Inspektor w Wydziale Obsługi Bezpośredniej

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-01-12
  • Ważna jeszcze 21 dni (do 2018-02-11)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
top
Inspektor w Wydziale Obsługi Bezpośredniej
(Pion Sprzedaży/ Dział Obsługi Klienta/ Wydział Obsługi Bezpośredniej)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref. 168/17

Główny zakres obowiązków:

  • obsługa klientów w zakresie możliwości podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • przeprowadzenie konsultacji technicznych w zakresie możliwości podłączenia do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej
  • obsługa klientów w zakresie zawierania umów na usługi wodociągowe i kanalizacyjne
  • obsługa klientów w zakresie bezumownego poboru wody i odprowadzania ścieków
  • obsługa klientów w zakresie wyjaśniania faktur, sprawdzania zaległości, sald i wpłat
  • przyjmowanie i weryfikowanie korespondencji wpływającej do Spółki, a także jej rejestrowanie w systemie informatycznym służącym do obiegu korespondencji w Spółce
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących reklamacji jakości wody oraz skarg, a także rejestrowanie dokumentów w systemie informatycznym i terminowe przekazywanie powyższych dokumentów do Działu Organizacji i Zarządzania
  • przyjmowanie odczytów wodomierzy oraz wprowadzenie danych do systemu informatycznego
  • przyjmowanie zgłoszeń dotyczących zmiany właściciela, zarządcy nieruchomości oraz rejestrowanie danych w systemie informatycznym
  • wyjaśnianie reklamacji związanych z wysokością odczytów wodomierzy
  • wyjaśnianie reklamacji związanych z zamknięciami dostawy wody lub odprowadzenia ścieków
  • wystawianie duplikatów faktur i kopii dokumentów
  • współpraca z przedstawicielami innych pionów w celu zapewnienia spójności działań w zakresie satysfakcjonującej obsługi klienta

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia minimum średniego
  • doświadczenia zawodowego w obsłudze klienta w Służbie Cywilnej (urzędy, spółki miejskie)
  • doświadczenia zawodowego w bezpośredniej i telefonicznej obsłudze klienta (co najmniej 2 lata)
  • znajomości ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków
  • znajomości Uchwały Nr XXXVII/1130/2008 Rady Miasta Stołecznego Warszawy z dnia 10 lipca 2008 r. w sprawie uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie m. st. Warszawy, gmin: Michałowice, Nieporęt, Raszyn, Serock, Wieliszew oraz miast Piastów i Pruszków
  • znajomości rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 stycznia 2002 r. w sprawie określania przeciętnych norm zużycia wody
  • znajomości ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych
  • umiejętności obsługi pakietu Ms Office
  • mile widziana umiejętność obsługi systemu bilingowego dedykowanego do obsługi przedsiębiorstw wodociągowych
  • zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych niezbędnych do profesjonalnej obsługi klienta
  • umiejętności analitycznego myślenia
  • umiejętności pracy w zespole
  • umiejętności pracy pod presją czasu

Naszym pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
  • pracę w nowocześnie zarządzanej firmie (certyfikaty ISO)
  • wynagrodzenie w oparciu o nowoczesny system motywacyjny
  • stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • możliwość skorzystania z grupowego ubezpieczenia na życie
  • uczestnictwo w zajęciach sportowych, w tym możliwość dołączenia do różnych sekcji sportowych
aplikuj
Prosimy o dopisanie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji wewnętrznej, zgodnie z Ustawą z dn.29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922).
 
Informujemy, że aplikacje bez powyższej klauzuli nie będą rozpatrywane.