Oferta pracy

Panasonic Marketing Europe GmbH

Inżynier Sprzedaży ds. Pomp Ciepła w Dziale Heating and Cooling Solutions

Panasonic Marketing Europe GmbHO firmie

  • podlaskie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 12 lut 2021
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
top

Panasonic Marketing Europe GmbH (Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością) Oddział w Polsce w związku z dynamicznym rozwojem Działu Heating and Cooling Solutions aktualnie poszukuje kandydatów na poniższe stanowisko:

 

Inżynier Sprzedaży ds. Pomp Ciepła w Dziale Heating and Cooling Solutions

Lokalizacje:

  • Dolny Śląsk i województwo opolskie
  • województwo mazowieckie
  • województwo kujawsko-pomorskie
  • województwo podlaskie
  • województwo świętokrzyskie

Zakres zadań:

  • rozwój świadomości biznesowej o grupie produktowej A2W u aktualnych i przyszłych klientów, włącznie z hurtowniami, instalatorami, użytkownikami, Key Accountami,
  • uzyskanie wzrostu sprzedaży poprzez wyżej wymienione kanały,
  • regularne odwiedziny u klientów w celu zwiększenia zapotrzebowania na produkty A2W Panasonic poprzez wsparcie merytoryczne i techniczne,
  • zapewnienie szkoleń dla swojej grupy klientów (w siedzibie klienta lub w firmie Panasonic),
  • proponowanie akcji promocyjnych dla swojej grupy produktowej,
  • wdrażanie rozwiązań prowadzonych przez firmę Panasonic,
  • regularne raportowanie swoich działań i wniosków ze spotkań z klientami,
  • informowanie o zmianach, trendach na rynku oraz o aktywności konkurencji,
  • rozwijanie projektowe grupy produktów z developerami, architektami i itp.,
  • wsparcie wszystkich klientów w zakresie najlepszej specyfikacji produktowej dla danego projektu,
  • regularne raportowanie i omawianie działań z zespołem domeny PAPAEU firmy Panasonic.
  • w/w zakres zadań dotyczy odpowiedzialności terytorialnej ograniczonej do kilku sąsiadujących ze sobą województw.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Pożądane, priorytetowe umiejętności i zainteresowania: chłodnictwo i automatyka,
  • Minimum 2-3 lata w branży urządzeń grzewczych,
  • Dyspozycyjność – gotowość do częstych podróży służbowych,
  • Posiadania prawa jazdy kategorii B z praktyczną umiejętnością prowadzenia pojazdów,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Działanie zespołowe, dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • Otwarty umysł, zorientowanie na osiągnięcie wyznaczonych celów,
  • Asertywność,
  • Zdolności komunikacyjne.

Oferta:

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat)
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej)
  • Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Praca zdalna
  • Praca w renomowanej i stabilnej firmie
  • Przyjazna atmosfera pracy w międzynarodowym zespole

A BETTER LIFE, A BETTER WORLD

   “Jako producent o zasięgu globalnym, firma Panasonic prowadzi działalność biznesową mając na uwadze podniesienie jakości życia poszczególnych osób, jak i rozwój całego społeczeństwa.”
 

Podstawowa Zasada Zarządzania firmy Panasonic została sformułowana przez jej założyciela, p. Konosuke Matsushita w roku 1929.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Panasonic Marketing Europe GmbH (Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością) Oddział w Polsce w związku z dynamicznym rozwojem Działu Heating and Cooling Solutions aktualnie poszukuje kandydatów na poniższe stanowisko:

 

Inżynier Sprzedaży ds. Pomp Ciepła w Dziale Heating and Cooling Solutions

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,
  • Pożądane, priorytetowe umiejętności i zainteresowania: chłodnictwo i automatyka,
  • Minimum 2-3 lata w branży urządzeń grzewczych,
  • Dyspozycyjność – gotowość do częstych podróży służbowych,
  • Posiadania prawa jazdy kategorii B z praktyczną umiejętnością prowadzenia pojazdów,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Działanie zespołowe, dobrze rozwinięte umiejętności negocjacyjne,
  • Otwarty umysł, zorientowanie na osiągnięcie wyznaczonych celów,
  • Asertywność,
  • Zdolności komunikacyjne.

Lokalizacje:

  • Dolny Śląsk i województwo opolskie
  • województwo mazowieckie
  • województwo kujawsko-pomorskie
  • województwo podlaskie
  • województwo świętokrzyskie

Zakres zadań:

  • rozwój świadomości biznesowej o grupie produktowej A2W u aktualnych i przyszłych klientów, włącznie z hurtowniami, instalatorami, użytkownikami, Key Accountami,
  • uzyskanie wzrostu sprzedaży poprzez wyżej wymienione kanały,
  • regularne odwiedziny u klientów w celu zwiększenia zapotrzebowania na produkty A2W Panasonic poprzez wsparcie merytoryczne i techniczne,
  • zapewnienie szkoleń dla swojej grupy klientów (w siedzibie klienta lub w firmie Panasonic),
  • proponowanie akcji promocyjnych dla swojej grupy produktowej,
  • wdrażanie rozwiązań prowadzonych przez firmę Panasonic,
  • regularne raportowanie swoich działań i wniosków ze spotkań z klientami,
  • informowanie o zmianach, trendach na rynku oraz o aktywności konkurencji,
  • rozwijanie projektowe grupy produktów z developerami, architektami i itp.,
  • wsparcie wszystkich klientów w zakresie najlepszej specyfikacji produktowej dla danego projektu,
  • regularne raportowanie i omawianie działań z zespołem domeny PAPAEU firmy Panasonic.
  • w/w zakres zadań dotyczy odpowiedzialności terytorialnej ograniczonej do kilku sąsiadujących ze sobą województw.

Oferta:

  • Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę na pełen etat)
  • Pakiet benefitów (m.in. prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty sportowej)
  • Wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
  • Praca zdalna
  • Praca w renomowanej i stabilnej firmie
  • Przyjazna atmosfera pracy w międzynarodowym zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

A BETTER LIFE, A BETTER WORLD

   “Jako producent o zasięgu globalnym, firma Panasonic prowadzi działalność biznesową mając na uwadze podniesienie jakości życia poszczególnych osób, jak i rozwój całego społeczeństwa.”
 

Podstawowa Zasada Zarządzania firmy Panasonic została sformułowana przez jej założyciela, p. Konosuke Matsushita w roku 1929.

Ogłoszenie archiwalne