Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Inżynier projektu ds. uruchomienia produkcji

Randstad Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Dla naszego Klienta - wiodącego producenta pojazdów użytkowych, poszukujemy kandydatów do pracy w jednym z najnowocześniejszych zakładów firmy.

Inżynier projektu ds. uruchomienia produkcjiNumer ref.: /438/02/2021/AS/64098

zadania

  • Reprezentowanie interesów i wymagań działu produkcji w procesie tworzenia nowych procesów montażowych przez dział planowania,
  • Określanie wymagań obszaru produkcji na etapie tworzenia nowych lub zmiany istniejących procesów produkcyjnych / kształtowaniu miejsc pracy,
  • Wdrażanie i uruchamianie nowych, seryjnych procesów montażowych, w oparciu o dokumentacji procesową,
  • Koordynacja działań wdrożeniowych (międzyoddziałowych) prowadzących do osiągniecia gotowości do produkcji seryjnej,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi i partnerami wewnętrznymi, takimi jak planowanie procesów, zakupy, logistyka.
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej oraz zapewnienie jej prawidłowego przepływu,
  • Stałe poszukiwanie usprawnień oraz rozwiązań zapewniających optymalny proces / miejsce pracy

oczekujemy

  • Silnej motywacji i gotowości do pracy w wymagającym środowisku projektowym.
  • Wykształcenia wyższego o profilu technicznym (budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne)
  • Komunikatywnej znajomości języka niemieckiego - min. B2 (preferowany) oraz/lub języka angielskiego - min. B2,
  • Min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku (inżynier projektu / technolog/ planista procesów montażowych),
  • Dobrej znajomości zagadnień BHP, ergonomii pracy w zakładach produkcyjnych,
  • Mile widziana znajomość z zakresu dyrektywy maszynowej,
  • Umiejętności pracy w zespole projektowym,
  • Zaawansowanych umiejętności organizacyjnych, zdolności ustalania priorytetów oraz wielozadaniowości,
  • Umiejętności skutecznej komunikacji na różnych szczeblach organizacji
  • Silnej koncentracji na celach,
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office oraz mile widziana znajomość podstaw AutoCAD,
  • Gotowości do częstych podróży służbowych

 

oferujemy

  • Pracę w międzynarodowym środowisku, w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • Miejsce pracy Niepołomice
  • Możliwość współuczestnictwa w dynamicznym rozwoju firmy,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i system benefitów pozapłacowych,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i bogatą ofertę szkoleń,
  • Prywatną opiekę medyczną oraz pakiet sportowy.
Agencja zatrudnienia – nr wpisu 47

Ogłoszenie archiwalne