Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Inżynier serwisu

MS ENTER-PRISE sp. z o.o. O firmie

3 5005 000 / mies. (zal. od umowy)
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 7 godzin temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Spółka funkcjonuje nieprzerwanie od 8 lat. Nasza siła nie leży w opowieściach o naszych sukcesach ale przede wszystkim w wiedzy zdobytej w wyniku niepowodzeń, których doświadczył każdy praktykujący inżynier naszej firmy (w przeciwieństwie do znanych teoretyków i doradców). Wieloletnie doświadczenie praktycznej obsługi Klientów w całej Polsce pozwala nam na świadczenie usług serwisowych w skali całego kraju z wysokim SLA. Pracujemy zarówno dla dużych i małych firm, realizując projekty średnio i długoterminowe w Polsce i za granicą. Posiadamy również doświadczenie w realizacjach krótkoterminowych – kilka dni lub tygodni.

Inżynier serwisu

Opis stanowiska

  • przyjmowanie oraz rejestrowanie  zgłoszeń (awarie, potrzeby związane ze sprzętem, uprawnieniami lub aplikacjami IT);
  • zdalna pomoc w rozwiązywaniu problemów użytkowników w zakresie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego i peryferyjnego;
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi (m.in. producenci sprzętu, aplikacji) świadczącymi usługi na rzecz klientów końcowych w zakresie realizacji lub koordynacji obsługi zgłoszeń wykonywanych na zlecenie użytkownika;
  • zgłaszanie wykrytych zagrożeń, błędów i nieprawidłowości w systemach IT;
  • nadzór nad pracą serwerowni i sieci firmowej;
  • współpraca z korporacyjnym Działem IT

Wymagania

  • doświadczenie w pracy na stanowisku pracownik helpdesku, informatyk lub administrator systemów Windows;
  • bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z systemem operacyjnym Windows oraz instalacją oprogramowania;
  • bardzo dobra znajomość aplikacji Microsoft, pakietu Office, Office 365, MS Outlook i innych;
  • znajomość zagadnień związanych z Active Directory;
  • wiedza techniczna umożliwiająca identyfikację i rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, sprzętem i sieciami komputerowymi;
  • dobra znajomość instalacji, konfiguracji i obsługi urządzeń peryferyjnych (drukarki, skanery, plotery itp.);
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • samodzielność i decyzyjność w podejmowanych działaniach w ramach realizowanych zadań;
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej (ustalanie priorytetów);
  • sumienność, odpowiedzialność i terminowość;
  • inicjatywa i dążenie do rozwiązywania problemów;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • chęć podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności;
  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne;

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • pracę dla dużej, globalnej korporacji;
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego
  • pracę w kilkunastoosobowym zespole;
  • niezbędne narzędzia pracy
  • motywacyjny system wynagrodzeń;

Aplikacja:

CV prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ

Ogłoszenie archiwalne