Oferta pracy

Inżynier Sprzedaży

Podkarpackie Zakłady Mechaniczne Sp. z o.o. sp.k.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • wielkopolskie

  • Ważna jeszcze 7 dni
    do: 30 wrz 2020
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
top
Podkarpackie Zakłady Mechaniczne działają na rynku od 1980 roku.
Przedsiębiorstwo związane jest z branżą metalowo – maszynową, na potrzeby której projektuje, produkuje i dostarcza wszelkiego rodzaju elementy metalowe aż po całe linie produkcyjne wraz z automatyką, sterownikami oraz wykorzystaniem robotyki. 
Jesteśmy dostawcą usług, produktów i wyrobów światowych producentów dla przemysłu m.in.: oponiarskiego, górniczego, motoryzacyjnego, wojskowego, hutniczego, lotniczego, metalurgicznego, kolejowego, transportowego, chemicznego, budowlanego, papierniczego i konstrukcyjnego

Inżynier Sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w Polsce Północnej, budowanie trwałych relacji,
  • Stałe badanie rynku, monitoring pod względem prowadzonych i planowanych inwestycji / projektów przez obecnych i potencjalnych Klientów,
  • Utrzymywanie stałych, pozytywnych relacji z Klientami, realizowanie cyklicznych spotkań z Klientami,
  • Realizacja budżetów, celów i planowanie zadań z nich wynikających,
  • Prowadzenie negocjacji, uczestnictwo w ustalaniu z Klientem zakresu i warunków handlowych,
  • Koordynacja procesu opracowania oferty i współpraca z Działem Wycen oraz Działem Zarządzania Projektami,
  • Poszukiwanie nowych rynków i rozwiązań,

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia handlowo-technicznego w pozyskiwaniu i wdrażaniu indywidualnych rozwiązań dla przemysłu (np. z zakresu automatyzacji, robotyzacji, budowy maszyn, linii produkcyjnych i technologicznych, itp.) 
  • Wysoka mobilność, gotowość do wyjazdów,
  • Podstawowa wiedza techniczna, orientacja w podstawowych procesach technologicznych,
  • Bardzo wysoka komunikatywność, motywacja, odpowiedzialność i zdolność do poszukiwania nowych rozwiązań.

Oferujemy:

  • Pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie podstawa + prowizja,
  • Laptop, telefon, samochód służbowy,
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy,
  • Interesujące wyzwania związane z kształtowaniem kierunków rozwoju firmy,
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
bottom
Podkarpackie Zakłady Mechaniczne działają na rynku od 1980 roku.
Przedsiębiorstwo związane jest z branżą metalowo – maszynową, na potrzeby której projektuje, produkuje i dostarcza wszelkiego rodzaju elementy metalowe aż po całe linie produkcyjne wraz z automatyką, sterownikami oraz wykorzystaniem robotyki. 
Jesteśmy dostawcą usług, produktów i wyrobów światowych producentów dla przemysłu m.in.: oponiarskiego, górniczego, motoryzacyjnego, wojskowego, hutniczego, lotniczego, metalurgicznego, kolejowego, transportowego, chemicznego, budowlanego, papierniczego i konstrukcyjnego
Inżynier Sprzedaży

Zakres obowiązków:

  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów w Polsce Północnej, budowanie trwałych relacji,
  • Stałe badanie rynku, monitoring pod względem prowadzonych i planowanych inwestycji / projektów przez obecnych i potencjalnych Klientów,
  • Utrzymywanie stałych, pozytywnych relacji z Klientami, realizowanie cyklicznych spotkań z Klientami,
  • Realizacja budżetów, celów i planowanie zadań z nich wynikających,
  • Prowadzenie negocjacji, uczestnictwo w ustalaniu z Klientem zakresu i warunków handlowych,
  • Koordynacja procesu opracowania oferty i współpraca z Działem Wycen oraz Działem Zarządzania Projektami,
  • Poszukiwanie nowych rynków i rozwiązań,

Wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia handlowo-technicznego w pozyskiwaniu i wdrażaniu indywidualnych rozwiązań dla przemysłu (np. z zakresu automatyzacji, robotyzacji, budowy maszyn, linii produkcyjnych i technologicznych, itp.) 
  • Wysoka mobilność, gotowość do wyjazdów,
  • Podstawowa wiedza techniczna, orientacja w podstawowych procesach technologicznych,
  • Bardzo wysoka komunikatywność, motywacja, odpowiedzialność i zdolność do poszukiwania nowych rozwiązań.

Oferujemy:

  • Pracę na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie w systemie podstawa + prowizja,
  • Laptop, telefon, samochód służbowy,
  • Samodzielne i odpowiedzialne stanowisko pracy,
  • Interesujące wyzwania związane z kształtowaniem kierunków rozwoju firmy,
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie,
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne