Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • 2 lokalizacje 18.06.2018

    Position Summary Employee in this position is a professional specialized on application support. As member of the team, you will be responsible for: incident management problem management change management You will work with application based on...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Troubleshooting Multitasking English We are looking for a 1st Line of Support in the banking area. You will get the chance for long career plan and take on a role with real responsibility and impact, learn new skills in the Finance area and gain...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    U nas będziesz: Wspierać użytkowników w bieżącej pracy na głównych systemach informatycznych (m. in. Microsoft Dynamics CRM, Share Point) Obsługiwać zgłoszenia help-desk ( nie wymagających wiedzy informatycznej ) Pomagać w testowaniu...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Opis stanowiska: Specjalista ds. Infrastruktury IT odpowiedzialny będzie za bieżące zarządzanie infrastrukturą teleinformatyczną naszej organizacji oraz naszych klientów w ramach świadczonych usług outsourcingu, jak również wsparcie naszego...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it help desk

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Jeżeli: Posiadasz minimum średnie wykształcenie (preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe) Bardzo dobrze znasz system operacyjny Windows Bardzo dobrze znasz pakiet Microsoft Office 365 Posiadasz ogólną znajomość systemu operacyjnego Linux...

  • o firmie
    3 lokalizacje 17.06.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Troubleshooting Active Directory Computer’s architecture Multitasking Analytical thinking Microsoft Windows operating system We are looking for a IT Support Specialist. You will get the chance for long career plan and take on a role with real...

  • Gdańsk, pomorskie 17.06.2018

    Zakres obowiązków: Weryfikacja przychodzących i wychodzących raportów błędów, zadań i poprawek podczas trwania projektu. Identyfikacja i priorytetyzacja błędów w bugtrackerze na podstawie dokumentacji oraz wytycznych projektowych. Usprawnianie...

  • Sopot, pomorskie 17.06.2018

    Obowiązki: techniczne wsparcie klientów biznesowych (zdalnie lub osobiście u klienta) - helpdesk, analiza bieżących zgłoszeń, rozwiązywanie problemów, wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań, wykonywanie zadań administracyjnych, nadzorowanie...

  • Jelenia Góra, dolnośląskie 17.06.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 120 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Your Responsibilities / Activities: Review Contracts and maintain Salesforce.com closed opportunities Creation & update of projects in Infor’s internal tools (Salesforce/ Clarity) Assign identified resources to Clarity project Teams Ensure all...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.06.2018

    Tasks: First point of contact for our customers Answering questions about SAP by phone, e-mail and ticket system Creation, acceptance and systematic processing of inquiries and faults in 1st level support with the used ticket systems Maintenance...

  • Przasnysz, mazowieckie 17.06.2018

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW obsługa i rozwój systemów internetowych firmy KROSS (panel b2b, panel serwisowy, panel klienta); obsługa i rozwój e-commerce – rozwiazywanie problemów informatycznych, dodawanie i rozwój funkcjonalności, integracja z innymi...

  • Świerklany (pow. rybnicki), śląskie 17.06.2018

    Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia wyższego informatycznego lub telekomunikacyjnego, lub elektronicznego; doświadczenia w obsłudze klienta wewnętrznego; umiejętności pracy pod presją czasu; umiejętności wyciągania...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Oferujemy: Praca na ambitnym, samodzielnym stanowisku Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę Możliwość rozwoju zawodowego Pakiet opieki medycznej, Multisport oraz pakiet wodny Dobrą atmosferę w Zespole Pyszną aromatyczną kawę na początek dnia...

  • 3 lokalizacje 17.06.2018

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Na początek kilka pytań. Czy …. Jesteś absolwentem lub studentem z obszaru IT? Pracowałeś już na podobnym stanowisku około2 lata? Znasz usługi serwisowe MS Windows: Active Directory, DHCP, DNS? Potrafisz instalować, konfigurować oraz samodzielnie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Tasks and responsibilities: Demonstrate the ability to troubleshoot and resolve software related issues, in line with internal Maintenance & Support processes, Assure requests are accounted within SLA, in order to assure timely and effective...

  • Gdynia, pomorskie 17.06.2018

    Główne zadania na tym stanowisku: wsparcie pracowników Vectry w obsłudze oraz problemach związanych z użytkowaniem systemów informatycznych za pośrednictwem systemu zgłoszeniowego oraz telefonu diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Zakres obowiązków: Bieżące wsparcie działu IT w realizacji codziennych zadań Wsparcie informatyczne użytkowników sieci i systemów komputerowych Instalacja oraz konfiguracja aplikacji biurowych, systemów operacyjnych Windows 10 Rozwiazywanie...

  • Katowice, śląskie 17.06.2018

    Będziesz odpowiadać za: wsparcie techniczne dla obecnych klientów, polegające na rozwiązywaniu zgłaszanych problemów, dotyczących rozwiązań z naszej oferty (telefonicznie lub mailowo) prezentowanie rozwiązań naszym przyszłym klientom i partnerom...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.06.2018

    The main purpose of our summer internship program is to provide the students an excellent opportunity to work and learn about our organization, our culture and how we do business on a day-to-day basis. So if you think about starting your...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.06.2018

    Purpose of Role: The role holder will provide a support service to a specialist team to ensure problems and queries are resolved in a timely and efficient manner. The role holder will have a good working knowledge of the specialist area and be...

  • 2 lokalizacje 17.06.2018

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń, diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów zgłoszonych przez klienta, współpraca z innymi działami w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi, zapewnienie...

  • Poznań, wielkopolskie 17.06.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • Kraków, małopolskie 17.06.2018

    Key Accountabilities: Process customer documentations accurately to achieve agreed quality standards and targets Handles customer calls (Inbound/Outbound) and implement e-Channel project in accordance with HSBC procedures and standards Provides...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 17.06.2018

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Zakres obowiązków: I i II linia wsparcia Utrzymanie kont użytkowników w Microsoft Active Directory Rozwiązywanie problemów z serwerem, stacją roboczą, drukarką Instalacja oraz nadzór nad sprzętem oraz oprogramowaniem Administrowanie siecią...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.06.2018

    Key role responsibilities : Ensuring the continuity of computer networks and VOIP telephony Administering WAN, LAN, WLAN Technical support of users as the 2nd Line of Support Periodic inspection and maintenance of network infrastructure Recording...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.06.2018

    Dodatkowo zapunktujesz za: Podstawowa znajomość środowiska Windows ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: bezpośrednio wspierać użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) instalować oraz konfigurować oprogramowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy opiekować się sprzętem...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Zadania: Wsparcie użytkowników w korzystaniu z zasobów informatycznych; Konfiguracja i instalacja urządzeń (komputer, router, switch, telefon z systemem iOS/Android); Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym;...

  • Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Responsibilities: Creating reports and analysis for internal departments and partners; Generating daily, weekly and monthly reports and replying to ad hoc queries; Preparing technical documentation and manuals for applications and processes;...

  • Katowice, śląskie 17.06.2018

    Będziesz odpowiadać za: kontakt telefoniczny i mailowy z klientem oraz świadczenie podstawowego wsparcia technicznego dla rozwiązań oferowanych przez firmę DAGMA rozwiązywanie problemów na poziomie pierwszej linii wsparcia technicznego, bliska...

  • Płock, mazowieckie 17.06.2018

    Osoba zatrudniona na powyższe stanowisko odpowiadać będzie za telefoniczne oraz elektroniczne wspieranie użytkowników systemów komputerowych Grupy ENERGA poprzez rejestrowanie zgłoszeń, samodzielne usuwanie incydentów informatycznych lub...

  • 2 lokalizacje 17.06.2018

    Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należeć wsparcie klientów firmy w zakresie rozwiązywania problemów IT, a w szczególności: wsparcie użytkownika końcowego oraz wykonywanie zadań administracyjnych na serwerach Windows 2008/2012/2016, branie...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.06.2018

    Job description: The Robotics solution provides a platform for resources from the business operations or IT teams to deliver self-service process automations on an IT supported, secure and resilient infrastructure. RPA Developer is responsible...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.06.2018

    Your tasks: Providing remote L1 support to end-users (Win10 mobile App, Ticketsystem and dispatch system) Analysing problems related to software and implementing correct resolutions Opening, closing & monitoring of the incidents in the ticketing...

  • Kraków, małopolskie 17.06.2018

    W Nowodworski Estates będziesz: instalować i konfigurować oprogramowanie oraz nowy sprzęt wykorzystywany w firmie zarządzać licencjami oraz certyfikatami zarządzać systemami informatycznymi w firmie instalować, reinstalować, aktualizować oraz...