Ta oferta pracy jest nieaktualna od 923 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier ds. rozwoju dla projektów zagranicznych

  • Tychy, śląskie
  • Specjalista
  • 06.05.2015

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta, międzynarodowego operatora logistyki kontraktowej, specjalizującego się min. w wynajmie powierzchni magazynowych o zasięgu globalnym, poszukujemy zainteresowanych i pełnych zaangażowania kandydatów na stanowisko:

Inżynier ds. optymalizacji logistyki dla projektów zagranicznych  (Dział Badania i Rozwoju)
Nr ref.: IDR-SP/2015

Miejsce pracy: Tychy

Do obowiązków wybranego kandydata należało będzie:

  • Szacowanie procesów logistycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych,
  • Optymalizacja procesów handlingu wewnętrznego, 
  • Przeprowadzanie bieżących analiz metod pracy z nastawieniem na procesy handlingowe,
  • Opracowywanie analiz badawczych w tym studiów wykonalności – projektów logistycznych, w szczególności: projektowanie i wycena obszarów logistycznych oraz projektowanie i wycena przepływów logistycznych,
  • Projektowanie i wycena urządzań transportowych (przyczepy specjalistyczne w handlingu wewnętrznym, wózki),
  • Koordynacja procesu wdrażania wyników prac i opracowywanie dokumentacji technicznej,
  • Reprezentowanie firmy przed Klientami.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne – preferowane zarządzanie produkcją,
  • Doświadczenie min. 2 lat,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany jako dodatkowy język włoski,
  • Teoretyczna znajomość gospodarki magazynowej, znajomość procesów produkcyjnych i systemów KANBAN, oraz podstawowych narzędzi Lean,
  • Bardzo dobra znajomość MS Office (Excel, Access, Powerpoint) oraz systemów CAD (AutoCad/Bricscad), w tym wizualizacja i modelowanie 3D,
  • Duże zdolności analityczne oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • Dyspozycyjność czasowa i mobilność,
  • Samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy pod presją czasu.

Oferujemy:

  • Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość wyjazdów zagranicznych,
  • Rozwój zawodowy.

Osoby zainteresowane ofertą zapraszamy do nadesłania CV na adres mailowy: piotr.rejnowicz@adecco.com wraz z zaznaczonym numerem referencyjnym IDR-SP/2015 w tytule wiadomości.

Oferta dotyczy pracy.



Zapraszamy do rejestracji bezpośredniej na www.adecco.pl
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
bottom

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się