Ta oferta pracy jest nieaktualna od 10 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Jakości Dostawców

  • Łódź, łódzkie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-10-06

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    ASCO jest światowym liderem na rynku w zakresie produkcji elektrozaworów i automatyki przemysłowej, należy do amerykańskiego koncernu Emerson, który łączy najnowsze technologie, inżynierię i najbardziej innowacyjne rozwiązania.

    Grupa Emerson to globalny lider łączący technologię i inżynierię zapewniającym innowacyjne rozwiązania dla klientów na rynkach przemysłowym, komercyjnym i konsumenckim na całym świecie. Założona w 1890 r. w St. Louis, w stanie Missouri w USA, Grupa Emerson dostarcza rozwiązania w ramach pięciu segmentów biznesowych: Sterowanie procesami (Process Management), Automatyka przemysłowa (Industrial Automation), Systemy dystrybucji energii/sieci zasilające (Network Power), technologie klimatyzacyjne (Climate Technologies), oraz rozwiązania komercyjne i mieszkalne (Commercial & Residential Solutions). W roku 2013 poziom sprzedaży wyniósł 24,7 miliardów dolarów, a ponad 130 tysięcy pracowników zatrudnionych w 150 krajach, sprawia, że Emerson ma zorientowaną na klienta i wyniki kulturę, w której osiągnięcia pracowników są doceniane i nagradzane.
     
    Inżynier Jakości Dostawców
    Miejsce pracy: Łódź
    Opis stanowiska pracy:
     
    Inżynier Jakości Dostawców odpowiedzialny będzie za wdrażanie długoterminowej strategii u dostawców, a w szczególności za zarządzanie działaniami korygującymi i koordynowanie planów doskonalących procesy. Będzie odpowiedzialny za badania, analizę i rozwiązywanie problemów związanych z jakością dostaw poprzez prowadzenie audytów, analizowanie trendów defektów i prowadzenie projektów mających na celu ciągłe doskonalenie. To kluczowa rola w zarządzaniu dostawcami, której celem jest dostarczenie wysokiej jakości materiałów do produkcji.
     
    Obowiązki:
    • Współpraca z dostawcami w celu spełnienia wszystkich wymagań jakościowych, a także utrzymania ciągłości i terminowości dostaw,
    • Przygotowanie, realizowanie i aktualizowanie planu audytów dla krytycznych dostawców,
    • Przeprowadzanie audytów u dostawców (głównie zagranicznych) w celu usprawnienia standaryzacji procesów, minimalizowania kosztów i ciągłego doskonalenia,
    • Koordynowanie z dostawcami działań związanych z rozwiązywaniem problemów i analizą przyczyn w celu wyeliminowania niezgodności i zapobieganiu ich powtarzaniu się, weryfikacja wdrożenia uzgodnionych rozwiązań,
    • Współpraca z Działem Planowania / Zakupów / Inżynierami w zakresie rozwoju dostawcy poprzez określenie konkretnych krótko i długoterminowych celów jakościowych dostawcy i rozwijanie długoterminowych relacji z dostawcami, tworzenie i wdrażanie planów doskonalenia, a także możliwości redukcji kosztów,
    • Zarządzanie reklamacjami i monitorowanie kosztów braku jakości, koordynowanie prac związanych z naprawą i selekcją niezgodnych komponentów,
    • Aktywny udział przy wdrażaniu nowych dostawców i nowych komponentów do produkcji (audyty, PPAP).
    Kwalifikacje:
    • Wykształcenie wyższe, preferowane ukończone studia techniczne,
    • Preferowane 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie produkcyjnej,
    • Wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania dostawcami, w tym oceny dostawców i prowadzenia audytów dostawców,
    • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie bardzo dobrym.
    Dodatkowym atutem będą:
    • Wiedza i doświadczenie z pracą z różnymi przyrządami pomiarowymi do pomiarów długości i kąta,
    • Znajomość różnych metodologii i technik jakościowych 8D, Lean, 5Why, Analiza Pareto, Six Sigma, FMEA, PPAP.
    A co możemy Ci zaoferować?
    • Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • Pracę na stanowisku stwarzającym realne możliwości rozwoju kompetencji,
    • Wsparcie w początkowym etapie wdrożenia poprzez objęcie programem „Adaptacji Nowych Pracowników” przez okres pierwszych 3 miesięcy pracy,
    • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
    • Multikarnet sportowy dofinansowany przez Pracodawcę,
    • Pakiet medyczny oraz ubezpieczenie grupowe w atrakcyjnych cenach.