Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Principle Duties & Responsibilities Troubleshoot issues for end users Work with the Application Development teams, IT staff and Project Managers to help develop applications Develop and maintain knowledge base based on the documentation and...

  • Warszawa, mazowieckie 18.09.2018

    Main responsibilities: Providing 1st and 2nd line support Supporting Microsoft based ICT systems Direct contact with customers / end users Tickets dispatching and handling Following Service Level Agreements An Ideal Candidate profile: At least 2...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 18.09.2018

    Obowiązki: Rejestracja istotnych szczegółów Incydentów/Awarii i Wniosków o Usługę, Określanie kategorii i priorytetów zgłoszeń, Tworzenie ticketów/zadań dla I linii wsparcia, Przestrzeganie Polityki Bezpieczeństwa i innych regulacji...

  • 3 lokalizacje 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • Katowice, śląskie 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku czeskim lub słowackim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych...

  • 3 lokalizacje 18.09.2018

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku francuskim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    JEŚLI CHCESZ: Wspierać biznes i pomagać rozwiązywać problemy IT Diagnozować i usuwać problemy w działaniu infrastruktury i systemów teleinformatycznych Uczestniczyć w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań aplikacyjnych oraz biznesowo-informatycznych...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.09.2018

    Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z logicznie uszkodzonych nośników przy użyciu wewnętrznych narzędzi * Diagnozujesz błędy * Odpowiadasz za migrację i konwersję danych...

  • 2 lokalizacje 17.09.2018

    Job location: Warszawa, Łódź. ...

  • o firmie

    Kraków, Wieliczka, małopolskie 17.09.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała okazję aktywnie uczestniczyć w ustanawianiu wewnętrznych procesów oraz standardów, jak i wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych. Obowiązki: Wsparcie aplikacji i systemów biznesowych (2. linia)...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.09.2018

    Job description: Provides comprehensive and expanded first and second level help desk support for IT incidents, problems and service requests. Provides various desktop support for Zurich CEE Users Conducts problem determination, and resolves...

  • 3 lokalizacje 17.09.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • Kraków, małopolskie 17.09.2018

    Zadania: Zdalne (telefoniczne i mailowe) wsparcie oprogramowania i urządzeń klienta biznesowego Rozwiązywanie problemów technicznych Rejestracja błędów w systemie Tworzenie raportów Współpraca z 2 i 3 linią wsparcia technicznego ...

  • Wrocław, dolnośląskie 17.09.2018

    Opis stanowiska: Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem w języku francuskim Odpowiadanie na zapytania oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie oraz dokumentacja rejestru zgłoszeń ...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    Role purpose: Responsible for managing data migration and governance lifecycle activities for the SCM/PLM data objects. Supporting both processes for operations as well as migrations. Maintains ownership of the specification and relevant...

  • Konin, wielkopolskie 17.09.2018

    Zadania: Administracja infrastrukturą informatyczną (komputery, serwery, sieć komputerowa) Servicedesk dla użytkowników systemów informatycznych (oddziały w Europie) Prowadzenie wdrożeń rozwiązań IT ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 17.09.2018

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.09.2018

    About EY GDS EY Technology is a global organization that works with our internal clients, to provide IT support and solution to client teams, internal support functions and global projects and programs. Over the next few years, GDS Poland will...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 17.09.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 17.09.2018

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 17.09.2018

    Obowiązki: Zapewnienie pierwszej linii wsparcia dla klientów z międzynarodowych rynków Obsługa wiadomości e-mail i chatów z zapytaniami klientów Dbanie o najwyższy standard i satysfakcję klienta Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji...

  • 2 lokalizacje 17.09.2018

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • Goleniów, Szczecin (okolice), zachodniopomorskie 17.09.2018

    English is your favorite language? Working with people is your joy? Career in the international company is your goal? If all three answers are YES - then you are the one we are looking for. Ingram Micro is involved primarily in E-Commerce and...

  • Warszawa, mazowieckie 17.09.2018

    We are looking for a Global Knowledge Specialist, someone with technical support experience who wants to develop professionally and gain insight to the support processes from a broader perspective. You will take care of our knowledge base, the...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 17.09.2018

    Your Responsibilities : We are a team of IT experts, who provide excellent services for GSK sites worldwide on a daily basis. As a part of a global healthcare company, we work in a multinational environment, support around 100 000 GSK employees...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 16.09.2018

    Rejestrowanie i bieżąca obsługa zgłoszeń i incydentów? Wsparcie użytkowników w zakresie oprogramowania systemowego i infrastruktury Wsparcie techniczne użytkowników w zakresie sprzętu komputerowego Instalacja i konfiguracja sprzętu i...

  • Poznań, wielkopolskie 16.09.2018

    Opis stanowiska: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za: Przygotowywanie wymagań i potrzeb nowych usług dla partnerów Wsparcie dla partnerów firmy w zakresie wdrożenia usług Przelewy24 Konfigurację usług Przelewy24 dla dużych partnerów...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.09.2018

    Our opportunity System Support Specialist In this role, you will be a member of the Global Shared Services team, collaborating closely with the Group HR Operations and Technology team to contribute to the success of a large global HR technology...

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Główne zadania: Konfigurowanie sprzętu nowych pracowników: komputery, drukarki Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących systemu Wsparcie aplikacji Microsoftowych Przygotowanie wysyłek sprzętu Wprowadzanie nowych pracowników w systemy IT firmy ...

  • Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Miejsce pracy: Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników Godziny pracy: Praca zmianowa: 8-16, 7-19, 19-7 Forma zatrudnienia: umowa o pracę / B2B Zapraszamy do nas: od zaraz Branża: IT Praca zdalna: ✖ Telefon służbowy: ✖ Podróże służbowe: ✖ Kontakt...

  • o firmie

    Gdynia, pomorskie 16.09.2018

    Responsibilities: Respond to requests of financial system software users (e-mails and calls) Support employees and suppliers Log all help desk interactions (queries) in the system Diagnose and route technical issues (software) to Technical...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.09.2018

    Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów związanych z platformą Business Intelligence Diagnozowanie problemów i kategoryzacja błędów raportowych Wsparcie testów wewnętrznych Zgłaszanie błędów Konfiguracja uprawnień do raportów...

  • Kraków, Wieliczka, małopolskie 16.09.2018

    Do Twoich zadań należeć będzie: Wsparcie techniczne (helpdesk) użytkowników systemów informatycznych Zdalna oraz lokalna pomoc użytkownikom na terenie firmy Administrowanie systemem ERP i systemami wspomagającymi pracę firmy Administrowanie...

  • Kraków, małopolskie 16.09.2018

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Service Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...