Inżynier Serwisu

DGS Poland Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

DGS Poland Sp. z o.o.

Lubieszyńska 59

Szczecin

DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

Inżynier Serwisu [rekrutacja prowadzona online]

 

Pracując z nami otrzymasz doskonale wyposażone stanowisko – każdy posiada osobną stację lutowniczą (METCAL/JBC), oscyloskop, analizator widma, system pomiarowy/kalibracyjny B&K oraz inne narzędzia. Ponadto posiadamy stacje do wymiany układów BGA oraz systemy pomiarowe do testowania obwodów elektronicznych.

 

U nas:

  • pracujesz na prestiżowym stanowisku – traktujemy serwis nie jako koszt, ale jako element wizerunku naszej marki,
  • posiadamy największe w Polsce audiometryczne centrum serwisowe, w którym dostaniesz stabilne zatrudnienie,
  • nie zaznasz monotonii: pracujesz nie tylko z elementami elektronicznymi, ale również elektro-mechanicznymi (pompki, silniki, zawory) oraz IT (WIN, Ethernet). Serwisujemy ok. 120 różnych modeli, opartych o układy analogowe i cyfrowe,
  • dzielimy się wiedzą z mniejszymi, międzynarodowymi jednostkami serwisowymi,
  • jeździmy za granicę, gdzie uczymy się nowych produktów lub współpracujemy przy transferach produkcyjnych,
  • damy Tobie możliwość połączenia pracy z hobby; staramy się znaleźć czas, aby do końca rozwiązywać problemy. Naprawiamy na poziomie komponentu i przeprowadzamy wnikliwe diagnozy.

 

Jakie będą Twoje zadania?

  • naprawa i kalibracja urządzeń audiometrycznych pochodzących z rynku posprzedażowego,
  • raportowanie napraw w systemie ERP,
  • współpraca z działem Technical Support w Danii w zakresie pomocy serwisom lokalnym,
  • sporadyczne wyjazdy do Danii w celu pogłębiania wiedzy z zakresu naszych produktów,
  • udział w organizacji szkoleń produktowych dla pracowników innych działów.

 

Szukamy osoby, która:

  • posiada zaawansowaną/szeroką wiedzę elektroniczną,
  • serwisowała urządzenia elektroniczne na poziomie diagnostyki i wymiany komponentu,
  • zna aparaturę kontrolno-pomiarową typu multimetr, oscyloskop,
  • szuka pracy przy zróżnicowanych zadaniach,
  • jest zorganizowana i komunikatywna,
  • posiada wiedzę z zakresu IT (WIN, Ethernet),
  • posługuje się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym.

 

 

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy