Coberon Chronos Group

Inżynier ds. Jakości klienta (język niemiecki)

Coberon Chronos GroupO firmie

  • łódzkie

  • Ważna jeszcze 18 dni
    8 Luty 2020
  • Pełny etat
  • Specjalista

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na następujące stanowisko:
Inżynier ds. Jakości klienta (język niemiecki)
Zakres obowiązków:  

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za cele jakościowe klienta oraz będzie odgrywać kluczową rolę w zadowoleniu naszych klientów w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Skandynawii i Polsce poprzez:
  • Wspieranie rozpatrywania skarg klientów i zapewnianie osiągnięcia celów w zakresie jakości i czasu przetwarzania.
  • Zapewnienie jasnego i pełnego opisu problemów, z jakimi borykają się nasi klienci, w oparciu o badanie, dlaczego klient nie jest zadowolony z obecnego rozwiązania.
  • Adresowanie problemów do odpowiednich osób w naszej organizacji, aby zidentyfikować rzeczywiste przyczyny i wprowadzić skuteczne działania naprawcze.
  • Pozostając w stałym kontakcie z naszymi klientami, aby zapewnić im niezbędne wsparcie i jakość reakcji oraz zapewnić skuteczność naszych działań.
  • Analiza trendów skarg w obszarze odpowiedzialności i proaktywne odwiedzanie klientów w celu zidentyfikowania i zaproponowania działań naprawczych.
  • Będziesz ściśle współpracować ze sprzedażą, aplikacjami, technikami i działami produkcyjnymi w Europie, a także będziesz regularnie podróżować do naszych klientów i do naszej europejskiej produkcji
Kwalifikacje:
  • Praktyczne doświadczenie w branży spożywczej lub opakowaniowej, najlepiej w dziale jakości,
  • Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, 
  • Silna orientacja na klienta, umiejętności komunikacyjne i duch zespołu,
  • Dobre zrozumienie techniczne, umiejętności analityczne i umiejętność uczynienia złożonych faktów zrozumiałymi dla innych,
  • Autonomiczny, precyzyjny, wytrwały i odporny,
  • Możliwość regularnego podróżowania (40% czasu),

Firma oferuje: 

  • Praca na pełen etat
  • Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju
  • Szerokie świadczenia socjalne (ubezpieczenie, opieka medyczna, karta multisport)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o załączenie do aplikacji w j. polskim i angielskim następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 02-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania." 


Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na następujące stanowisko:
Inżynier ds. Jakości klienta (język niemiecki)
Zakres obowiązków:  

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za cele jakościowe klienta oraz będzie odgrywać kluczową rolę w zadowoleniu naszych klientów w Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Skandynawii i Polsce poprzez:
  • Wspieranie rozpatrywania skarg klientów i zapewnianie osiągnięcia celów w zakresie jakości i czasu przetwarzania.
  • Zapewnienie jasnego i pełnego opisu problemów, z jakimi borykają się nasi klienci, w oparciu o badanie, dlaczego klient nie jest zadowolony z obecnego rozwiązania.
  • Adresowanie problemów do odpowiednich osób w naszej organizacji, aby zidentyfikować rzeczywiste przyczyny i wprowadzić skuteczne działania naprawcze.
  • Pozostając w stałym kontakcie z naszymi klientami, aby zapewnić im niezbędne wsparcie i jakość reakcji oraz zapewnić skuteczność naszych działań.
  • Analiza trendów skarg w obszarze odpowiedzialności i proaktywne odwiedzanie klientów w celu zidentyfikowania i zaproponowania działań naprawczych.
  • Będziesz ściśle współpracować ze sprzedażą, aplikacjami, technikami i działami produkcyjnymi w Europie, a także będziesz regularnie podróżować do naszych klientów i do naszej europejskiej produkcji
Kwalifikacje:
  • Praktyczne doświadczenie w branży spożywczej lub opakowaniowej, najlepiej w dziale jakości,
  • Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka niemieckiego, 
  • Silna orientacja na klienta, umiejętności komunikacyjne i duch zespołu,
  • Dobre zrozumienie techniczne, umiejętności analityczne i umiejętność uczynienia złożonych faktów zrozumiałymi dla innych,
  • Autonomiczny, precyzyjny, wytrwały i odporny,
  • Możliwość regularnego podróżowania (40% czasu),

Firma oferuje: 

  • Praca na pełen etat
  • Międzynarodowe środowisko pracy z możliwościami rozwoju
  • Szerokie świadczenia socjalne (ubezpieczenie, opieka medyczna, karta multisport)
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o załączenie do aplikacji w j. polskim i angielskim następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 02-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania." 

Ogłoszenie archiwalne