Ta oferta pracy jest nieaktualna od 6 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Sprzedaży - Dział Dystrybucji

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 2018-01-16

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Inżynier Sprzedaży - Dział Dystrybucji
Lokalizacja: Kraków
 
Firma Schneider Electric jest liderem cyfrowej transformacji w zarządzaniu energią i automatyce, w budownictwie komercyjnym i mieszkaniowym, centrach danych, obiektach infrastrukturalnych, energetyce oraz przemyśle.
 
Obsługujemy klientów w ponad 100 krajach, będąc wiodącym dostawcą w obszarze rozdziału energii średniego i niskiego napięcia, zasilania gwarantowanego oraz automatyki. Dostarczamy produkty oraz zintegrowane i efektywne rozwiązania, obejmujące systemy zasilania, sterowania oraz oprogramowanie. 

 

Nasze zaangażowanie w innowacyjność, różnorodność oraz zrównoważony rozwój zapewnia niezawodny dostęp do energii każdemu, w każdym miejscu i w każdym momencie naszego życia. Nazywamy to LifeIsOn.

 
Opis stanowiska:

 

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań Schneider Electric poprzez kanał dystrybucji oraz utrzymanie dobrych relacji z dystrybutorami. Zakres oferty: główne rozwiązania z aparatury modułowej, osprzętu elektroinstalacyjnego, małej automatyki (styczniki, przekaźniki, pulpitówka) na powierzonym terenie- region województw małopolskie, świętokrzyskie


Główne zadania:
  • Pozyskiwanie nowych klientów: Instalator Elektryczny
  • Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
  • Przygotowywanie ofert technicznych i wycen dla klientów
  • Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży we współpracy z Dystrybutorami na powierzonym regionie
  • Prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami z powierzonego sektora
  • Prowadzenie szkoleń oraz poszerzanie wiedzy o ofercie handlowej
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: automatyka, elektrotechnika
  • Wymagane min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w handlu)
  • Znajomość obsługi pakietu MS Office
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Chęć i umiejętność samodzielnej nauki
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji
  • Orientacja na cel i konsekwencja
  • Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
  • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
Oferujemy:
  • Interesującą pracę w firmie mającej znaczący udział w rynku
  • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie I ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasów oraz nauki języków obcych)
W dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.