodki, kilkanaście pracowni specjalistycznych oraz poradni.

Szpital to nie tylko działalność medyczna, SPSK-2 prowadzi wiele wielomilionowych inwestycji związanych zarówno z modernizacją istniejących budynków jak również budową nowych obiektów. Ponadto efektem skutecznej i przemyślanej strategii rozwoju jest zajmowanie czołowych miejsc wśród placówek medycznych w corocznych rankingach Ochrony Zdrowia.

Inspektor - Specjalista ds. zaopatrzenia

Opis stanowiska:

  • zaopatrywanie szpitala w materiały medyczne i niemedyczne zgodnie z zawartymi umowami i regulaminem organizacyjnym SPSK-2,
  • terminowe przygotowywanie dokumentów RW/RWO dla magazynu w systemie magazynowym,
  • przygotowywanie zamówień do kontrahentów (w systemie i poza systemem)
  • utrzymywanie zapasów na odpowiednim poziomie,
  • nadzorowanie umów pod względem ilościowym, jakościowym, terminowością dostaw,
  • kontrola i opracowywanie faktur,
  • współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi SPSK-2,
  • nadzór nad procesem reklamacyjnym,
  • prace administracyjno-biurowe,
  • bieżące archiwizowanie dokumentacji

Wymagania:

  • wykształcenie średnie,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera (Word, Excel, Internet),
  • mile widziane doświadczenie pracy w dziale zakupowym,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • dokładność i sumienność w wykonywaniu obowiązków,
  • komunikatywność,
  • uczciwość,
  • dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • praca w przyjaznej atmosferze,
  • bycie ważnym ogniwem ambitnego zespołu,
  • perspektywa długotrwałej współpracy,
  • umowa o pracę,
  • godziny pracy: pon. - pt. 7:25 - 15:00

Ogłoszenie archiwalne