Antal Engineering & Operations

Inżynier Jakości (Customer Service) [rekrutacja prowadzona online lub telefonicznie]

Antal Engineering & Operations O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • opolskie

  • Ważna jeszcze 2 miesiące
    do: 22 maj 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista
Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.
Zespół Antal Engineering & Operations specjalizuje się w rekrutacjach stałych, jak również rekrutuje specjalistów i menadżerów na zasadzie outsourcingu. Nasz obszar działalności to inżynieria, zarządzanie produkcją, jakością, łańcuchem dostaw, utrzymaniem ruchu, dział badań i rozwoju, zarządzanie rozwojem procesów, projektów i produktów zarówno na szczeblu lokalnym jak i w skali międzynarodowej. W skład dywizji wchodzą zespoły zajmujące się rekrutacją wysokiej klasy specjalistów, jak i menadżerów dla przemysłu: motoryzacyjnego, maszynowego, lotniczego, elektronicznego, wydobywczego, chemicznego, energetycznego, FMCG, jak również dla branży budowlanej i TSL.

Dla naszego Klienta zlokalizowanego na Dolnym Śląsku, producenta komponentów w przemyśle motoryzacyjnym, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Inzynier Jakości w dziale Customer Service

/74/02/2020/HS

Zadania:

• kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne)

• obsługa reklamacji klienta (rejestrowanie, powołanie wew. zespołu, nadzór nad raportem 8D)

• prowadzenie baz danych i przygotowywanie statystyk z procesu reklamacyjnego

• prowadzenie kluczowych analiz defektów oraz raportowanie wyników do najwyższego kierownictwa

• nadzorowanie utrzymania działań korygujących (LPA Audyt)

• rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych

• koordynacja zewnętrznych reworków / sortingów / reinspekcji

• nadzorowanie kosztów jakości

 

Oczekiwania:

• wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

• doświadczenie we współpracy z klientami (preferowane w branży Automotive)

• biegła znajomość narzędzi jakościowych (m.in. SPC, Six Sigma, FMEA, Raport 8D, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta)

• znajomość ISO 9001 i IATF 16949

• biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)

• czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie

• pracę w międzynarodowej firmie

• atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)

• dofinansowanie do nauki języka angielskiego

• wdrożeniowy program oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje – możliwość zagranicznych podróży służbowych

• nowoczesne narzędzia pracy – zaawansowany technologicznie park maszynowy

• udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych dla prestiżowych marek motoryzacyjnych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.antal.pl

Dla naszego Klienta zlokalizowanego na Dolnym Śląsku, producenta komponentów w przemyśle motoryzacyjnym, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Inzynier Jakości w dziale Customer Service

Numer ref.: /74/02/2020/HS

Zadania:

• kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta (audyty, wizyty, telekonferencje, wsparcie techniczne)

• obsługa reklamacji klienta (rejestrowanie, powołanie wew. zespołu, nadzór nad raportem 8D)

• prowadzenie baz danych i przygotowywanie statystyk z procesu reklamacyjnego

• prowadzenie kluczowych analiz defektów oraz raportowanie wyników do najwyższego kierownictwa

• nadzorowanie utrzymania działań korygujących (LPA Audyt)

• rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych

• koordynacja zewnętrznych reworków / sortingów / reinspekcji

• nadzorowanie kosztów jakości

 

Oczekiwania:

• wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)

• bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

• doświadczenie we współpracy z klientami (preferowane w branży Automotive)

• biegła znajomość narzędzi jakościowych (m.in. SPC, Six Sigma, FMEA, Raport 8D, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta)

• znajomość ISO 9001 i IATF 16949

• biegła znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel i Power Point)

• czynne prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie

• pracę w międzynarodowej firmie

• atrakcyjny pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenie na życie)

• dofinansowanie do nauki języka angielskiego

• wdrożeniowy program oraz szkolenia podnoszące kwalifikacje – możliwość zagranicznych podróży służbowych

• nowoczesne narzędzia pracy – zaawansowany technologicznie park maszynowy

• udział w uruchamianiu nowych linii produkcyjnych dla prestiżowych marek motoryzacyjnych

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne