Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Inżynier – Specjalista ds. realizacji inwestycji

G2J sp. z o.o. s.k.O firmie

  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

Jesteśmy uczciwi, niezależni, skuteczni i znamy się na tym, co robimy. Świadczymy usługi związane z kompleksowym zarządzaniem inwestycjami budowlanymi, a naszą specjalnością jest zarządzanie projektami, kontrola kosztów i doradztwo inwestycyjne.

Mamy wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami świadcząc usługi w sektorze budownictwa mieszkaniowego, biurowego, hotelowego, przemysłowego i usługowego.

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy prowadzimy rekrutację na stanowisko:

Inżynier – Specjalista ds. realizacji inwestycji

Pracując na tym stanowisku będziesz mieć możliwość:

  • Analizowania dokumentacji technicznej;
  • Kontrolowania i zarządzania przepływem dokumentacji;
  • Sporządzania przedmiarów i wycen robót budowlanych;
  • Udziału w opracowywaniu budżetów inwestycji;
  • Udziału w kontroli kosztów inwestycji;
  • Monitoringu postępu realizacji inwestycji łącznie z raportowaniem.

W celu skutecznego i satysfakcjonującego realizowania zadań powinieneś posiadać:

  • Wykształcenie kierunkowe – inżynier budownictwa lub ochrony środowiska;
  • Optymalnie – student 4/5 roku studiów magisterskich na kierunku związanym z budownictwem lub osoba bezpośrednio po studiach;
  • Dobrą znajomość pakietu MS Office oraz CAD;
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
  • Odpowiedzialność i systematyczność;
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Zaangażowanie, skrupulatność i dobra organizacja pracy;
  • Prawo jazdy kat. B 
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
  • Doświadczenie w kosztorysowaniu i ofertowaniu będzie zaletą.

Współpracując z nami możesz liczyć między innymi na:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie doradczej;
  • Interesującą i pełną wyzwań pracę przy ciekawych i prestiżowych projektach budowlanych;
  • Elastyczne warunki zatrudnienia - preferowana forma współpracy B2B;
  • Czas pracy podzielony pomiędzy budowę, biuro oraz pracę zdalną;
  • Warunki wynagrodzenia uzależnione od doświadczenia i posiadanych umiejętności;
  • Możliwość zrównoważonego rozwoju i doskonalenia zawodowego;
  • Pracę w dobrej atmosferze pod nadzorem doświadczonej kadry kierowniczej;
  • Możliwość pracy z wykorzystaniem zaawansowanego oprogramowania.

Zainteresowanych serdecznie zapraszamy do aplikowania za pośrednictwem przycisku poniżej. Z racji dużej ilości kandydatur zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne