Oferta pracy

Inżynier Jakości Klienta - Customer Service (K/M)

Michael PageO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Inżynier jakości Klienta- Customer Service (k/m)Numer ref.: JN -032020-141334

W związku z rozwojem struktury, poszukujemy doświadczonego inżyniera jakości odpowiedzialnego za kontakt z Klientem

Informacje o kliencie

Naszym Klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna z branży motoryzacyjnej

Opis stanowiska

Kontakt z klientem oraz reprezentowanie firmy wobec klienta

Budowanie długofalowych relacji z Klientami

Udział w audytach i wizytach Klientów

Koordynacja reklamacji klienta w oparciu o standard postępowania 8D

Nadzorowanie działań korygujących

Rozwiązywanie bieżących problemów jakościowych oraz operacyjnych

Nadzór nad kosztami jakości

Dbanie o pozytywny wizerunek firmy

Profil kandydata

Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej

Bardzo dobra znajomość raportu 8D

Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- min. B2

Znajomość norm jakościowych: ISO 9001 i IATF 16949

Biegła znajomość narzędzi jakościowych, m.in: SPC, FMEA, Diagram Ishikawy, Diagram Pareto, Cykl Deminga, Wykres Gantta

Umiejętność rozwiązywania problemów, działania pod presją czasu

Bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz gotowość do podróży służbowych

Oferujemy

Praca w środowisku międzynarodowym

Kontakt z Klientami, także z poziomu OEM

Możliwości rozwoju- szkolenia, awanse, podróże służbowe

Atrakcyjny pakiet benefitów, m.in. opieka medyczna czy dofinansowanie do posiłków

 

 

      

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy