Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Inspektor/ Starszy Inspektor/ Specjalista

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.O firmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

plac Sokratesa Starynkiewicza 5

Warszawa

top
top
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Inspektor/ Starszy Inspektor/ Specjalista
(Pion Rozwoju/ Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów/ Wydział Dokumentacji i Przygotowania Inwestycji)
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Starynkiewicza 5
Nr ref.: 4/20

Naszym Pracownikom oferujemy: 

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków: 

  • zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • koordynowanie obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur oraz obsługa systemów kancelaryjnych obowiązujących w Spółce
  • obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych
  • organizacja i koordynacja spotkań oraz obsługa gości
  • zamawianie materiałów biurowych, pieczątek i wizytówek    

Od Kandydatów oczekujemy: 

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako pomoc biurowa, asystencka, recepcyjna etc.
  • znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętności organizacyjnych oraz dużej samodzielności
  • wysokiej kultury osobistej, energiczności, otwartości, komunikatywności

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 22.01.2020

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

aplikuj
poszukuje Kandydata na stanowisko:
Inspektor/ Starszy Inspektor/ SpecjalistaNumer ref.: Nr ref.: 4/20
(Pion Rozwoju/ Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów/ Wydział Dokumentacji i Przygotowania Inwestycji)
Miejsce pracy: Warszawa, Plac Starynkiewicza 5
Nr ref.: 4/20

Naszym Pracownikom oferujemy: 

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków: 

  • zapewnienie bieżącej obsługi sekretariatu, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • koordynowanie obiegu dokumentów według wewnętrznych procedur oraz obsługa systemów kancelaryjnych obowiązujących w Spółce
  • obsługa i koordynacja połączeń telefonicznych
  • organizacja i koordynacja spotkań oraz obsługa gości
  • zamawianie materiałów biurowych, pieczątek i wizytówek    

Od Kandydatów oczekujemy: 

  • wykształcenia wyższego
  • doświadczenia na stanowiskach związanych z pracą biurową np. jako pomoc biurowa, asystencka, recepcyjna etc.
  • znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • umiejętności organizacyjnych oraz dużej samodzielności
  • wysokiej kultury osobistej, energiczności, otwartości, komunikatywności

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 22.01.2020

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy