Oferta pracy

Inżynier ds. Wsparcia Technicznego

Antal Engineering & Operations

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ważna jeszcze 18 dni
    do: 03 lis 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Antal Engineering & Operations

Warszawa

Warszawa

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal Engineering & Operations specjalizuje się w rekrutacjach stałych, jak również rekrutuje specjalistów i menadżerów na zasadzie outsourcingu. Nasz obszar działalności to inżynieria, zarządzanie produkcją, jakością, łańcuchem dostaw, utrzymaniem ruchu, dział badań i rozwoju, zarządzanie rozwojem procesów, projektów i produktów zarówno na szczeblu lokalnym jak i w skali międzynarodowej. W skład dywizji wchodzą zespoły zajmujące się rekrutacją wysokiej klasy specjalistów, jak i menadżerów dla przemysłu: motoryzacyjnego, maszynowego, lotniczego, elektronicznego, wydobywczego, chemicznego, energetycznego, FMCG, jak również dla branży budowlanej i TSL.

Dla naszego klienta, którym jest międzynarodowa firma, będąca jedną ze światowych liderów pod względem innowacyjności, obsługująca ponad 300 000 klientów w 110 krajach, poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier ds. Wsparcia Technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
/200/08/2021/WM

Jako inżynier ds. Wsparcia Technicznego, będziesz technicznym ekspertem jednej z linii produktowych firmy. Do twoich obowiązków należeć będzie wspieranie Inżynierów Sprzedaży oraz klientów w kwestiach technicznych, specyfikacji produktu, jego możliwości oraz zastosowań. Dodatkowo, będziesz odpowiedzialny za szkolenia dla Inżynierów Sprzedaży związane z wiedzą o produkcie, aby mogli oni wspierać klientów oraz doradzać im najlepsze rozwiązania.

 

Obowiązki:

Wspieranie inżynierów ds. sprzedaży i klientów w zakresie technicznych specyfikacji produktów oraz aplikacji poprzez rozmowy telefoniczne, wiadomości e-mail bądź wizyty osobiste,

Wspieranie zespołu w zakresie rozwiązywania problemów technicznych,

Pełnienie roli doradczej,

Zapewnianie oraz prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla obecnych oraz nowych pracowników w kategorii sensorów wszelkiego rodzaju i systemów wizyjnych,

Konfiguracja i serwis produktów,

Tworzenie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych,

Utrzymywanie dobrych relacji z Klientem.

Wymagania:

Wykształcenie wyższe (poziom magisterski nie jest wymagany) preferowane kierunki: Elektronika, Mechatronika, Automatyka, Robotyka, Inżynieria Systemów Wbudowanych, Mikro-Inżynieria, Mechanika, Informatyka,

Dobra znajomość języka angielskiego,

Elastyczność i dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie Polski,

Umiejętność pracy w zespole jaki również pracy indywidualnej,

Rozwinięte umiejętności interpersonalne,

Zdolność do skutecznego komunikowania złożonych problemów.

Oferujemy:

Stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się organizacji,

Duże możliwości rozwoju zawodowego,

Jasno wytyczoną ściężkę kariery oraz kulturę promującą awanse wewnętrzne,

Pracę w międzynarodowym zespole,

Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

 


Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

Dla naszego klienta, którym jest międzynarodowa firma, będąca jedną ze światowych liderów pod względem innowacyjności, obsługująca ponad 300 000 klientów w 110 krajach, poszukujemy osoby na stanowisko:

Inżynier ds. Wsparcia TechnicznegoNumer ref.: /200/08/2021/WM

Jako inżynier ds. Wsparcia Technicznego, będziesz technicznym ekspertem jednej z linii produktowych firmy. Do twoich obowiązków należeć będzie wspieranie Inżynierów Sprzedaży oraz klientów w kwestiach technicznych, specyfikacji produktu, jego możliwości oraz zastosowań. Dodatkowo, będziesz odpowiedzialny za szkolenia dla Inżynierów Sprzedaży związane z wiedzą o produkcie, aby mogli oni wspierać klientów oraz doradzać im najlepsze rozwiązania.

 

Obowiązki:

Wspieranie inżynierów ds. sprzedaży i klientów w zakresie technicznych specyfikacji produktów oraz aplikacji poprzez rozmowy telefoniczne, wiadomości e-mail bądź wizyty osobiste,

Wspieranie zespołu w zakresie rozwiązywania problemów technicznych,

Pełnienie roli doradczej,

Zapewnianie oraz prowadzenie wewnętrznych szkoleń dla obecnych oraz nowych pracowników w kategorii sensorów wszelkiego rodzaju i systemów wizyjnych,

Konfiguracja i serwis produktów,

Tworzenie i aktualizowanie materiałów szkoleniowych,

Utrzymywanie dobrych relacji z Klientem.

Wymagania:

Wykształcenie wyższe (poziom magisterski nie jest wymagany) preferowane kierunki: Elektronika, Mechatronika, Automatyka, Robotyka, Inżynieria Systemów Wbudowanych, Mikro-Inżynieria, Mechanika, Informatyka,

Dobra znajomość języka angielskiego,

Elastyczność i dyspozycyjność do wyjazdów służbowych na terenie Polski,

Umiejętność pracy w zespole jaki również pracy indywidualnej,

Rozwinięte umiejętności interpersonalne,

Zdolność do skutecznego komunikowania złożonych problemów.

Oferujemy:

Stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się organizacji,

Duże możliwości rozwoju zawodowego,

Jasno wytyczoną ściężkę kariery oraz kulturę promującą awanse wewnętrzne,

Pracę w międzynarodowym zespole,

Atrakcyjne wynagrodzenie oraz benefity.

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

 

Ogłoszenie archiwalne