Ta oferta pracy jest nieaktualna od 310 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Wsparcia Klienta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 13.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Inżynier Wsparcia Klienta
    Miejsce pracy: Warszawa
    VD/CSE

    Zadania

    • Bezpośredni kontakt z naszymi partnerami biznesowymi
    • Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych świadczona dla naszych partnerów
    • Współpraca z zespołem programistycznym
    • Zarządzanie cyklem życia aplikacji na platformie Smart TV
    • Zapewnienie właściwej jakości usług świadczonych przez platformę Smart TV

    Wymagania

    • Wykształcenie wyższe, studia informatyczne lub inne techniczne
    • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • Doświadczanie w testowaniu oprogramowania
    • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
    • Praca w zespole

    Kwalifikacje będące dodatkowym atutem

    • Znajomość JavaScript, HTML5, CSS3

    Oferujemy

    • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
    • Przyjazną atmosferę pracy
    • Prywatną opiekę medyczną (w tym stomatologiczną)
    • Kartę Multisport
    • Ubezpieczenie na życie
    • Kartę lunchową
    • Dofinansowanie nauki języka angielskiego; możliwość nauki języka koreańskiego

     

    Jeśli brzmi to jak Twój kolejny krok w karierze, czekamy na Ciebie.

    Aplikację w języku angielskim prosimy przesłać klikając na przycisk Aplikuj.

    Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o zawarcie w aplikacji klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb obecnych oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez spółkę Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.  Nr 133, poz. 883 z późn. zm.)”

    Patrz na miasto z 23 piętra.

    Pracuj z nami

    #WSAMSUNGU!