Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    W Nowodworski Estates będziesz: instalować i konfigurować oprogramowanie oraz nowy sprzęt wykorzystywany w firmie zarządzać licencjami oraz certyfikatami zarządzać systemami informatycznymi w firmie instalować, reinstalować, aktualizować oraz...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-10-16

    IT Helpdesk Analyst is required to perform a support role for international customers on helpdesk queries, equipment configuration, back up maintenance, software installing/de-installing. Provide answers to the clients by identifying problems;...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-10-16

    Job purpose: To administer, maintain and support company’s applications and systems for efficient customer business process operations. The type of role may require flexible time working schedules, including shifts patterns. Key responsibilities:...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania, które na Ciebie czekają to: Monitorowanie i raportowanie poziomu usług informatycznych utrzymaniowych Zapewnienie wsparcia IT zgodnie z przyjętymi procedurami w ramach zdefiniowanych KPI Zgłaszanie pomysłów i koncepcji na dostarczanie...

  • Kruszwica, kujawsko-pomorskie 2018-10-16

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie i monitorowanie zgłoszeń serwisowych dla systemów informatycznych Świadczenie usług wsparcia dla użytkowników systemów informatycznych Obsługa zgłoszeń serwisowych z m.in. z zakresu: komputerów użytkowników oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    On behalf of our Client, global company we are currently looking for Service Desk Analyst who will join team in Warsaw city centre (near metro station). On this position you will join team in Poland which provide technical support all over the...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it help desk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Kontakt w sprawach technicznych z odsprzedawcami oraz kluczowymi klientami końcowymi Przeprowadzanie szybkich technicznych ocen sytuacji i zgodności z najlepszymi praktykami Audyt rozwiązań pod kątem występujących problemów oraz potencjalnych...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Apply latest: 10/31/2018 · Location: Łódź Are you passionate about programming and master data? Do you understand the complexity and impact of master data and the need for a solid distribution of data between applications? If your answer is yes...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Zadania: samodzielne rozwiązywanie problemów na pierwszej linii wsparcia IT instalacja i konfiguracja oprogramowania i urządzeń efektywna i produktywna współpraca z innymi grupami wsparcia rejestrowanie i analiza zgłoszeń użytkowników udział w...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-16

    Będziesz odpowiedzialny za: Zapewnienie pierwszej linia wsparcia dla użytkowników Analizowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem Odbieranie, zamykanie i monitorowanie zgłaszanych problemów IT przez...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2018-10-16

    Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie Obowiązki: koordynacja procesu standaryzacji pozycji w systemie zarządzania cyklem życia produktu, aktywny udział w projekcie wdrażania nowego systemu PLM w firmie oraz pełnienie funkcji Key User, współpraca...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Zadania: Konfigurowanie urządzeń końcowych (PC, NC, terminal, notebook, drukarka, telefon) zgodnie z obowiązującymi instrukcjami wykonawczymi Instalowanie oprogramowania na stacjach roboczych Instalacja i deinstalacja urządzeń końcowych u...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-10-16

    JOB SUMMARY The Senior Customer Specialist applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The incumbent will meet...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-10-16

    JOB SUMMARY The Senior Customer Specialist applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The incumbent will meet...

  • Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2018-10-16

    JOB SUMMARY The Senior Customer Specialist applies reengineering methods to evaluate standardize, document and implement improvements to business processes used in all aspects related to the Customer & Sales Support team. The incumbent will meet...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-16

    Purpose of the job Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • Pracodawca nie wymaga CV
    2 lokalizacje 2018-10-16

    Dział Wdrożeń i Outsourcingu IT Zakres obowiązków: Help desk – wsparcie dla klientów diagnostyka urządzeń IT i oprogramowania instalacja systemów operacyjnych i oprogramowania dedykowanego konfiguracja sieci komputerowych modernizacja i naprawa...

  • Gliwice, śląskie 2018-10-16

    Zakres obowiązków w zależności od poziomu wsparcia: Bezpośredni kontakt z klientami, Zbieranie wszelkich informacji dotyczących problemów, Rozwiązywanie problemów technicznych, Instalacje i konfiguracje naszych systemów, Sporządzanie...

  • Łódź, łódzkie 2018-10-16

    Responsibilities Administers and maintains the learning management system (LMS) database. Trouble shoots and resolves system issues. Managing catalog and activity creation, enrollment and attendance processes for complex and time-sensitive...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Czym będziesz się zajmować? Weźmiesz udział w realizacji ciekawych projektów dla dużych polskich oraz międzynarodowych klientów w zakresie infrastruktury IT. Twoje zadania będą dotyczyć: utrzymania i administracji oraz dostarczania bieżącego...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Zadania: administracja systemami informatycznymi w SAS Institute bezpośrednia pomoc użytkownikom systemów informatycznych udział w wewnątrz-firmowych projektach związanych z technologią informatyczną ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Zespół IT Help Desk wspiera pracowników w rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z obsługą informatyczną w zakresie sprawnego działania sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci komputerowych. Osoba na tym stanowisku będzie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Our Technical Support team handles thousands customer interactions every month, dealing promptly and efficiently with support requests related to the Ivanti solutions. The team has built a reputation with external and internal customers for...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-10-15

    Workplace: Gdańsk ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Job Description Information System Support (LISS) is the central support operations team for all of the Legal departments / end users, delivering cost effective, high quality day-to-day training and support for Legal information systems,...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    What you will do: You examine support requests and provide customers with a solution, work around or action plan; You monitor the progress of each problem through to conclusion; You identify opportunities for service improvement; You are...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Main Responsibilities: Provide technical expertise to the help desk team Maintain technical skill continuity and consistency of help desk staff Ensure continuous improvement of services provided by the help desk Work with Application and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Key responsibilities Utilization, maintenance, and development of our internal virtualization environment in order to simulate/reproduce customer reported incidents, proof-of-concepts, pilots, demos Knowledge content creation through research,...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    At DB Schenker Technology Center Warsaw you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    Join our Core Business Services (CBS) team and you will help support the important business enablement functions that keep our organization running strong. As a CBS professional, you will work across teams to provide the knowledge, resources and...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Zespół Informatycznego Wsparcia Operacji (ZIWO) w ProService zajmuje się obsługą złożonego środowiska IT, które przetwarza setki tysięcy transakcji finansowych dziennie. Twoje obowiązki będą obejmowały między innymi obsługę i nadzór nad systemami...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    DUTIES: Receiving (answering phone calls from end users) and registering Service Requests Troubleshooting thanks to the knowledge of client business applications Transfer/Escalation of SR’s to other Support Groups Keeping track of and follow up...