Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.01.2018

    On this position, you will participate in the process of technical support provided the clients using our software – the system dedicated to IoT (Internet of Things) network management. The typical system configuration encompasses three levels:...

  • o firmie
    3 lokalizacje 18.01.2018

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zmianową z możliwością dostosowania grafiku do preferencji duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych pakiet benefitów Podstawowe zadania: praca w ramach I/II linii wsparcia...

  • Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 18.01.2018

    DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Wsparcie dla użytkowników, rozwiązywanie zgłoszonych problemów Identyfikowanie i analiza błędów zgłaszanych przez Key‑Userów Nadzór nad jakością i poprawnością danych, analiza logów Tworzenie nowych użytkowników i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Kraków, małopolskie 17.01.2018

    Zadania, jakie czekają na Ciebie: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail oraz telefonicznie Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie oraz utrzymywanie...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.01.2018

    Wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów związanych z wykorzystaniem aplikacji w podległym obszarze Prowadzenie ewidencji zgłoszeń serwisowych zgodnie z ITIL Współpraca z globalnymi zespołami wsparcia Praca z dokumentacją...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist - i linia

    Tak, chcę!

  • Łódź, łódzkie 16.01.2018

    Opis stanowiska: Pierwsza linia wsparcia użytkowników w języku francuskim i angielskim Rozwiązywanie ciekawych i złożonych zagadnień Monitoring i rejestrowanie problemów w systemie Proponowanie własnych rozwiązań Praca w międzynarodowym teamie...

  • Poznań, wielkopolskie 16.01.2018

    Opis stanowiska: Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi aplikacji Analiza i pomoc w rozwiązywaniu problemów z aplikacją Przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej Współpraca z bieżącymi klientami firmy Współpraca z działami...

  • Łódź, łódzkie 16.01.2018

    Opis stanowiska: Pierwsza linia wsparcia użytkowników w języku niemieckim i angielskim Rozwiązywanie ciekawych i złożonych zagadnień Monitoring i rejestrowanie problemów w systemie Proponowanie własnych rozwiązań Praca w międzynarodowym teamie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 15.01.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Kraków (okolice), Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    Nr ref. MSH/KR/18 Miejsce pracy: Zabierzów k. Krakowa Zakres obowiązków: Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia, Wykonywanie zadań związanych z zarządzaniem systemami operacyjnymi i...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Poznań, wielkopolskie 15.01.2018

    Główne zadania: Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych Użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych w zakresie infrastruktury i systemów IT Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów w ramach SLA zgodnie z założonymi KPI...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 13.01.2018

    Oferujemy Forma zatrudnienia: Własna działalność gospodarcza atrakcyjny system wynagrodzeń zależny od realizacji wyznaczonych zadań szkolenie wdrożeniowe w procesie adaptacyjnym możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się i nowoczesnej...

  • Poznań, wielkopolskie 13.01.2018

    Lokalizacja: Poznań Zakres obowiązków: pierwsza linia wsparcia telefonicznie lub bezpośrednio dla użytkowników w Grupie ImProvia (dla biur w Polsce i Holandii) konfiguracja nowych laptopów i komputerów zgodne ze standardami grupy instalowanie...

  • Warszawa, mazowieckie 12.01.2018

    Zakres obowiązków: Telefoniczne/ zdalne wsparcie techniczne w oparciu o system rejestrowania połączeń telefonicznych wewnątrz spółki; Wsparcie techniczne pierwszej linii dla użytkowników wewnętrznych na całym świecie; Szybka diagnoza i...

  • Warszawa, mazowieckie 12.01.2018

    W T-Mobile Polska S.A. wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami. Dlatego T-Mobile gwarantuje miejsce pracy, w którym zmiana oznacza szansę na postęp i innowacje. Miejsce wzajemnej inspiracji i...

  • Poznań, wielkopolskie 12.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie zajmować się: Telefonicznym i zdalnym wsparciem użytkowników aplikacji Projektowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań ...

  • o firmie

    Częstochowa, śląskie 12.01.2018

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • Marki, Warszawa (okolice), mazowieckie 11.01.2018

    Miejsce pracy: Marki (okolice centrum handlowego M1) ...

  • 16 lokalizacji 10.01.2018

    Opis zadań na stanowisku: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania aplikacji i systemów teleinformatycznych w powierzonym obszarze działania, zgodnie ze zdefiniowanymi parametrami funkcjonalnymi, wydajnościowymi i jakościowymi, wsparcie...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 09.01.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 05.01.2018

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • Warszawa, mazowieckie 04.01.2018

    wsparcie aplikacji biznesowych używanych w DHL Express analizowanie skomplikowanych problemów informatycznych w zakresie aplikacji i procesów biznesowych, np. problemy z interfejsami, infrastrukturą techniczną komunikacja z Centrum Kompetencyjnym...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 02.01.2018

    administrowanie bazami danych MS SQL Server, monitoring i codzienna weryfikacja poprawności pracy baz danych, opieka i kontrola procesu realizacji kopii bezpieczeństwa, regularne testowanie zdolności i poprawności odtwarzania baz danych oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 02.01.2018

    Jeśli lubisz pracować z ludźmi, pomaganie innym sprawia Ci satysfakcję, a w rozwiązywaniu problemów jesteś dociekliwy i łatwo nie odpuszczasz, a przede wszystkim – jeśli chcesz się rozwijać w nowoczesnej firmie telekomunikacyjnej, zapraszamy Cię...

  • o firmie

    Toruń, kujawsko-pomorskie 21.12.2017

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Przyjmowanie zgłoszeń o usterkach informatycznych od użytkowników, Rozwiązywanie problemów informatycznych (pierwsza linia wsparcia), Eskalację do kolejnych linii wsparcia zgodnie z...

  • Warszawa, mazowieckie 20.12.2017

    Zakres obowiązków: Telefoniczne/ zdalne wsparcie techniczne w oparciu o system rejestrowania połączeń telefonicznych wewnątrz spółki; Wsparcie techniczne pierwszej linii dla użytkowników wewnętrznych na całym świecie; Szybka diagnoza i...

  • Kraków, małopolskie 20.12.2017

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Przyjmowanie, rejestrowanie, kategoryzacja zgłaszanych incydentów Rozwiązywanie prostych incydentów ze środowiska użytkownika końcowego Adresowanie zadań do odpowiedniej linii wsparcia...