Inżynier wsparcia technicznego

  • Białystok, podlaskie
  • ul. Plażowa 35 pokaż mapę
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 23.08.2019
  • Ważna jeszcze 0 dni (do 22.09.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Zajmujemy się tworzeniem oprogramowania od 20 lat, działamy na rynku polskim, w Luksemburgu, Wielkiej Brytanii. Nasz obszar działania to: Retail, Gastro, Finanse, platformy B2B, B2C.

    Inżynier wsparcia technicznego
    Miejsce pracy: Białystok

    Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za:

    • przyjmowanie i rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
    • obsługa zgłoszeń serwisowych
    • bieżąca pomoc sprzętowa i szkoleniowa dla użytkowników,
    • zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie
    • wdrożenia i szkolenia użytkowników

    Wymagania:

    • znajomość systemu Linux
    • dyspozycyjność i samodzielność
    • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
    • prawo jazdy
    • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym (dokumentacja techniczna),

    Oferujemy:

    • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę
    • praca w młodym, dynamicznym zespole
    • możliwość rozwoju zawodowego

    Kandydatki i Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji (CV + list motywacyjny) poprzez przycisk Aplikuj.

    Prosimy o załączenie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszej ofercie pracy do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r., Dz.U. 133 poz. 883”.


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydat(k)ami.