Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 25.06.2018

    IT Helpdesk Analyst is required to perform a support role for international customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing. Provide answers to the clients by identifying problems;...

  • Katowice, śląskie 24.06.2018

    Responsibilities: Create technical library on Sharepoint platform, with FAQs about glazing, windows and building's façades Support IT team and Digital Specialist to create digital technical tools for internal and external customers including CRM...

  • Katowice, śląskie 24.06.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • Łódź, łódzkie 24.06.2018

    Wymagania Doświadczenie w zakresie administracji systemami Linux Doświadczenie w zakresie wsparcia aplikacji Znajomość baz danych (MS SQL, MySQL) Podstawy administracji serwerami Windows Podstawy wirtualizacji (Hyper-V) Podstawowa znajomość...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.06.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Wykształcenie wyższe techniczne (lub obecnie student), preferowany profil informatyczny Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku / z klientem anglojęzycznym Umiejętności automatyzowania za pomocą rozwiązań...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.06.2018

    Troubleshooting Active Directory Computer’s architecture Multitasking Analytical thinking Microsoft Windows operating system We are looking for a IT Support Specialist. You will get the chance for long career plan and take on a role with real...

  • Katowice, śląskie 24.06.2018

    CHALLENGES WAITING FOR YOU Handling inbound calls and e-mails from vendors and business partners Providing vendors with payment status Occasionally making outbound calls to vendors Generating documents from the system for suppliers’ needs...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it help desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    Key responsibilities Reproduction, troubleshooting and resolution of customer’s reported incidents. Knowledge content creation through research, testing or troubleshooting customer reported incidents. Knowledge management and sharing with...

  • Kraków, małopolskie 24.06.2018

    The Digital Service Manager role is a hands on role involving all aspects of service delivery, 24/7 operations, effective monitoring, change and release management, logging and alerting in a DevOps environment. As well as working with global...

  • o firmie
    2 lokalizacje 24.06.2018

    If you want to: Work in a global IT company Build your technical skills and grow your career in Information Technology Be a part of a European Service Desk and contribute to management support of a Media client Send us your CV! Also refer your...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 24.06.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Gdańsk, pomorskie 24.06.2018

    Zakres obowiązków: Weryfikacja przychodzących i wychodzących raportów błędów, zadań i poprawek podczas trwania projektu. Identyfikacja i priorytetyzacja błędów w bugtrackerze na podstawie dokumentacji oraz wytycznych projektowych. Usprawnianie...

  • 2 lokalizacje 24.06.2018

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to major DXC clients representing various industries. The services scope of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    Workplace: Warszawa ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    Poszukujemy osoby dyspozycyjnej, zainteresowanej rozwojem swoich umiejętności w zakresie IT. Głównym zadaniem osoby zatrudnionej będzie bieżące wsparcie codziennej pracy Działu IT. ...

  • Kraków, małopolskie 24.06.2018

    Key Accountabilities: Responsible for meeting targets for productivity, customer satisfaction and First Call resolution. Understand the customer’s issue and ensure that a resolution is provided in a timely and effective manner in partnership with...

  • Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    Opis stanowiska: Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za wdrożenia, rozwój i utrzymanie systemów wspomagających zarządzanie procesami logistycznymi i magazynowymi. Konsultant IT na podstawie analizy wymagań Klientów wewnętrznych i zewnętrznych,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: bezpośrednio wspierać użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) instalować oraz konfigurować oprogramowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy opiekować się sprzętem...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.06.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie
    3 lokalizacje 24.06.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 24.06.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.06.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Znajomość aplikacji monitorujących z rodziny Tivoli i aplikacji do archiwizacji Netbackup Znajomość języków skryptowych np. Shell, Bash, PHP, VBS lub języków programowania Podstawowa znajomość zapytań SQL Znajomość...

  • Sopot, pomorskie 24.06.2018

    Obowiązki: techniczne wsparcie klientów biznesowych (zdalnie lub osobiście u klienta) - helpdesk, analiza bieżących zgłoszeń, rozwiązywanie problemów, wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań, wykonywanie zadań administracyjnych, nadzorowanie...

  • Piotrków Trybunalski, łódzkie 24.06.2018

    Zadania: Wspieranie użytkowników w obszarze IT (sprzęt, oprogramowanie): bieżące wsparcie w obszarze IT dla użytkowników końcowych, zgodnie z normami i procedurami korporacyjnymi – pierwsza linia wsparcia, zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.06.2018

    #zadania rozwiązywanie problemów powiązanych z systemami ERP analiza przyczyn powstania problemów koordynowanie naprawy błędów przygotowywanie odpowiednich procedur testowanie zmian oraz nowych wersji na środowiskach testowych, współpraca z...

  • Katowice, śląskie 24.06.2018

    Dołącz do Naszego zespołu 15.06.2018 a otrzymasz bonus powitalny w wysokości 5000 zł PLN/brutto ...

