Ta oferta pracy jest nieaktualna od 13 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Intern in Customer Resolution Team

  • Łódź, łódzkie
  • Praktykant/Stażysta
  • 2019-03-12

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    We are…

     

    Signify, the new company name of Philips Lighting, is the global leader in lighting building on 125+ years of innovations. Our purpose is to unlock the extraordinary potential of light for brighter lives and a better world.
     
    We are proud to be ahead of the game in the Internet of Things and on track to be carbon neutral by 2020. We learn through disruptive challenges and our performance is powered through our diverse teams. Our Philips products interact connected lighting systems, and data-enabled services transform people’s lives in homes, buildings, and public spaces.
     
    We define the meaning of light…join us to #findyourmeaning @ Signify!
     
    We have an exciting internship opportunity available in one of our Finance teams in Lodz (Poland): 
    Intern in Customer Resolution Team
    Miejsce pracy: Łódź

    Your role:

     

    Support of technical complaints handling process. / Wsparcie procesu rozpatrywania reklamacji
     
    Responsibilities / Odpowiedzialność
     
    Responsible for information flow related to technical complaints. Support resolution of technical complaints/ Odpowiedzialny za przepływ informacji związanych z reklamacjami. Rozwiązywanie problemów dotyczących reklamacji.

     

    Tasks / Obowiązki

    • Manage communication related to quality claims:
      • Toward customers
      • Inside Signify

    • Search and validate administrative information.
    • Register complaints in SAP.
    • Fulfill information in internal database C4CS ( CRM System)
    • Issue credit note for customer or process product exchange
    • Zarządzaj komunikacją związaną z rozpatrywaniem reklamacji klientów
      • Komunikacja z klientami
      • Wewnątrz Signify

    • Wyszukanie i weryfikacja  informacji dokumentacji handlowej
    • rejestracja  reklamacji w SAP
    • rejestracja  informacji w wewnętrznej bazie danych C4CS (system CRM)
    • Wystawianie korekt i / lub wysyłka nowych produktów na wymianę

    Requirements:

    • Pro-active, communicative and aligned with our company values and aims and you bring the following experiences and competencies:

    • You are fluent English and Polish speaker
    • You have problem-solving experience and customer data experience
    • You have good knowledge on SAP
    • You have good knowledge on CRM
    • You are available to start as soon as possible
    • You are available for at least a period of  1 year
    • Result driven and hands on attitude
    • Ability to work with multifunction company
    • Ability to create a positive and engaging environment with colleagues, team work

    Why join us?

    • You join the world leader in lighting, shaping the industry’s future for the Internet of Things
    • You will join a company where sustainability is core to everything we do. In 2020 we will be carbon neutral
    • You will work in diverse teams with some of the best minds in the industry
    • We commit to supporting your learning

    We kindly inform that we contact only with chosen candidates.

    Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal Data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883).

    bottom