Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Łódź, łódzkie 2018-08-15

    Nasze oczekiwania: wykształcenie minimum średnie, znajomość budowy komputerów PC oraz zagadnień sieciowych LAN/WAN, znajomość systemów operacyjnych MS Windows, znajomość i umiejętność zabezpieczania danych, odzyskiwania danych, prawo jazdy kat....

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-08-15

    Dodatkowo zapunktujesz za: Certyfikaty poświadczające znajomość technologii IT Umiejętności developerskie (skryptowanie, automatyzacja) Znajomość AGILE / SCRUM / ITIL ...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-08-14

    Your tasks: Coordination of IT requests & incidents in the ticketing system Proactive SLA tracking, monitoring correct timeliness and ticket flow Dispatching onsite engineers for hardware related repairs Active communication with onsite engineers...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    Mandatory Skills required Good command of French language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Stargard (okolice), zachodniopomorskie 2018-08-14

    Kluczowe zadania: Utrzymanie prawidłowego działania sprzętu komputerowego w Centrum Dystrybucji i kilkunastu oddziałach na terenie regionu. Opieka nad infrastrukturą informatyczną w oddziałach firmy (komputery, drukarki, terminale). Wsparcie...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it help desk

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 2018-08-14

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-08-14

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Do zespołu Utrzymania Infrastruktury i Usług szukamy pracownika na stanowisko IT Operator / Junior IT Administrator. Poszukujemy osób zainteresowanych rozwojem w branży IT, szybko przyswajających nową wiedzę i chcących poznać innowacyjne...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    Mandatory Skills required Good command of Italian language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Duties: Providing 2nd line technical application support for all parts of eCommerce system components Creating and maintaining relationships with dependent teams within the bank such as eCommerce Dev and Test, Operations, STP, Infrastructure and...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-08-14

    Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring Office applications Liaising with users from different departments Finding solution for problems around applications Analysing and solving...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2018-08-14

    Would you like to… start career on high note? put your language skills to practical use? work with people from all around the world? gain access to vast variety of technical and soft skill training? gain unique experience? ...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    Mandatory Skills required Good command of Dutch language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Our Warsaw office opened in the spring of 2016. What started with 20 support engineers is now a team of over 100 (and growing) specialists from all branches of the tech industry: front and back-end developers, testers, Scrum masters and project...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    Mandatory Skills required Good command of Turkish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Purpose of the job: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users Route problems to internal I.M. support staff Coordinate and manage relationships with vendors and support staff that...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-08-14

    Be part of us: Supporting a large international, family driven engineering company with headquarters in Germany, we are providing an IT Service Desk helping their users on all kinds of IT issues and requests. We are looking for customer oriented...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-08-14

    Główne zadania obsługa bieżących zadań w zakresie zarządzania systemami informatycznymi administracja infrastrukturą oraz środowiskami deweloperskimi udział w pracach wdrożeniowych systemów informatycznych oferowanych przez firmę współpraca z...

  • Kraków, małopolskie 2018-08-14

    As a Vendor Help Desk Assistant you will be responsible for the front line communication and support for Ecolab vendors regarding data confirmation. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Opis stanowiska: wsparcie wewnętrzne pracowników firmy pod kątem informatycznym; reinstalacja i konfigurowanie sprzętu komputerowego; diagnozowanie i naprawa usterek w laptopach; obsługa drukarki sieciowej wielofunkcyjnej pod kątem konfiguracji,...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    To enable our growth, we are creating a new IT hub in Gdansk and we are looking for talented people to join. As a Scandinavian company, we value mutual trust, collaboration and initiative. Thus, you will have every opportunity to share your...

  • Opole, opolskie 2018-08-14

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 2018-08-14

    Zakres zadań: wsparcie informatyczne dla użytkowników końcowych w celu rozwiązywania problemów; rozwiązywanie i koordynacja zgłoszonych incydentów w celu zapewnienia ciągłości pracy; konserwacja komputerów, drukarek i urządzeń sieciowych w celu...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Główne Zadania: Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analiza i klasyfikacja zgłoszeń od pracowników firmy w systemie Service Desk Wsparcie techniczne dla pracowników firmy Usuwanie doraźnych problemów związanych z...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    Mandatory Skills required Good command of Finnish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Zadania: Zapewnienie ciągłości pracy systemu informatycznego Banku - I linia wsparcia. Zapewnienie szybkiego i skutecznego wsparcia dla użytkowników sprzętu komputerowego oraz aplikacji biznesowych i biurowych. Zdalna koordynacja prac związanych...

  • Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-08-14

    The Technical Support Associate position works within the Technical Support department to provide technical support and guidance for customers related to the installation, troubleshooting and integration of Jamf products and supporting...

  • o firmie

    Wrocław, Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 2018-08-14

    Your tasks: Opening, monitoring and updating incidents in our ticketing system Active communication with our engineers (supporting & troubleshooting) Contacting customers via phone or e-mail while maintaining positive relationships with our...

  • Kraków, małopolskie 2018-08-14

    What will your role be? Technical support delivery for Dassault Systemes products (3DVIA Planner Tools in Cloud) Maintain communication with application maintenance team or systems administrators on the customers side in English Reproduce and...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-08-14

    Assignment You will be part of a team delivering a quality 2nd and 3rd line global 24/5 support service on a web shop platform supporting several individual B2B web shops. We help our customers to deliver the best possible experience for their...

  • Łódź, łódzkie 2018-08-14

    Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy: Pełnienie funkcji pierwszej linii wsparcia dla klientów firmy, udzielanie niezbędnych informacji; Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta; Nadzór nad procesem przyjmowania i realizacji zleceń –...

  • Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • 2 - 4 tys. zł brutto o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Twoja praca będzie polegała na: Telefonicznej obsłudze Klientów wewnętrznych, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia w obsłudze aplikacji mobilnych Przyjmowaniu i obsłudze zgłoszeń serwisowych Bieżącym wsparciu dla użytkowników infrastruktury IT...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Responsibilities: The successful candidate's responsibilities will include: Combining business intelligence with advanced technical skills to help our partners integrate our APIs. Working directly with customers and Samsung development teams...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Do you want to feel like working in US and support American partners in their time zone? If yes just let us know and we will take care of the rest! Client Details Our Client is a reputable international company one of the worldwide leaders in its...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Our Warsaw office opened in the spring of 2016. What started with 20 support engineers is now a team of over 100 (and growing) specialists from all branches of the tech industry: front and back-end developers, testers, Scrum masters and project...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-08-14

    Mandatory Skills required Good command of Danish language Job Description: Answer customer’s IT related queries Provide 1st line technical support; answering support queries via phone, email, Chat and Web Provide technical support for incoming...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-08-14

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-08-14

    Your tasks: Providing 2nd line support for an international customer Troubleshooting and configuring applications, finding a solution for occurring problems Analysing and solving IT issues related to Microsoft Windows Environment Escalation of...