Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

134836

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Inżynier Utrzymania Ruchu i Infrastruktury

TK MAXX

  • Zielona Góra, lubuskie

  • ogłoszenie wygasło rok temu
  • Umowa o pracę
  • Specjalista (Mid / Regular)
Firma TJX Companies, Inc. to światowy lider modelu off- price w branży retail – ubrań i wyposażenia domu. Mamy ponad 4500 sklepów w dziewięciu krajach, cztery sklepy internetowe i zatrudniamy około 286 000 pracowników.
Do TJX Europe należą europejskie marki TK Maxx oraz Homesense. Sklepy TK Maxx można znaleźć w Wielkiej Brytanii, Irlandii Niemczech, Polsce, Austrii oraz Holandii, sklepy Homesense – w Wielkiej Brytanii i Irlandii, a sklepy tkmaxx.com w Wielkiej Brytanii
Jednym z elementów naszego sukcesu jest sieć sprawnie działających centrów dystrybucji w Wielkiej Brytanii, Niemczech oraz w Polsce.
Dołącz do naszego zespołu, bądź gotowy na codzinne wyzwania. Rozwijaj się i odkrywaj nowe możliwości. Nasze sprawnie działające Centra Dystrybucji są kluczowym elementem dostarczania nowych produktów do sklepów TK Maxx.
Praca w Centrum Dystrybucji to szybko zmieniające się środowisko. Każdy dzień jest inny, co daje nowe możliwości, motywuje nas do osiągania efektywnych wyników i dostosowywania się do zmian. Gotowi na odkrycie czegoś nowego?
Inżynier Utrzymania Ruchu i InfrastrukturyNumer ref.: 134836

Podstawowe obowiązki:

  • Utrzymanie ciągłości produkcji w centrum  procesowym,
  • Tworzenie harmonogramów przeglądów i terminowe ich wykonywanie,
  • Aktywne uczestniczenie w obsłudze i konserwacji urządzeń, instalacji i pozostałej infrastruktury technicznej w centrum      procesowym,
  • Uczestniczenie w przeglądach budynku, pomieszczeń, systemów i instalacji, w tym ppoż., zgodnie z przepisami prawa, normami i opracowanym harmonogramem,
  • Zgłaszanie Kierownikowi ds. Utrzymania Ruchu i Infrastruktury zaistniałych problemów i zagrożeń w funkcjonowaniu maszyn i urządzeń,
  • Zapewnienie właściwego przepływu informacji poprzez ścisłą współpracę z działami produkcji,
  • Sporządzanie raportów i dokumentacji technicznej,
  • Współtworzenie założeń budżetowych działu, w tym prowadzenie procesów ofertowania,
  • Prowadzenie gospodarki magazynowej  części zamiennych,
  • Skuteczne usuwanie awarii i usterek,
  • Analiza przyczyn źródłowych awarii i  usterek,
  • Działania prewencyjne, zapobiegające awariom,
  • Wdrażanie systemów Lean Manufacturing, 5S,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi,
  • Koordynacja, wykonywanie i zlecanie prac zgodnie z zasadami BHP i PPOŻ.

Kluczowe wymagania (umiejętności, wiedza i doświadczenie):

  • Wykształcenie minimum średnie techniczne, o specjalności: Mechanik/Elektryk/Automatyk,
  • Praktyczna wiedza z zakresu mechaniki, elektryki, automatyki      przemysłowej, ppoż.,
  • Znajomością różnych systemów i instalacji budynkowych i procesowych, w tym instalacji elektrycznej, sanitarnej, HVAC, systemów i urządzeń ppoż.,
  • Praktyczna wiedza i  doświadczenie w zakresie wykorzystania technologii informatycznych wspierających takie obszary, jak Facility, Engineering i Maintenance (AutoCad, BMS, system zarządzania zgłoszeniami, usterkami, harmonogramami),
  • Znajomością  zagadnień ogólnobudowlanych,
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
  • Umiejętność tworzenia prostych rysunków technicznych,
  • Zdolność efektywnego ustalania priorytetów,
  • Znajomość przepisów,      norm i regulacji dotyczących budynków, utrzymania ruchu i infrastruktury      technicznej, w tym znajomość prawa budowlanego i rozporządzeń towarzyszących,      przepisów ppoż. i BHP,
  • Dobra znajomość  obsługi komputera i praktyczna znajomość pakietu Microsoft Office,
  • Otwartość na zmiany,
  • Determinacja w działaniu,
  • Uczciwość,
  • Elastyczność,
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Minimum trzy lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację  i czytanie dokumentacji technicznej.

Dodatkowym atutem będą:

  • Kwalifikacje zawodowe: grupa 1, 2, 3 (eksploatacja/dozór),
  • Uprawnienia do obsługi wózków jezdniowych podnośnikowych,
  • Doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem ruchu i infrastruktury w      centrach procesowych, magazynowych lub logistycznych.
Odkryj to, co nas wyróżnia w TJX - przekonasz się, że to coś więcej niż praca. Jesteśmy dynamiczną organizacją, razem współpracujemy, uczymy się i rozwijamy. Dołączając do naszego Centrum Dystrybucji, możesz liczyć na pełne wsparcie różnorodnego i zgranego zespołu.
Masz prawo wiedzieć, jakie informacje o Tobie posiadamy i w jaki sposób wykorzystujemy te informacje. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji na temat wykorzystywania przez nas danych i praktyk ich udostępniania, prosimy odwiedzić: mytjx.com/mytjx/Global_TJX_Privacy_Notice.pdf i zapoznać się z naszą pełną Polityką Prywatności

Ogłoszenie archiwalne