134836
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Inżynier Utrzymania Ruchu i Infrastruktury
TK MAXX
Zielona Góra, lubuskie
- ogłoszenie wygasło rok temu
- Umowa o pracę
- Specjalista (Mid / Regular)
Firma TJX Companies, Inc. to światowy lider modelu off- price w branży retail – ubrań i wyposażenia domu. Mamy ponad 4500 sklepów w dziewięciu krajach, cztery sklepy internetowe i zatrudniamy około 286 000 pracowników.
Do TJX Europe należą europejskie marki TK Maxx oraz Homesense. Sklepy TK Maxx można znaleźć w Wielkiej Brytanii, Irlandii Niemczech, Polsce, Austrii oraz Holandii, sklepy Homesense – w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a sklepy tkmaxx.com w Wielkiej Brytanii
Jednym z elementów naszego sukcesu jest sieć sprawnie działających centrów dystrybucji w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce.
Dołącz do naszego zespołu, bądź gotowy na codzinne wyzwania. Rozwijaj się i odkrywaj nowe możliwości. Nasze sprawnie działające Centra Dystrybucji są kluczowym elementem dostarczania nowych produktów do sklepów TK Maxx.
Praca w Centrum Dystrybucji to szybko zmieniające się środowisko. Każdy dzień jest inny, co daje nowe możliwości, motywuje nas do osiągania efektywnych wyników i dostosowywania się do zmian. Gotowi na odkrycie czegoś nowego?
Inżynier Utrzymania Ruchu i InfrastrukturyNumer ref.: 134836
Podstawowe obowiązki:
- Utrzymanie ciągłości produkcji w centrum procesowym,
- Tworzenie harmonogramów przeglądów i terminowe ich wykonywanie,
- Aktywne uczestniczenie w obsłudze i konserwacji urządzeń, instalacji i pozostałej infrastruktury technicznej w centrum procesowym,
- Uczestniczenie w przeglądach budynku, pomieszczeń, systemów i instalacji, w tym ppoż., zgodnie z przepisami prawa, normami i opracowanym harmonogramem,
- Zgłaszanie Kierownikowi ds. Utrzymania Ruchu i Infrastruktury zaistniałych problemów i zagrożeń w funkcjonowaniu maszyn i urządzeń,
- Zapewnienie właściwego przepływu informacji poprzez ścisłą współpracę z działami produkcji,
- Sporządzanie raportów i dokumentacji technicznej,
- Współtworzenie założeń budżetowych działu, w tym prowadzenie procesów ofertowania,
- Prowadzenie gospodarki magazynowej części zamiennych,
- Skuteczne usuwanie awarii i usterek,
- Analiza przyczyn źródłowych awarii i usterek,
- Działania prewencyjne, zapobiegające awariom,
- Wdrażanie systemów Lean Manufacturing, 5S,
- Współpraca z firmami zewnętrznymi,
- Koordynacja, wykonywanie i zlecanie prac zgodnie z zasadami BHP i PPOŻ.
Kluczowe wymagania (umiejętności, wiedza i doświadczenie):
- Wykształcenie minimum średnie techniczne, o specjalności: Mechanik/Elektryk/Automatyk,
- Praktyczna wiedza z zakresu mechaniki, elektryki, automatyki przemysłowej, ppoż.,
- Znajomością różnych systemów i instalacji budynkowych i procesowych, w tym instalacji elektrycznej, sanitarnej, HVAC, systemów i urządzeń ppoż.,
- Praktyczna wiedza i doświadczenie w zakresie wykorzystania technologii informatycznych wspierających takie obszary, jak Facility, Engineering i Maintenance (AutoCad, BMS, system zarządzania zgłoszeniami, usterkami, harmonogramami),
- Znajomością zagadnień ogólnobudowlanych,
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
- Umiejętność tworzenia prostych rysunków technicznych,
- Zdolność efektywnego ustalania priorytetów,
- Znajomość przepisów, norm i regulacji dotyczących budynków, utrzymania ruchu i infrastruktury technicznej, w tym znajomość prawa budowlanego i rozporządzeń towarzyszących, przepisów ppoż. i BHP,
- Dobra znajomość obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
- Otwartość na zmiany,
- Determinacja w działaniu,
- Uczciwość,
- Elastyczność,
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
- Minimum trzy lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację i czytanie dokumentacji technicznej.
Dodatkowym atutem będą:
- Kwalifikacje zawodowe: grupa 1, 2, 3 (eksploatacja/dozór),
- Uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych,
- Doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem ruchu i infrastruktury w centrach procesowych, magazynowych lub logistycznych.
Odkryj to, co nas wyróżnia w TJX - przekonasz się, że to coś więcej niż praca. Jesteśmy dynamiczną organizacją, razem współpracujemy, uczymy się i rozwijamy. Dołączając do naszego Centrum Dystrybucji, możesz liczyć na pełne wsparcie różnorodnego i zgranego zespołu.
Masz prawo wiedzieć, jakie informacje o Tobie posiadamy i w jaki sposób wykorzystujemy te informacje. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat wykorzystywania przez nas danych i praktyk ich udostępniania, prosimy odwiedzić: mytjx.com/mytjx/Global_TJX_Privacy_Notice.pdf i zapoznać się z naszą pełną Polityką Prywatności
Ogłoszenie archiwalne