Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Gdańsk, pomorskie 2017-10-22

    Do zadań wybranej osoby należeć będzie: zapewnianie dostępności nowych usług IT dla naszych klientów, wspieranie procesów sprzedażowych i wdrożeniowych na terenie całej Polski, drugą linię wsparcia w zakresie implementacji i problemów z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-21

    Główne zadania: Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych i sprzętu komputerowego – pierwsza linia wsparcia Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i...

  • 3 lokalizacje 2017-10-20

    Duties: Provide 2nd level support to end users of an Enterprise Document Management System Troubleshooting and resolving technical issues Cooperation with other teams Communicating with end-users Maintaining documentation ...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-20

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-20

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist - i linia

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zmianową z możliwością dostosowania grafiku do preferencji duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych pakiet benefitów ...

  • Warszawa, Teresin (pow. sochaczewski), mazowieckie 2017-10-19

    Opis stanowiska: Wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci Instalacja infrastruktury...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-19

    Opis stanowiska: Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi aplikacji Analiza i pomoc w rozwiązywaniu problemów z aplikacją Przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej Współpraca z bieżącymi klientami firmy Współpraca z działami...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-10-19

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Częstochowa, śląskie 2017-10-19

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • 2 lokalizacje 2017-10-18

    Zadania Wsparcie użytkownika (pierwsza linia wsparcia):rejestracja problemów i aktualizacja ich przebiegu w aplikacji IT. Eskalacja problemów do dalszych grup wsparcia. Diagnoza, wymiana i wysyłanie do serwisów zewnętrznych uszkodzonych urządzeń...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-17

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz programu TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-17

    Opis stanowiska pracy: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych, rozwiązywanie incydentów i problemów, Ewidencja incydentów w bazie HelpDesk, Współpraca z innymi liniami wsparcia, Monitorowanie sieci teleinformatycznej i infrastruktury Data...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • Obsługę zgłoszeń przekazywanych przez I linię wsparcia, • Obsługę zgłoszeń związanych z nadawaniem uprawnień użytkownikom, • Obsługę procesów zakupowych sprzętu komputerowego i akcesoriów, •...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Pomoc i porady telefoniczne dla agencji TUI przy rezerwacjach w systemie rezerwacyjnym IRIS.plus oraz pomoc przy zapytaniach produktowych Obsługa linii telefonicznych przypisanych do działu wsparcia sprzedaży Kontakt z Centralą TUI oraz z...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-15

    Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne wsparcie pracowników centrali i oddziałów w zakresie oprogramowania WAPRO WF-Mag, Instalacje i nadzór oprogramowania na urządzeniach użytkownika końcowego, Diagnozowanie i...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-14

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-10-10

    Zadania: Rozwiązywanie incydentów i problemów związanych z pakietem MS Office (2013, 2016) Uczestnictwo w testach technicznych prakietu Office w konkretnych konfiguracjach, włączając proaktywne monitorowanie konfliktów z innymi aplikacjami...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-10-10

    ZADANIA: Obsługa zgłoszeń dotyczących IT zgodnie z procedurami, Diagnostyka i rozwiązywanie incydentów (I linia wsparcia), Monitorowanie stanu usług IT, Zarządzanie eskalacją (przekazywanie problemów specjalistom). ...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-10-09

    Wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z wykorzystaniem aplikacji w podległym obszarze Prowadzenie ewidencji zgłoszeń serwisowych zgodnie z ITIL Współpraca z globalnymi zespołami wsparcia Praca z dokumentacją...

  • 6 - 8 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-03

    Zakres obowiązków: Praca jako pierwsza i druga linia wsparcia technicznego dla wewnętrznych użytkowników aplikacji służącej do obsługi przesyłek spedycyjnych zlokalizowanych w Ameryce Północnej, Afryce i na Bliskim Wschodzie; Wdrażanie...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-02

    Twoja przyszła Firma / Your future Company Świadczy kompleksowe usługi informatyczne obejmujące swoim zakresem całą infrastrukturę IT od planowania sieci w nowych biurach i zakupu urządzeń, po comiesięczne utrzymanie systemów, szkolenia i...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się