Oferta pracy

Inżynier Usług IT - Global Client Management

NIVEA Polska Sp. z o.o.

NIVEA Polska Sp. z o.o.

Gnieźnieńska 32

Nowe Miasto

Poznań

Technologie, których używamy

System operacyjny

O projekcie

W związku z intensywnym rozwojem naszej firmy, tworzymy nowe zespoły, które odpowiadały będą za wsparcie globalnych struktur Beiersdorf w zakresie obsługi procesów finansowych i IT.

Dział IT realizuje wsparcie operacyjne procesów IT w zakresie aplikacji biznesowych, infrastruktury oraz service desk dla pracowników filii Beiersdorf na całym świecie.

Twój zakres obowiązków

  • Poszukujemy pełnych pasji, innowacyjnych profesjonalistów, którzy dołączą do naszego międzynarodowego zespołu Global Client Management. Twoja rola będzie polegała na:

  • codziennym zarządzaniu i utrzymaniu w całej organizacji systemu Microsoft Endpoint Configuration Manager (MECM/SCCM) oraz Intune (konfiguracje i polityki)

  • globalnym wsparciu dla stacji roboczych (sterowniki, Windows 10, patching)

  • automatyzacji i wprowadzaniu usprawnień w konfiguracji stacji roboczych za pomocą interfejsów API i wiersza poleceń

  • obsłudze Windows Autopilot

  • obsłudze i rozwiązywaniu problemów związanych z zarządzaniem urządzeniami mobilnymi poprzez Intune Mobile Device Management (iOS, Android)

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe

  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

  • 3-5 lat doświadczenia w administrowaniu IT i/lub świadczeniu usług IT w zakresie zarządzania desktopami Windows

  • dogłębne zrozumienie Active Directory, szczególnie w zakresie wdrażania i rozwiązywania problemów z obiektami polityki grupowej (GPO)

  • biegłość w automatyzacji za pomocą PowerShell lub Python

  • doświadczenie w pracy z narzędziami Infrastructure as Code (IaC) (Ansible, Terraform, Jenkins)

  • śledzenie bieżących standardów branżowych

  • proaktywność, umiejętność szybkiego działania i pracy w międzynarodowym zespole

  • silna orientacja na satysfakcję klienta

To oferujemy

  • umowę o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie

  • możliwość pracy w systemie hybrydowym

  • bogaty pakiet benefitów: m. in. prywatna opieka medyczna dla całej rodziny, przedszkole NIVEA, ubezpieczenie NNW, PPE oraz kafeteria MyBenefit, w tym karta Multisport

  • możliwość rozwoju i awansu w międzynarodowym środowisku

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • opieka stomatologiczna

  • siłownia w biurze

  • program emerytalny

  • firmowa biblioteka

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • napoje

  • parking dla pracowników

  • strefa relaksu

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • przedszkole / żłobek pracowniczy

  • pakiet relokacyjny

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • dodatkowy urlop

Etapy rekrutacji
1

Rozmowa z lokalnym HR BP i Service Delivery Managerem

2

Rozmowa z przedstawicielami BSS na poziomie regionalnym

NIVEA Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy globalną firmą, częścią Grupy Beiersdorf. Od ponad 100 lat przyświeca nam jeden cel – bycie liderem na rynku kosmetycznym.

Naszą siłą są dwie marki: ponadczasowa NIVEA oraz nasz lokalny skarb Bambino, o rozwój których dbamy każdego dnia z myślą o naszych konsumentach.

NIVEA Polska jest pracodawcą oferującym równe szanse w zatrudnieniu i zachęca do aplikowania odpowiednio wykwalifikowanych kandydatów, niezależnie od płci, wieku, narodowości, niepełnosprawności, orientacji seksualnej, religii czy przekonań.

Przewiń do profilu firmy

Prosimy o przesyłanie CV w j. angielskim.