Ta oferta pracy jest nieaktualna od 242 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Wsparcia Aplikacji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 13.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Banqware Sp z o.o.

    Jesteśmy grupą przedsiębiorców, których misją jest sprowadzanie bankowości i zarządzania MŚP na prosty, cyfrowy i mobilny poziom. Banqware to otwarta, oparta na API platforma integrująca usługi bankowe z FinTech. Pomaga ona bankom myśleć odważniej, działać szybciej i wyróżniać się w segmencie MŚP.  

    Inżynier Wsparcia Aplikacji

    Miejsce pracy: Warszawa

    Jako Inżynier Wsparcia Aplikacji będziesz pielęgnować aplikacje oraz systemy informatyczne zaprojektowane jako jedna platforma i dostosowywane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Praca przy wsparciu oprogramowania odbywa się w oparciu o języki programowania wyższego rzędu (m.in., C#).

    W zależności od projektu, do zakresu Twoich obowiązków jako Inżyniera Wsparcia Aplikacji należeć będzie analiza systemów, dalszy rozwój systemów (analiza zmian), testowanie oraz zarządzanie incydentami. Praca odbywa się w międzynarodowych zespołach i wymaga gotowości do ciągłego rozwoju. Będziesz mieć styczność zarówno ze środowiskami chmurowymi jak i instalacjami on-premise.

    Obowiązki:

    • Utrzymanie aplikacjiw środowisku produkcyjnym (parametryzacja, konfiguracja, wsparcie przy analizie i rozwiązywaniu błędów)
    • Zarządzanie incydentami związanymi z produkcyjnym działaniem naszego rozwiązania - Platformy banqware, polegające na:
      • Weryfikacji zgłoszeń w oparciu o dostępne narzędzia diagnostyczne
      • Realizacji zmian związanych z parametryzacją biznesową (na podstawie procedur operacyjnych)
      • Diagnostyce działania komponentów platformy (na podstawie procedur operacyjnych)
      • Współpracy z Klientem (IT/Administratorzy Banku)
    • Bieżący nadzór nad działaniem komponentów platformy
      • Diagnostyka narzędzi monitorujących
      • Kontrola i monitorowanie wydajności
    • Współpraca z zespołem developerskim
    • Prace utrzymaniowe:
      • Aktualizacje wersji oprogramowana
      • Kontrola i monitorowanie wydajności
    • Współpraca z analitykami oraz zespołem testowym w procesie tworzenia oprogramowania
    • Wsparcie dla testów funkcjonalnych/integracyjnych

     Praca w elastycznym modelu, połączenie pracy na miejscu z pracą zdalną.

    Profil idealnego kandydata: 

    • ukończone studia magisterskie lub inżynierskie;
    • doświadczenie zdobyte w ramach Service Desk/ dział IT
    • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
    • znajomość zagadnień administracji systemów Windows;
    • znajomość zagadnień HA i DR
    • znajomość zagadnień zdalnego dostępu do systemów i aplikacji;
    • znajomość baz danych (w szczególności MS SQL)oraz MongoDB;
    • umiejętność analitycznego myślenia;
    • znajomość zagadnień związanych z service managementem (zarządzanie incydentami) ITIL;
    • łatwość nawiązywania kontaktów, szczerość i umiejętność współpracy w zespole.

    Oferujemy:

    • możliwość rozwoju w kierunku zarządzania usługami IT
    • współudział w realizacji projektów z obszaru IT o międzynarodowym kontekście; 
    • atrakcyjne warunki finansowe;
    • prywatna opieka medyczna;
    • przyjazną atmosferę w pracy;

    Więcej o firmie i projekcie znajdziesz na naszej stronie www.banqup.com oraz www.banqware.com

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    CV prosimy przesyłać z dopiskiem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ust. Z dn. 29.08.97r. o Ochronie Danych Osobowych Dz.ust.Nr 133poz. 883)”