Oferta pracy

Inżynier Service Desk

GTV PolandO firmie

GTV Poland

Przejazdowa 21

Pruszków

GTV to jeden z europejskich liderów na rynku akcesoriów meblowych i oświetlenia LED. Firma, której międzynarodowy sukces oparty jest na kompetentnym, zgranym zespole.

 

Zatrudniamy blisko 300 specjalistów z całego świata. Pracujemy w nowoczesnym, komfortowym biurowcu z własnym centrum logistycznym. Jeżeli jesteś gotowy do podjęcia nowych wyzwań, zapraszamy do naszego zespołu.

 
Obecnie w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy kandydata/ki na stanowisko:
Inżynier Service Desk

Opis stanowiska: 

  • Obsługa zgłoszeń serwisowych przez portal ITS - bieżące rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników
  • Wspieranie i pomoc użytkownikom systemów informatycznych w centrali GTV Poland, oddziałach zagranicznych oraz przedstawicieli handlowych - w ramach zespołu HelpDesk
  • Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sprzętu informatycznego poprzez naprawy lokalne oraz kontakt z serwisami zewnętrznymi
  • Konfiguracja stacji roboczych, telefonów (smartfony + VoIP), urządzeń peryferyjnych oraz urządzeń sieciowych
  • Przygotowywanie stanowisk pracy dla nowych pracowników wraz z zakładaniem kont w AD i przydzielaniem stosownych uprawnień
  • Serwis laserowych skanerów magazynowych (PDA)
  • Wymiana sprzętu informatycznego zgodnie z harmonogramem
  • Prowadzenie dokumentacji do celów inwentaryzacji sprzętu IT oraz procesów technicznych
  • Udział w wewnętrznych projektach optymalizacyjnych

Wymagania:

  • Wykształcenie techniczne informatyczne lub studenci ostatnich semestrów
  • Biegła znajomość systemów operacyjnych Windows
  • Biegła znajomość pakietu MS Office w tym usług Office 365
  • Znajomość Active Directory i pracy w środowisku domenowym
  • Znajomości sprzętu komputerowego PC oraz sieci LAN, WAN, Wi-Fi
  • Biegła znajomość konfiguracji drukarek, telefonów i urządzeń peryferyjnych
  • Serwisowanie PC, drukarek laserowych, termicznych i/lub termotransferowych
  • Podstawowa obsługa systemów WDS, Exchange, serwer wydruków, centrali VoIP, systemu kontroli dostępu i RCP
  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację telefoniczną z zagranicznymi oddziałami
  • Wytrwałość w poszukiwaniu źródeł i rozwiązań problemów technicznych
  • Umiejętność telefonicznego wsparcia użytkowników oraz pracy zespołowej

Mile widziane:

  • Umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych Juniper
  • Znajomość środowiska Linux oraz baz danych SQL
  • Znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dojazd firmowym autobusem z centrum Warszawy lub stacji PKP Pruszków do siedziby GTV w Pruszkowie
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna ze stomatologią, karnety sportowe, ubezpieczenie grupowe)
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Komfortowe warunki pracy
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym dynamicznym zespole
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy