Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Inżynier Wsparcia Technicznego

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 16.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SOLIDEX S.A. jest wiodącym polskim integratorem. Od 1990 roku dostarczamy naszym Klientom najlepsze rozwiązania skutecznie projektując i realizując systemy teleinformatyczne dowolnej skali. Od samego początku budujemy przewagę opierając się na profesjonalnej załodze. Więcej informacji na: www.solidex.com.pl.

    W związku z nowymi projektami poszukujemy osób, które chcą i potrafią zmieniać otaczającą nas rzeczywistość, kreując najwyższy poziom jakości na rynku usług integracyjnych. Jeśli chcesz dołączyć do grona SOLIDnych EXpertów™ i wykonywać atrakcyjną, pełną wyzwań pracę napisz do nas...

    Inżynier Wsparcia Technicznego
    Miejsce pracy: Kraków
    Nr Ref.: STK/IK/0318


    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało :

    • udział w spotkaniach z kluczowymi Klientami oraz weryfikację ich potrzeb technicznych,
    • kreowanie koncepcji technicznych rozwiązań na podstawie potrzeb Klienta,
    • wykonywanie prezentacji rozwiązań technicznych (koncepcji) dla Klienta,
    • pokazy demo/PoC oraz wykonywanie wdrożeń pilotażowych we współpracy z pionem wdrożeń i serwisu,
    • przygotowanie specyfikacji technicznej oferowanych rozwiązań dla działów handlowych,
    • stały kontakt z inżynierami wiodących producentów (Cisco, Check Point, Juniper, Infoblox, Fortinet, Forcepoint, F5, RSA, DELL EMC, NetApp, Vmware, Microsoft, Tufin, Solarwinds, Skybox, HP, CyberArk),
    • poszerzanie wiedzy technicznej poprzez
      • realizację ścieżki certyfikacyjnej
      • weryfikację rozwiązań/koncepcji w środowisku laboratoryjnym
    • analiza trendów na rynku IT.

    Wymagania wobec kandydatów:

    • wykształcenie wyższe (wykształcenie techniczne będzie dodatkowym atutem),
    • minimum rok doświadczenia w pracy w zakresie
      • technicznego wsparcia działu sprzedaży,
        lub
      • administrowania infrastrukturą sieciową i jej aspektami bezpieczeństwa,
    • wiedza techniczna na poziomie associate lub professional,
    • praktyczna znajomość:
      • budowy sieci LAN, WLAN, WAN,
      • zagadnień Security,
    • umiejętność pracy w zespole,
    • umiejętność szybkiego uczenia się,
    • znajomość języka angielskiego pozwalająca na tłumaczenie dokumentacji technicznej,
    • samodzielność, skrupulatność i konsekwencja w działaniach,
    • umiejętność organizacji pracy własnej.

    Wybranym kandydatom oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • atrakcyjny system wynagrodzeń oraz system motywacyjny nakierowany na osiągnięcie celów,
    • niezbędne narzędzia pracy,
    • możliwość rozwoju zawodowego w bardzo perspektywicznej i ciekawej branży,
    • udział w szkoleniach partnerów technologicznych (Cisco, Check Point, Juniper, Infoblox, Fortinet, Forcepoint, F5, RSA, DELL EMC, NetApp, Vmware, Microsoft, Tufin, Solarwinds, Skybox, HP, CyberArk),
    • uczestnictwo w ciekawych projektów technicznych dla największych firm w kraju,
    • prywatną opiekę medyczną,
    • pakiet Multisport.

    Aplikuj za pomocą przycisku Aplikuj teraz!

    Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

    Prosimy o umieszczenie numeru referencyjnego w temacie zgłoszenia, oraz o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: „Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 z późn. zm. wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji”.