Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Inspektor wojewódzki do spraw: gospodarowania majątkiem trwałym Urzędu w Biurze Administracyjnym
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
- Jagiellońska 25, Katowice, PolskaKatowice, śląskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Pełny etat
- Specjalista (Mid / Regular)
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
Jagiellońska 25
Katowice
Inspektor wojewódzki do spraw:
gospodarowania majątkiem trwałym Urzędu w Biurze Administracyjnym
Miejsce wykonywania pracy: Katowice
Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach
ul. Jagiellońska 25, 40 - 032 Katowice
- Prowadzenie ewidencji mienia Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- Prowadzenie ewidencji aktywów będących własnością innych jednostek, przekazanych do użytku na potrzeby Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.
- Opracowywanie projektów zarządzeń wewnętrznych i procedur w zakresie prowadzonych spraw celem ustalenia wytycznych w zakresie prawidłowego gospodarowania i nadzoru nad majątkiem Urzędu.
- Przeprowadzanie bieżącej analizy ewidencji pod kątem objęcia składników majątku ubezpieczeniem majątkowym z uwzględnieniem zawieranych umów użyczenia.
- Koordynowanie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnego mienia celem bieżącego zbywania/likwidacji zbędnych lub zużytych składników stanowiących własność Urzędu.
- Przeprowadzanie inwentaryzacji własnych składników majątku powierzonych innym kontrahentom.
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów mienia powierzonego do użytkowania pracownikom poszczególnych wydziałów Urzędu.
- Przygotowywanie do inwentaryzacji składników majątkowych, dokumentów, ewidencji, rejestrów i zestawień oraz sporządzanie wyceny środków trwałych i pozostałych środków trwałych w trakcie przeprowadzania spisu przez komisje inwentaryzacyjne.
-
Stanowisko biurowe usytuowane jest na parterze budynku.
-
Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie.
-
Budynek wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
-
Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd.
-
Praca w terenie związana z przeprowadzaniem przeglądów majątku będącego w dyspozycji Urzędu, znajdującego się w różnych lokalizacjach.
-
Kontakty zewnętrzne z:1) przedstawicielami jednostek zewnętrznych, celem prowadzenia ustaleń dotyczących majątku Urzędu będącego w ich dyspozycji, bądź majątku podmiotów zewnętrznych, które przekazały swoje składniki majątku na użytek Urzędu2) osobami fizycznymi bądź przedstawicielami jednostek zewnętrznych zainteresowanych przejęciem majątku Urzędu wskazanego w Ogłoszeniu o zbędnych składnikach majątku.
- wykształcenie: wyższe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z realizacją zadań z zakresu gospodarowania majątkiem trwałym
- znajomość ustaw: o rachunkowości (w zakresie środków trwałych i inwentaryzacji), o podatku dochodowym od osób prawnych (w zakresie środków trwałych)
- znajomość Krajowych Standardów Rachunkowości nr 11 „Środki trwałe”
- znajomość Rozporządzeń Rady Ministrów: w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych (KŚT), w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania składnikami rzeczowymi majątku ruchomego Skarbu Państwa
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, komunikacja, współpraca
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w administracji publicznej na stanowiskach urzędniczych związanych z realizacją zadań z zakresu gospodarowania majątkiem trwałym
- wykształcenie: studia podyplomowe w zakresie rachunkowości
- znajomość ustaw: o zasadach zarządzania mieniem państwowym, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- myślenie analityczne, kreatywność
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
- możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
- elastyczny czas pracy
- perspektywę rozwoju zawodowego
- udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów i nauki języków obcych
- pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej
- możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego a także Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
- dofinansowanie do zakupu okularów
- na terenie Urzędu do dyspozycji pracowników bufet, punkt pocztowy oraz bankomat
- siedziba Urzędu w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowej oraz dworca kolejowego a także w niewielkiej odległości od autostrady A-4 oraz drogi krajowej E-75
- dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka”
Dostępność:
- Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
- Do składania ofert zachęcamy również osoby ze szczególnymi potrzebami.
- Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego
- Kopie dokumentów potwierdzających studia podyplomowe w zakresie rachunkowości
- CV i list motywacyjny
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. gospodarowania majątkiem trwałym Urzędu w zakresie wykraczającym poza katalog danych określonych w Kodeksie pracy oraz wynikających z ustawy o służbie cywilnej
Dodatkowe informacje:
-
w przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia podpisz własnoręcznie i prześlij w formie skanów
-
wzory oświadczeń wymaganych przy składaniu dokumentów znajdują się na stronie internetowej Urzędu: https://suw.bip.gov.pl/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych/wzory-oswiadczen-oraz-zgoda-na-przetwarzanie-danych-osobowych.html
-
do dokumentów sporządzonych w języku obcym dołącz kopie ich tłumaczenia na język polski sporządzone przez tłumacza przysięgłego
-
nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy
-
zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu - rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego/ data osobistego dostarczenia oferty do Urzędu)
-
w przypadku wysłania dokumentów przez ePUAP lub drogą mailową decyduje data wpływu do urzędu
-
informację o zakwalifikowaniu Cię do kolejnego etapu naboru oraz o metodach i technikach stosowanych na danym etapie przekażą Ci pracownicy Biura Organizacyjno-Budżetowego z wykorzystaniem danych kontaktowych, które zostały przez Ciebie wskazane
-
oferty kandydatów/kandydatek będą przechowywane nie dłużej niż przez okres 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata/wybranej kandydatki w naborze. W okresie tym, jeśli brałeś udział w procedurze naboru masz prawo ich odbioru. Po upływie ww. okresu złożone dokumenty aplikacyjne będą niszczone
-
dodatkowe informacje, w tym o wysokości proponowanego wynagrodzenia, możesz uzyskać telefonicznie
ul. Jagiellońska 25
40 - 032 Katowice (skrzynkę podawczą udostępniono przy wejściu do budynku) z dopiskiem ,,Oferta pracy – inspektor wojewódzki ds. gospodarowania majątkiem trwałym Urzędu”
Dokumenty aplikacyjne można również wysłać przez ePUAP
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane
- Dokumenty należy złożyć do: 04.12.2021
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
UWAGA: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Aplikowanie na to stanowisko będzie możliwe jedynie poprzez wskazane w ogłoszeniu: adres mailowy, adres urzędu i e-puap.
Dane osobowe – klauzula informacyjna:
Administratorem Pana/Pani danych jest: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice
Kontakt do inspektora ochrony danych: 32 20 77 975 lub [email protected]
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko inspektor wojewódzki ds. gospodarowania majątkiem trwałym Urzędu
Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa
Okres przechowywania danych: czas realizacji procedury naboru na stanowisko inspektor wojewódzki ds. gospodarowania majątkiem trwałym Urzędu (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata/wyłonionej kandydatki, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji w zakresie danych obejmujących imię i nazwisko oraz miejsce zamieszkania kandydata/kandydatki
Uprawnienia:
- prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie - cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem
- prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania - żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: Kodeks pracy oraz ustawa o służbie cywilnej
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane
Każdy kandydat/każda kandydatka przystępujący/przystępująca do naboru podaje swoje dane dobrowolnie.
Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Ogłoszenie archiwalne