Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Częstochowa, śląskie 2018-11-28

    Główne zadania: Bieżące wsparcie i rozwiązywanie problemów użytkowników systemów informatycznych – pierwsza linia wsparcia Utrzymywanie, wdrażanie zmian i optymalizacja funkcjonowania programu ERP (Simple, Xprimer) Stała współpraca z zewnętrznymi...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-28

    (Pion Wsparcia/ Dział Technik Informatycznych/ Wydział Telekomunikacji i Infrastruktury ) Miejsce pracy: Warszawa Nr ref. .: 111 /18 Naszym Pracownikom oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę pracę w oparciu o wartości...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-27

    Obowiązki: Wsparcie IT dla organizacji (laptopy, sieć lokalna, konfiguracja oprogramowania) Modyfikacje lokalnej infrastruktury IT Dostarczanie rozwiązań automatyzujących codzienne zadania Onboarding i off-boarding IT pracowników Aktualizacje...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-11-27

    Zadania: Wsparcie IT dla organizacji (sieć lokalna, konfiguracja sprzętu) Modyfikacje lokalnej infrastruktury IT Rejestracja i dystrybucja zgłoszeń Tworzenie skryptów instalacyjnych Obsługa ticketów Onboarding i off-boarding IT pracowników...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it application support specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, Młochów (pow. pruszkowski), mazowieckie 2018-11-27

    Responsibility Drive and implement Service Contract offer, follow-up on ways of working as defined within Group Trucks & Buses Service Contract Business Guidelines in Baltic Sea Market Translate Baltic Sea Market Business Strategies to adjust key...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-11-27

    Opis stanowiska: wsparcie użytkowników w obszarach CRM, data mining i zarządzania kampaniami marketingowymi, nadzór nad interface’ami i procesem ładownia danych, rozwiązywanie problemów pojawiających się przy utrzymaniu systemu, uczestnictwo w...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-11-26

    Zapewnieniem drugiej linii wsparcia dla klienta międzynarodowego. Analizowaniem i rozwiązywaniem problemów związanych z aspektami technicznymi, jak i systemowymi - rozwiązywaniem problemów bezpośrednio na komputerze klienta. Przekazywaniem...

  • 2 - 4 tys. zł brutto o firmie
    2 lokalizacje 2018-11-24

    Rozwiązywanie technicznych zgłaszanych przez klientów zagranicznych Stały kontakt z klientami oraz współpracownikami w języku angielskim Obsługa systemu informatycznego przetwarzającego zgłoszenia użytkowników ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-24

    Zakres zadań: wsparcie techniczne użytkowników biurowych systemów IT (I linia wsparcia), zarządzanie cyklem życia sprzętu i oprogramowania udostępnianego użytkownikom końcowym, administrowanie oprogramowaniem systemowym i narzędziowym w zakresie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-22

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od wewnętrznych klientów, Rejestracja zgłoszeń w systemie, Wstępna analiza zgłoszeń, Rozwiązywanie problemów lub ich przekazywanie do kolejnej linii wsparcia. ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-11-22

    Opis oferty Specjalista ds. Service Desk odpowiedzialny będzie za odbieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników. Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od użytkowników; Rejestrowanie i procesowanie incydentów w...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-11-21

    Opis stanowiska: Wsparcie / helpdesk użytkowników w rozwiązywania problemów z systemem Comarch ERP XL i aplikacjami zintegrowanymi, Opieka serwisowa nad systemem Comarch ERP XL i aplikacjami zintegrowanymi, Szkolenie użytkowników systemu z nowych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-19

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 11 Czas pracy: praca zmianowa (8.00-16.00 lub 12.00-20.00) Liczba osób w firmie: 600 Podróże służbowe: rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-11-09

    Dołączając do nas zyskujesz: stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy możliwość zdobywania doświadczenia, poznania różnorodnej technologii w największej instytucji finansowej w kraju pakiet benefitów, w tym prywatną...