Ta oferta pracy jest nieaktualna od 246 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Sprzedaży - Dział Dystrybucji

  • Kraków, małopolskie
  • Specjalista
  • 16.01.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Inżynier Sprzedaży - Dział Dystrybucji
    Lokalizacja: Kraków
     
    Firma Schneider Electric jest liderem cyfrowej transformacji w zarządzaniu energią i automatyce, w budownictwie komercyjnym i mieszkaniowym, centrach danych, obiektach infrastrukturalnych, energetyce oraz przemyśle.
     
    Obsługujemy klientów w ponad 100 krajach, będąc wiodącym dostawcą w obszarze rozdziału energii średniego i niskiego napięcia, zasilania gwarantowanego oraz automatyki. Dostarczamy produkty oraz zintegrowane i efektywne rozwiązania, obejmujące systemy zasilania, sterowania oraz oprogramowanie. 

     

    Nasze zaangażowanie w innowacyjność, różnorodność oraz zrównoważony rozwój zapewnia niezawodny dostęp do energii każdemu, w każdym miejscu i w każdym momencie naszego życia. Nazywamy to LifeIsOn.

     
    Opis stanowiska:

     

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za sprzedaż rozwiązań Schneider Electric poprzez kanał dystrybucji oraz utrzymanie dobrych relacji z dystrybutorami. Zakres oferty: główne rozwiązania z aparatury modułowej, osprzętu elektroinstalacyjnego, małej automatyki (styczniki, przekaźniki, pulpitówka) na powierzonym terenie- region województw małopolskie, świętokrzyskie


    Główne zadania:
    • Pozyskiwanie nowych klientów: Instalator Elektryczny
    • Podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami
    • Przygotowywanie ofert technicznych i wycen dla klientów
    • Realizacja wyznaczonych planów sprzedaży we współpracy z Dystrybutorami na powierzonym regionie
    • Prowadzenie spotkań oraz negocjacji handlowych z klientami z powierzonego sektora
    • Prowadzenie szkoleń oraz poszerzanie wiedzy o ofercie handlowej
    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: automatyka, elektrotechnika
    • Wymagane min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w handlu)
    • Znajomość obsługi pakietu MS Office
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
    • Prawo jazdy kat. B
    • Chęć i umiejętność samodzielnej nauki
    • Umiejętność budowania długofalowych relacji
    • Orientacja na cel i konsekwencja
    • Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych i negocjacji
    • Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski
    Oferujemy:
    • Interesującą pracę w firmie mającej znaczący udział w rynku
    • Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowych
    • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów (m.in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie I ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do posiłków, wczasów oraz nauki języków obcych)
    W dokumentach prosimy o umieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.