Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 19.02.2018

    Basic Function: The Cloud Support Engineer will be responsible for working with and resolving all technical support problems for Cloud Customers (On-premise). Job Duties: Work on technical support cases logged by Cloud Customers Be in charge of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.02.2018

    Working as part of the End User Support team dedicated to Capita Procurement Solutions you will be a 1st line support for end users. In compliance with operating procedures you will provide general advice, guidance, problem resolution and...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.02.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • 3 lokalizacje 14.02.2018

    JOB RESPONSIBILITIES: Be the first point of contact for Clients Resolve Clients requests received via all mediums (phone, email) Provide assistance to Clients Record and follow up all customer contacts in customer facing systems Liasing between...

  • Kraków, małopolskie 13.02.2018

    Obszar odpowiedzialności: Obsługa zleceń serwisowych Stały kontakt z siecią podwykonawców, rozliczanie pracy podwykonawców Organizowanie, prowadzenie procesu instalowania, konserwacji i serwisowania powierzonych urządzeń Obsługa systemu...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk - it service specialist

    Tak, chcę!

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 09.02.2018

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • o firmie
    2 lokalizacje 09.02.2018

    Wymagania: ukończone studia wyższe min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u...