82 /20
Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna moich danych osobowych podanych przeze mnie w niniejszych dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji procesu rekrutacji.
 
Treść zgody na przetwarzanie danych osobowych w przyszłych rekrutacjach
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie Spółka Akcyjna moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Inspektor w Wydziale Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.O firmie

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

Brukselska 21

Warszawa

top
top
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!


Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
Inspektor w Wydziale Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów
(Pion Rozwoju- Dział Rozwoju i Projektowania- Wydział Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów)
Nr ref . 82 /20
Umowa na zastępstwo

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na zastępstwo ok. 1.5 roku
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków:

  • rejestracja oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Wydziale
  • obsługa programów komputerowych związanych z działalnością jednostki/komórki organizacyjnej
  • zaopatrzenie w materiały biurowe
  • przetwarzanie informacji związanych z pracą wydziału pod kątem wymogów wynikających z poleceń przełożonych
  • udział w archiwizowaniu dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami, porządkowanie dokumentacji i sporządzanie jej ewidencji, przekazywanie dokumentacji we właściwej formie do brakowania
  • wystawianie poświadczeń wykonawcom usług, dostaw i robót budowlanych

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego, preferowane wykształcenie wyższe
  • minimum 1 roku doświadczenia zawodowego
  • umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
  • umiejętności efektywnej organizacji czasu pracy
  • komunikatywności
  • samodzielności i rzetelności
  • umiejętności pracy w zespole

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 05.06.2020

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ

aplikuj
poszukuje Kandydata na stanowisko:
Inspektor w Wydziale Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów
(Pion Rozwoju- Dział Rozwoju i Projektowania- Wydział Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów)
Nr ref . 82 /20
Umowa na zastępstwo
Numer ref.: 82 /20

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na zastępstwo ok. 1.5 roku
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego – studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)

Główny zakres obowiązków:

  • rejestracja oraz prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej w Wydziale
  • obsługa programów komputerowych związanych z działalnością jednostki/komórki organizacyjnej
  • zaopatrzenie w materiały biurowe
  • przetwarzanie informacji związanych z pracą wydziału pod kątem wymogów wynikających z poleceń przełożonych
  • udział w archiwizowaniu dokumentacji zgodnie z ustalonymi procedurami, porządkowanie dokumentacji i sporządzanie jej ewidencji, przekazywanie dokumentacji we właściwej formie do brakowania
  • wystawianie poświadczeń wykonawcom usług, dostaw i robót budowlanych

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego, preferowane wykształcenie wyższe
  • minimum 1 roku doświadczenia zawodowego
  • umiejętności obsługi komputera, w tym pakietu Ms Office
  • umiejętności efektywnej organizacji czasu pracy
  • komunikatywności
  • samodzielności i rzetelności
  • umiejętności pracy w zespole

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 05.06.2020

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przestawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.

 Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku APLIKUJ

Ogłoszenie archiwalne