Oferta pracy

Inspektor Wsparcia Sprzedaży

CEMEX Polska Sp. z o.o.

  • Szczecin

    Szczecin, zachodniopomorskie
  • ogłoszenie wygasło 22 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Kontrola rozliczeń zakładu:

  • Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów;

  • Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług;

  • Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań;

  • Sprawdzanie dokumentacji przygotowanej do fakturowania;

  • Przygotowywanie raportów rozliczeniowych;

  • Wsparcie pracowników wytwórni w obsłudze klientów;

  • Pomoc organizacyjna dla wytwórni w procesach logistycznych;

  • Inne prace administracyjne i biurowe zlecone przez przełożonego.

Nasze wymagania

  • Minimum wykształcenie średnie (preferowane o profilu ekonomicznym lub budowlanym);

  • Doświadczenie w dziale wsparcia sprzedaży, obsługi klienta lub logistyki /transportu;

  • Dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office (PowerPoint, Excel);

  • Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem;

  • Dyspozycyjność do pracy w pełnym wymiarze godzin w tygodniu roboczym;

  • Staranność, dokładność i rzetelność w wykonywaniu zadań;

  • Samodzielność i aktywność w działaniu oraz wysoka kultura osobista;

  • Zaangażowanie w wykonywaną pracę i umiejętność pracy w zespole;

  • Umiejętności komunikacyjne, zdolność organizacji pracy własnej;

  • Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.

To oferujemy

Konkurencyjne wynagrodzenie i zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

Rozbudowany pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny, karty sportowe, Grusza, bony świąteczne, dostęp do platformy My Benefit, dzień wolny z okazji Barbórki etc.;

Programy szkoleniowe dla pracowników w formie stacjonarnej i online;

Pracę w przyjaznym zespole, w którym ceni się twórcze myślenie, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami;

Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu;

Przestrzeganie równowagi między pracą a życiem prywatnym. Dla Nas zasada work life balance też jest ważny! 😊.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie usług turystycznych

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie wakacji dzieci

  • wyprawka dla dziecka

  • inicjatywy dobroczynne

  • pikniki rodzinne

  • dodatkowy urlop

  • pracownicze kluby sportowe

  • działania wspierające różnorodność w firmie

  • system kafeteryjny benefitów

Wszystkie osoby zainteresowane udziałem w rekrutacji prosimy o przesłanie klikając przycisk APLIKUJ znajdujący się na dole ogłoszenia.

Informujemy, że wszystkie nadesłane aplikacje zostaną poddane wnikliwej analizie, jednak odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.