Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.09.2017

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • Sławniów (pow. zawierciański), śląskie 15.09.2017

    Outline of Role: The IT Service Desk Analyst with German will provide first line technical support to internal staff. The successful candidate will require an ability of working with applications/systems to undertake analysis, diagnosis and...

  • Wrocław, dolnośląskie 14.09.2017

    Duties: Delivering 1st and 2nd level IT support for various SAP Financial Accounting (FI) topics Application support/consulting in SAP (FI): analysis and solve problems, document the solution, quality management of the implemented business...

  • Wrocław, dolnośląskie 13.09.2017

    What we offer Develop distinctive expertise through unparalleled exposure to international business topics and clients Continuous learning opportunities through access to McKinsey’s unique portfolio of codified knowledge, proprietary tools and...

  • Warszawa, mazowieckie 12.09.2017

    Tasks: Remote technical support of internal end-users (according to procedures) Contact by phone, in German & English Work in a call center environment, in a shift-system ...

  • Warszawa, mazowieckie 11.09.2017

    Join us as an Analyst in Warsaw If you're fluent in English and Dutch, this is an excellent opportunity to put your language skills to use and make a difference for our customers Our Investor Helpdesk team provides a multilingual first line...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 10.09.2017

    Your role: Act as a single point of contact for phone calls and tickets from employee concerning IT issues and queries, 1st and 2nd level support- troubleshoot IT related problems from software to hardware, such as Windows, Office Suite, laptops,...

  • Wrocław, dolnośląskie 06.09.2017

    Duties: - Providing 1st line support for company employees - Accepts and logs authorized calls by phone, web, mail or other authorized means - Categorizes and prioritizes all incidents and service requests arriving on the Global Service Desk...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk analyst with german

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 29.08.2017

    Job description: Order management; Monitoring of inventory availability, communicating possible stock level shortages; Receiving and managing customer complaints; Maintaining the highest standards of quality in customer service; Close cooperation...

  • 15 lokalizacji 24.08.2017

    Duties and Responsibilities: EMERGENCY MANAGEMENT Ensures effective and rapid response to major incidents Makes decisions regarding real-time incident resolution activities to ensure prompt recovery of the system Ensures contractual service level...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się