Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 19.07.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.07.2018

    Obowiązki: Realizacja usług IT w obszarze pierwszej linii wsparcia użytkowników Przygotowanie desktopów i laptopów dla użytkowników Bieżące utrzymanie sprzętu przekazanego do eksploatacji użytkownikom Bieżące utrzymanie i konfiguracja urządzeń...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 18.07.2018

    PRAKTYKANT SAP w Dziale Utrzymania Miejsce pracy: Łódź Oferujemy Ci zróżnicowane ścieżki rozwoju po odbytych praktykach Konsultant SAP Developer SAP 2/3 linia wsparcia SAP W trakcie praktyk: Zostaniesz wdrożony do obsługi utrzymaniowej systemu...

  • Poznań, wielkopolskie 18.07.2018

    Opis stanowiska: przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 18.07.2018

    Co musisz umieć? Znać SQL i PL/SQL Posiadać doświadczenie w obszarze wsparcia systemów IT (znajomość systemów WMS będzie dodatkowym atutem) Posiadać komunikatywną znajomość języka angielskiego B1 Cechować się chęcią rozwoju i nauki oraz...

  • Łódź, łódzkie 18.07.2018

    Wymagamy: Wykształcenia wyższego Praktycznej znajomości obsługi aplikacji webowych Doświadczenia w obsłudze klienta Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego formułowania wniosków Samodzielności i odpowiedzialności za powierzone...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist - i linia

    Tak, chcę!

  • 2 lokalizacje 17.07.2018

    W Grupie Adamed będziesz odpowiadać za: Utrzymywanie i rozwijanie rozwiązań opartych o MS SQL, SSIS, Office365: Proaktywne monitorowanie działania. Udział w projektach rozbudowy. Samodzielne rozwijanie rozwiązań w celu realizacji bieżących...

  • Poznań (okolice), Robakowo (pow. poznański), wielkopolskie 17.07.2018

    Co musisz umieć? Posiadasz doświadczenie w zakresie informatycznego wsparcia użytkowników? Cechuje Cię bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych Windows (7/10), pakietu MS Office, oraz sieci komputerowych? Zarówno czytanie dokumentacji...

  • Warszawa, mazowieckie 17.07.2018

    Podstawowe zadania: Instalacja, konfiguracja i utrzymanie ciągłości funkcjonowania systemów IT. Rozwój aplikacji i dopasowanie ich do potrzeb organizacji. Rozwiązywanie incydentów w zakresie pierwszej linii wsparcia. Tworzenie raportów, analiz i...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 17.07.2018

    Opis oferty Jako Specjalista ds. service desk będziesz odpowiedzialny za obieranie, ewidencjonowanie i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników (samodzielnie lub z pozostałymi liniami wsparcia). Zakres obowiązków Odbieranie połączeń telefonicznych od...

  • Katowice, śląskie 17.07.2018

    A na czym będzie polegała Twoja praca? Jako specjalista II linii będziesz: diagnozował i rozwiązywał problemy techniczne klientów Netii udzielał zdalnego wsparcia technikom terenowym korzystał z wielu zaawansowanych narzędzi i aplikacji...

  • Łomianki, mazowieckie 17.07.2018

    Oczekiwania: wykształcenie wyższe lub ekwiwalentne doświadczenie w obszarze technologii IT doświadczenie w obszarze technologii (IT, P&E lub pokrewne) co najmniej 1 rok umiejętność pracy ze zdalnym użytkownikiem (przez telefon) dobra znajomość...

  • Łódź, łódzkie 16.07.2018

    Opis Stanowiska: monitoring i utrzymanie aplikacji webowych o złożonej architekturze – praca operatorska, obsługa incydentów w ramach II linii wsparcia, instalacja i konfiguracja systemów monitorujących, rozwój narzędzi monitorujących,...

  • Kraków, małopolskie 16.07.2018

    Jakie czekają na Ciebie wyzwania: Wsparcie techniczne i realizacja zleceń Klientów za pomocą poczty e-mail, telefonicznie oraz poprzez TeamViewer Diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących zleceń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia Budowanie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    Główne obowiązki: przyjmowanie i rejestrowanie problemów, związanych ze sprzętem i oprogramowaniem, zgłaszanych przez użytkowników, zdalne rozwiązywanie zgłaszanych problemów (e-mail, telefon), analizowanie i usuwanie usterek sprzętu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.07.2018

    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU: Obsługa systemu helpdesk (1-sza linia wsparcia); Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników systemów IT w Polsce: Centrala, Zakłady Produkcyjne oraz zdalne wsparcie użytkowników w krajach...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 15.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemu ERP. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Współpraca z drugą linią wsparcia. Udział w realizacji projektów. Testowanie nowych rozwiązań systemowych. ...

  • Łódź, łódzkie 14.07.2018

    Poszukujemy osób, które nastawione są na: intensywną współpracę silne ukierunkowanie na klienta rozważne, szybkie i zdyscyplinowane działania wytrwałe i nieprzerwane doskonalenie nieustanne dążenie do zwycięstwa Osoba na tym stanowisku odpowiada...

  • Kraków, małopolskie 14.07.2018

    Our Client is an international production company, we are looking for the best Candidate. Scope of duties: support for employees by solving their application technical problems, request forwarding to higher levels and contacting external...

  • Kraków, małopolskie 12.07.2018

    Opis stanowiska: Uczestnictwo w projektach wdrożeniowo - instalacyjnych Realizacja pierwszej i drugiej linii wsparcia w zakresie: Urządzenia drukujące Systemy wydruku Zdalnie oraz u klienta Tworzenie dokumentacji Wsparcie przy instalacji i...

  • Warszawa, mazowieckie 12.07.2018

    Razem z Zespołem będziesz odpowiadać za: Telefoniczną i mailową obsługę użytkowników w sprawach związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią na poziomie pierwszej linii wsparcia Wsparcie użytkowników w procesie rozwiązywania incydentów...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 12.07.2018

    Główne zadania: Obsługa zgłoszeń dotyczących systemów operacyjnych, aplikacji biurowych oraz infrastruktury teleinformatycznej Klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich do rozwiązania odpowiednim osobom z zespołu IT Analiza i rozwiązywanie...

  • 2 lokalizacje 12.07.2018

    Nigdy nie byliśmy zdania, że dyplomy i ukończone uczelnie są wyznacznikiem wiedzy. Doświadczenie pokazuje, że najważniejsze są chęć ciągłego uczenia się i pasja. Jeżeli chcesz pracować w gronie pasjonatów – dołącz do nas! Atrakcyjne...

  • Warszawa, mazowieckie 12.07.2018

    GŁÓWNE ZADANIA: Współpraca z działem Helpdesk, obsługa zgłoszeń użytkowników Bieżący monitoring działania systemów Konfiguracja systemów powiązanych ...

  • o firmie

    Legnica (okolice), Legnickie Pole (pow. legnicki), Nowa Wieś Legnicka (pow. legnicki), dolnośląskie 11.07.2018

    Naszym pracownikom oferujemy Stabilność zatrudnienia: największy pracodawca wśród dostawców w branży motoryzacyjnej, od 20 lat na polskim rynku Rozwój: 62% naszych menedżerów zostało awansowanych wewnętrznie Projekty realizowane w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    Za co będziesz odpowiedzialny: Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT, I linia helpdesku Instalacja oraz administracja stacjami roboczymi Windows, ...

  • Warszawa, mazowieckie 11.07.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • Warszawa, mazowieckie 10.07.2018

    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%. Wymiar...

  • Gdańsk, pomorskie 10.07.2018

    Jest to stanowisko umiejscowione na styku Klient i Produkt. Celem pracy będzie przede wszystkim rozwiązywanie wniosków technicznych oraz wsparcie klienta w zakresie świadczonych przez nas usług. Szczegółowy zakres odpowiedzialności: terminowa...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 10.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 10.07.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemów IT. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Klasyfikacja i rejestrowanie zgłoszeń. Współpraca z drugą linią wsparcia i firmami zewnętrznymi w przypadku poważniejszych problemów. Dbałość o wysoki...

  • o firmie

    Nowy Tomyśl, Poznań, wielkopolskie 07.07.2018

    Zadania: MIEJSCE PRACY - 50% NOWY TOMYŚL, 50% ZDALNA Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych użytkowników końcowych Rejestracja zgłoszeń od użytkowników Analiza, rejestrowanie oraz zgłaszanie incydentów do wyższego poziomu wsparcia Kontakt...

  • o firmie

    Kwidzyn, pomorskie 06.07.2018

    Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalisty ds. Wsparcia infrastruktury IT , który zapewni obsługę sieci LAN i komputerów osobistych w całym regionie, zapewni również wsparcie drugiego poziomu dla użytkowników końcowych w zakresie stacji roboczych,...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 05.07.2018

    Obowiązki: Zarządzanie platformą obsługi klienta Bieżąca obsługa działu Service Desk i wsparcie I linii wsparcia Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych związanych z działaniem sieci systemów informatycznych Odpowiedzialność za ewidencję...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 19.06.2018

    Zakres obowiązków: Zapewnianie poprawnego użycia systemu transportowo-logistycznego Atlas Wsparcie użytkowników systemu, jako pierwsza linia kontaktu i rozwiązywanieproblemów przez nich zgłaszanych Monitorowanie i raportowanie wszelkich...