Prosimy o zamieszczanie klauzuli o możliwości przetwarzania danych osobowych. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.).

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
WINKELMANN Sp. z o.o.

Inżynier jakości klienta – branża grzewcza

WINKELMANN Sp. z o.o.O firmie

  • Jaworzyńska 277
    Legnica, dolnośląskie
  • Ważna jeszcze 9 dni
    do: 4 cze 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

WINKELMANN Sp. z o.o.

Jaworzyńska 277

Legnica

Grafika górna

Inżynier jakości klienta – branża grzewcza

Miejsce pracy: Legnica

Oferujemy

  • Umowa o pracę bezpośrednio z firmą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Bezpłatna opieka medyczna dla całej rodziny
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Dofinansowana stołówka
  • Spotkania integracyjne
  • Karta Multisport
  • Dofinansowanie wakacji

Obowiązki:

  • zarządzanie procesem reklamacji: nadzór nad procesem analizy problemów wewnątrz organizacji, śledzenie i raportowanie postępów działań zespołu,
  • codzienna współpraca z klientami oraz raportowanie wyników analiz rozwiązywania problemów, podejmowanie klientów w zakładzie,
  • współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • jęz. angielski - bardzo dobry  w mowie i piśmie,
  • mile widziane: jęz. niemiecki – komunikatywny,
  • doświadczenie w obszarze jakości, procesu produkcyjnego lub kontaktów z klientem,
  • znajomość narzędzi jakościowych oraz raportu 8D,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), SAP,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu, umiejętności planowania i poszukiwania alternatywnych rozwiązań, orientacja na wyniki, zadaniowość.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
za pomocą przycisku Aplikuj.

Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Inżynier jakości klienta – branża grzewcza

Obowiązki:

  • zarządzanie procesem reklamacji: nadzór nad procesem analizy problemów wewnątrz organizacji, śledzenie i raportowanie postępów działań zespołu,
  • codzienna współpraca z klientami oraz raportowanie wyników analiz rozwiązywania problemów, podejmowanie klientów w zakładzie,
  • współpraca z innymi działami w zakresie poprawy jakości.

Oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • jęz. angielski - bardzo dobry  w mowie i piśmie,
  • mile widziane: jęz. niemiecki – komunikatywny,
  • doświadczenie w obszarze jakości, procesu produkcyjnego lub kontaktów z klientem,
  • znajomość narzędzi jakościowych oraz raportu 8D,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel), SAP,
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej,
  • otwartość na zmiany, dynamizm w działaniu, umiejętności planowania i poszukiwania alternatywnych rozwiązań, orientacja na wyniki, zadaniowość.

Oferujemy

  • Umowa o pracę bezpośrednio z firmą
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System premiowy
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Bezpłatna opieka medyczna dla całej rodziny
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Dofinansowana stołówka
  • Spotkania integracyjne
  • Karta Multisport
  • Dofinansowanie wakacji

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych
za pomocą przycisku Aplikuj.

Zainteresowanych informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne