Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Integrated Communication Planner

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.O firmie

Ringier Axel Springer Polska Sp. z o.o.

Trinity Park III

Warszawa

Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.
Integrated Communication Planner
Miejsce pracy: Warszawa

Obowiązki:

  • Koordynacja projektu na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od złożenia oferty po zamknięcie w postaci podsumowania i case study
  • Opracowywanie rozwiązań komunikacyjnych dla kluczowych klientów w centrali i w regionach we współpracy z działem projektów, kreacją, strategią, działem analiz rynkowych, graphic design
  • Tworzenie prezentacji strategicznych - storytelling w ppt, nadzór nad jakością oferty
  • Samodzielne planowanie mediów – szczególnie digtalowych  
  • Planowanie, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
  • Dbałość o koszty realizacji projektów w zakresie jakości do ceny, umiejętność efektywnej optymalizacji
  • Kontakty i współpraca z pozostałymi działami w firmie
  • Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z klientem
  • Wspomaganie klientów wewnętrznych przy prezentacji ofert
  • Maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w ramach realizowanych projektów komunikacyjnych dla klientów
  • Monitoring i analiza danych rynkowych i konkurencji

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w domu mediowym
  • Bardzo dobra specyfika mediów na rynku polskim oraz narzędzi do planowania i analizy mediów (mile widziane doświadczenie w planowaniu wielu mediów)
  • Doświadczenie w samodzielnym planowaniu i kupowaniu kampanii w mediach
  • Znajomość modeli rozliczeń z reklamodawcami,
  • Zainteresowanie marketingiem i nowymi mediami i chcesz się rozwijać w tym kierunku,
  • Umiejętność analizy danych, w szczególności z kampanii, statystyk, skuteczności,
  • Dobra organizacja pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność)
  • Duża samodzielność i odpowiedzialność
  • Szybkość działania i umiejętności koordynacji kilku zadań jednocześnie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, z naciskiem na Power Point i Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka obcego mile widziana)
  • Znajomość rynku internetowego i mediów

Oferujemy:

  • Prywatna
    opieka
    medyczna
  • Karta
    Multisport
  • Grupowe ubezpieczenie
    na życie
  • Elastyczne
    godziny
    pracy
 
  • Dofinansowane inicjatywy sportowe
  • Imprezy
    firmowe
  • Świąteczne atrakcje
  • Dofinansowanie rozwoju
 
Ringier Axel Springer Polska jest wiodącą firmą mediową w Polsce oraz częścią międzynarodowej grupy Ringier Axel Springer Media AG, działającej w Europie Środkowo-Wschodniej i wydającej łącznie ponad 100 tytułów prasowych i 70 serwisów internetowych. Portfolio mediów Ringier Axel Springer Polska obejmuje ponad 20 uznanych marek drukowanych i cyfrowych takich jak: Onet - największy portal informacyjny w Polsce, Fakt, Newsweek, Forbes, Business Insider, ofeminin, Noizz, portale Sympatia, Skąpiec, Opineo i Jakdojadę.
Integrated Communication Planner

Obowiązki:

  • Koordynacja projektu na wszystkich etapach tworzenia – począwszy od złożenia oferty po zamknięcie w postaci podsumowania i case study
  • Opracowywanie rozwiązań komunikacyjnych dla kluczowych klientów w centrali i w regionach we współpracy z działem projektów, kreacją, strategią, działem analiz rynkowych, graphic design
  • Tworzenie prezentacji strategicznych - storytelling w ppt, nadzór nad jakością oferty
  • Samodzielne planowanie mediów – szczególnie digtalowych  
  • Planowanie, opracowanie jasnych i osiągalnych celów projektu, zarządzanie czasem, kosztami, zakresem i jakością
  • Dbałość o koszty realizacji projektów w zakresie jakości do ceny, umiejętność efektywnej optymalizacji
  • Kontakty i współpraca z pozostałymi działami w firmie
  • Uczestnictwo w ustaleniach biznesowych oraz negocjacjach z klientem
  • Wspomaganie klientów wewnętrznych przy prezentacji ofert
  • Maksymalizacja sprzedaży produktów firmy w ramach realizowanych projektów komunikacyjnych dla klientów
  • Monitoring i analiza danych rynkowych i konkurencji

Wymagania:

  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w domu mediowym
  • Bardzo dobra specyfika mediów na rynku polskim oraz narzędzi do planowania i analizy mediów (mile widziane doświadczenie w planowaniu wielu mediów)
  • Doświadczenie w samodzielnym planowaniu i kupowaniu kampanii w mediach
  • Znajomość modeli rozliczeń z reklamodawcami,
  • Zainteresowanie marketingiem i nowymi mediami i chcesz się rozwijać w tym kierunku,
  • Umiejętność analizy danych, w szczególności z kampanii, statystyk, skuteczności,
  • Dobra organizacja pracy (umiejętność planowania, koordynacja działań, umiejętność ustalania priorytetów, terminowość, dokładność, skrupulatność)
  • Duża samodzielność i odpowiedzialność
  • Szybkość działania i umiejętności koordynacji kilku zadań jednocześnie
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Umiejętność pracy zespołowej
  • Wysoka kultura osobista
  • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office, z naciskiem na Power Point i Excel
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość drugiego języka obcego mile widziana)
  • Znajomość rynku internetowego i mediów

Oferujemy:

  • Prywatna
    opieka
    medyczna
  • Karta
    Multisport
  • Grupowe ubezpieczenie
    na życie
  • Elastyczne
    godziny
    pracy
 
  • Dofinansowane inicjatywy sportowe
  • Imprezy
    firmowe
  • Świąteczne atrakcje
  • Dofinansowanie rozwoju
 

Ogłoszenie archiwalne