  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie 24.06.2018

    Our team is currently looking for ambitious, self driven and highly motivated person with outstanding communication, problem solving and analytical skills to take the position of: Technical Documentation Administrator In this role you will work...

  • Poznań, wielkopolskie 24.06.2018

    W związku z dynamicznym rozwojem firma XTM International poszukuje do nowego projektu osobę na stanowisko Support Engineer. Jeśli… Biegle posługujesz się językiem angielskim w mowie oraz piśmie Dobrze znasz linie komend Linuxa oraz zapytania SQL...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.06.2018

    Troubleshooting Multitasking English We are looking for a 1st Line of Support in the banking area. You will get the chance for long career plan and take on a role with real responsibility and impact, learn new skills in the Finance area and gain...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.06.2018

    Pracując z nami będziesz odpowiedzialny za: zarządzanie zespołem IT, II linia wsparcia helpdesk, utrzymanie systemów informatycznych (zapewnienie określonego SLA), zapewnienie wsparcia użytkowników końcowych, dotyczącego rozwiązań IT mierzone...

  • Wrocław, dolnośląskie 24.06.2018

    Your Role: Areas of responsibility: Delivery Management Management of the IT Service Delivery Team including responsibility for application support, career development and staff appraisals Ensuring the SLA’s are achieved, service quality and...

  • Katowice, śląskie 24.06.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 24.06.2018

    #zadania świadczenie usług pierwszej linii wsparcia odbieranie połączeń telefonicznych i zgłoszeń mailowych od użytkowników końcowych rozwiązywanie drobnych incydentów rejestrowanych w systemie zgłoszeniowym diagnozowanie mniejszych problemów...

  • o firmie

    Wadowice, małopolskie 24.06.2018

    Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za diagnozowanie problemów ze sprzętem i oprogramowaniem oraz optymalizowaniem wydajności systemu. Poszukujemy pasjonata, który z chęcią poszerza swoją wiedzę w obszarze IT. Kluczowe zadania: re-instalacje...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna/-y za: udzielanie dostępów użytkownikom końcowym dostarczanie usług na najwyższym poziomie oraz koncentracja na zadowoleniu użytkowników wykonywanie zadań administracji użytkownika w odniesieniu do...

  • 2 lokalizacje 24.06.2018

    Do zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: Współpraca z niemieckojęzycznym Klientem Rejestracja i dystrybucja zgłoszeń w systemie ticketowym Realizacja technicznych zadań na podstawie przygotowanych procedur Rozwój w...

  • Poznań, wielkopolskie 24.06.2018

    Jako stażysta w naszej organizacji będziesz: zapewniać pierwszą linię wsparcia technicznego dla naszych Franczyzobiorców obsługiwać zgłoszenia w aplikacji HelpDesk wspierać użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendować wsparcie...

  • o firmie
    2 lokalizacje 24.06.2018

    If you want to: Work in a global IT company Build your technical skills and grow your career in Information Technology Be a part of a European Service Desk and contribute to management support of a Media client Send us your CV! Also refer your...

  • Warszawa, mazowieckie 24.06.2018

    Zadania, które dla Ciebie przygotowaliśmy to min. : Wsparcie zespołu IT w zadaniach związanych z helpdeskiem Poznanie narzędzi, Wsparcie przy procesowaniu zgłoszeń z obszaru helpdesk, Wsparcie przy wymianie sprzętu, ...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 24.06.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemu ERP. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Współpraca z drugą linią wsparcia. Udział w realizacji projektów. Testowanie nowych rozwiązań systemowych. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.06.2018

    You will have the opportunity to gain experience in SAP You will have direct contact with new technologies on a daily basis You will interact with native English speakers and improve your business communication skills You will be provided with...

  • Szczecin (okolice), Gardno (pow. gryfiński), zachodniopomorskie 23.06.2018

    Zadania na stanowisku Zapewnienie ciągłości pracy urządzeń drukujących; Bieżące usuwanie awarii i usterek urządzeń drukujących; Nadzór nad magazynem części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych; Nadzór nad dokumentacją napraw, prowadzenie...

  • Warszawa, mazowieckie 23.06.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie członkiem zespołu helpdesk, który jest odpowiedzialny za administrację i utrzymanie lokalnej firmowej sieci LAN oraz wdrażanie i utrzymanie nowych usług poprawiających komfort pracy użytkowników sieci....

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Responsibilities: Providing first line support for workstations, servers, application software and hardware Diagnosing and resolving issues related to user account management, verification of accounts, MS Office and Windows Handling end users...

  • Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Kandydaci będą pracować w zespole supportu technicznego zajmującego się wsparciem po wdrożeniowym systemów z serii ANT Smart Production, rozwojem funkcjonalności poszczególnych aplikacji, wsparciem klienta w zakresie użytkowania systemu,...