Ta oferta pracy jest nieaktualna od 260 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Systemowy Wsparcia Biznesowego

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.09.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Inżynier Systemowy Wsparcia Biznesowego

    w Dziale Business Service i Projekty

    Centrala Wrocław, al. Armii Krajowej 47


    Jesteśmy jednym z największych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych. Dynamicznie się rozwijamy, osiągamy coraz lepsze wyniki i zawsze gramy fair. Inwestujemy w rozwój każdego pracownika, stawiamy na motywację i zaangażowanie. Oferujemy możliwości, wyzwania i stabilną przyszłość.

     

    Twoje zadania:

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za drugi poziom wsparcia, czyli tzw. 2nd Level Support. Do Twoich obowiązków należeć będzię obsługa klientów wewnętrznych, pracowników centrali, magazynów i marketów, a także współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz realizacja projektów: bieżące wsparcie prac projektowych krajowych i międzynarodowych, testy, wdrożenia rozwiązań. W Twoich rękach będzie również wspieranie w pracy użytkowników w zakresie funkcjonowania systemów informatycznych, pomoc użytkownikom systemów komputerowych w zakresie rozwiązywania problemów związanych z systemem oraz urządzeniami, samodzielne rozwiązywanie problemów użytkowników związanych ze sprzętem komputerowym oraz z funkcjonowaniem systemu informacyjnego. Twoim zadaniem będzie również dokonywanie modyfikacji w systemach informacyjnych wynikających z bieżących potrzeb użytkowników.

    Oczekujemy od Ciebie:

    • wykształcenia informatycznego
    • dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    • bardzo dobrej znajomości zagadnień dotyczących systemów komputerowych oraz urządzeń peryferyjnych
    • dokładności, skrupulatności i rzetelności w działaniu
    • wysokiej kultury osobistej
    • znajomości systemów kasowych i gospodarki towarowej - mile widziane
    • doświadczenia w dziale wsparcia użytkowników: „Help Desk", „Service Desk", itp. - mile widziane
    • doświadczenia w pracy w kontaktach z użytkownikami systemów komputerowych - mile widziane.

    Zapewniamy Ci:

    • odpowiedzialne i ciekawe wyzwania
    • rozwój poprzez różnorodność zadań
    • zaufanie i uznanie oraz możliwość awansu
    • dynamikę pracy w zespole
    • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
    • nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.

     

    Aplikacja powinna zawierać klauzulę następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r."

     


    Czekamy właśnie na Ciebie! 

    www.kaufland.pl/kariera