Oferta pracy

Inżynier serwisu (help desku)

Pirios S.A.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Josepha Conrada 20, Kraków
    Kraków, małopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 dni temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular)

Pirios S.A.

Josepha Conrada 20

Kraków

Technologie, których używamy

System operacyjny

Twój zakres obowiązków

  • świadczenie wsparcia dla użytkowników (telefonicznego, mailowego) w zakresie problemów z obsługą systemów IT,

  • klasyfikacja problemów zgłaszanych przez Klientów i kierowanie ich do rozwiązania przez właściwe osoby lub zespoły developersko-wdrożeniowe,

  • rozwiązywanie podstawowych problemów zgłoszonych przez Klientów,

  • monitorowanie czasów SLA naprawy zgłoszeń, reagowanie na przekroczenia i ryzyko opóźnień.

Nasze wymagania

  • absolwent(-tka) studiów technicznych, najlepiej związanych z IT lub student(-tka) ostatniego roku,

  • dobra znajomość systemów Windows oraz pakietu MS Office,

  • podstawowa znajomość Linux/Unix lub gotowość do nauki,

  • umiejętność samodzielnego analizowania i rozwiązywania problemów informatycznych,

  • język angielski na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

Mile widziane

  • znajomość narzędzi do pracy grupowej np. JIRA, Redmine, Bugzilla lub podobnego,

  • znajomość zagadnień sieciowych, umiejętność konfiguracji urządzeń LAN,

  • znajomość technologii telekomunikacyjnych: VOIP, SIP, CTI,

  • znajomość podstaw SQL,

  • znajomość znajomość narzędzi do monitorowania usług IT.

Tak organizujemy naszą pracę

Liczba osób w zespole

  • 6

Tak pracujemy

  • wewnątrz organizacji
  • rozwijasz kilka projektów jednocześnie
  • scrum

To oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie - w zależności od doświadczenia i kompetencji,

  • możliwość rozwoju zawodowego i realnego wpływu na Zespół developerski,

  • udział w projektach dla dużych i znanych Klientów,

  • do wyboru: umowę o pracę lub B2B,

  • elastyczne godziny pracy,

  • miejsce pracy: Kraków, Warszawa,

  • prywatna opieka medyczna,

  • ubezpieczenie na życie,

  • dofinansowanie karty Multisport,

  • kuchnia z kawą, herbatą i owocami.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • spotkania integracyjne

Pirios S.A.

Pirios S.A. to producent oraz integrator rozwiązań teleinformatycznych, umożliwiających wsparcie procesów obsługi Klienta oraz zwiększenie efektywności organizacji.

Od 2008 roku wspieramy przedsiębiorstwa i instytucje publiczne w zapewnieniu skuteczną obsługi ich Klientów za pośrednictwem różnych kanałów komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem automatyzacji obsługi procesów masowych, w tym wdrożeń botów.

Z naszych rozwiązań korzystają największe firmy w kraju sektora energetycznego, finansowego, handlu, transportu i logistyki, a także jednostki administracji państwowej i służb mundurowych.

73% mieszkańców Polski korzysta z naszych rozwiązań

Nasze systemy obsługują jedną z największych linii alarmowych w kraju: 991

Przewiń do profilu firmy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy