Inżynier Sprzedaży

  • Tarnów, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-09-26
  • Ważna jeszcze 7 dni (do 2018-10-26)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Specjalizujemy się w innowacyjnych rozwiązaniach napędowych dla klientów B2B w oparciu o produkty firmy SIEMENS i FLENDER. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

    Inżynier Sprzedaży 
    Miejsce pracy: Tarnów


    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za oferowanie i sprzedaż napędów elektrycznych (silników elektrycznych, falowników, motoreduktorów, sprzęgieł) marki SIEMENS i FLENDER do obecnych i nowych Klientów firmy na terenie Polski.


    Zakres obowiązków:

    • Realizacja planów sprzedażowych;
    • Współpraca w tworzeniu i realizacji kampanii marketingowych;
    • Realizacja zdefiniowanego procesu sprzedaży:
      - klasyfikacja szans sprzedaży,
      - analiza kosztów wraz z przygotowaniem oferty;
      - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami;
      - wsparcie i nadzór nad realizacją zamówienia klienta
    • Prowadzenie prezentacji handlowych w oparciu o dostępne materiały techniczne;
    • Doradztwo techniczne, wsparcie w zakresie oferowanych rozwiązań;
    • Planowanie kontaktów oraz systematyczne raportowanie z podjętych aktywności;
    • Ścisła współpraca z innymi działami firmy, w tym działem wsparcia sprzedaży, marketingiem, inżynierami serwisu;
    • Regularne wprowadzanie danych o statusie kontaktów, wizyt i ofert do bazy danych CRM - Microsoft Dynamics 365.

    Wymagania:

    • Preferowane wykształcenie wyższe techniczne;
    • Doświadczenie w obsłudze klienta oraz handlowe;
    • Wysoka motywacja do pracy - nastawienie na realizację celu;
    • Zdolności negocjacyjne;
    • Znajomość języka angielskiego;
    • Prawo jazdy kategorii B;

    Oferujemy:

    • Pracę w profesjonalnym zespole, pracującym w przyjaznej atmosferze,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe od 4640 do 8400 PLN brutto miesięcznie na umowie o pracę oraz premia uzależniona od realizacji celów sprzedażowych.
    • Nowoczesne narzędzia pracy podnoszące komfort i satysfakcję z pracy.
    • Samochód służbowy,
    • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych w ramach szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.

    Opis procesu rekrutacji:

    Proces rekrutacji składa się z trzech etapów.

    • Analiza przesłanych CV wraz z wypełnionym formularzem zawierającym pytania branżowe,
    • Spotkanie z Regionalnym szefem sprzedaży,
    • Spotkanie w siedzibie Spółki.

    Komplet dokumentów (CV, zdjęcie, LM) wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać klikając w przycisk aplikowania.

    aplikuj

    lub:

    Dział Kadr
    STERNET sp. z o.o.
    Chemiczna 110
    33-101 Tarnów

    Odwiedź nas na