Inżynier Wsparcia Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 13.11.2017
  • Ważna jeszcze 25 dni (do 13.12.2017)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top
Inżynier Wsparcia Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
VD/CSE

Zadania

  • Bezpośredni kontakt z naszymi partnerami biznesowymi
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych świadczona dla naszych partnerów
  • Współpraca z zespołem programistycznym
  • Zarządzanie cyklem życia aplikacji na platformie Smart TV
  • Zapewnienie właściwej jakości usług świadczonych przez platformę Smart TV

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe, studia informatyczne lub inne techniczne
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • Doświadczanie w testowaniu oprogramowania
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
  • Praca w zespole

Kwalifikacje będące dodatkowym atutem

  • Znajomość JavaScript, HTML5, CSS3

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Prywatną opiekę medyczną (w tym stomatologiczną)
  • Kartę Multisport
  • Ubezpieczenie na życie
  • Kartę lunchową
  • Dofinansowanie nauki języka angielskiego; możliwość nauki języka koreańskiego

 

Jeśli brzmi to jak Twój kolejny krok w karierze, czekamy na Ciebie.

Aplikację w języku angielskim prosimy przesłać klikając na przycisk Aplikuj.

Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.  Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)”

Patrz na miasto z 23 piętra.

Pracuj z nami

#WSAMSUNGU!

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się