Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 24.06.2018

    Kluczowe zadania: Wsparcie użytkowników systemu ERP. Rozwiązywanie problemów informatycznych. Współpraca z drugą linią wsparcia. Udział w realizacji projektów. Testowanie nowych rozwiązań systemowych. ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.06.2018

    You will have the opportunity to gain experience in SAP You will have direct contact with new technologies on a daily basis You will interact with native English speakers and improve your business communication skills You will be provided with...

  • Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Key Accountabilities: Respond promptly to time sensitive and often high value queries and escalations from both other departments and direct from clients. Provide excellent client management support, improve client engagement and resolve the...

  • Poznań, wielkopolskie 23.06.2018

    We’re looking for a IT Support Specialist (m/f) to join our Business IT team. The Business IT team is responsible for maintaining office IT infrastructure as well as developing and administering internal systems. The team supports OLX globally...

  • Poznań, wielkopolskie 23.06.2018

    Job description: Managing support tickets Analysing and solving problems with the application Transfer of collected data for further technical analysis Communication with existing customers of the company ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Tasks: The purpose of this role is to deliver best in class HR Service support to HR communities, business managers and employees and to oversee accurate and timely processing of information. You would be part of a team of specialists supporting...

  • Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Key Accountabilities: Respond promptly to time sensitive and often high value queries and escalations from both other departments and direct from clients. Provide excellent client management support, improve client engagement and resolve the...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • Kraków (okolice), Lusina (pow. krakowski), małopolskie 23.06.2018

    The International School of Krakow ( www.iskonline.org )​ is looking for Technology, Network and Media Specialist (TNMS). The TNMS will be responsible for the set up and administration of the school's technology and network infrastructure as well...

  • Katowice, śląskie 23.06.2018

    Your new company For our Client, Swedish company located in Katowice, we are currently looking for a person who will be interested in SAP SD Master Data Specialist. Your new role Holding this position, you will be responsible for data management...

  • Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Financial Crime Threat Management (FCTM) is part of the Global Standards & Compliance, and aims to detect and prevent illicit actors' access to the global financial system through constant vigilance. It aims to provide predictive and timely...

  • Poznań, wielkopolskie 23.06.2018

    Do głównych zadań na tym stanowisku należą Wsparcie dla serwisu klienckiego na produkcji (sprzęt, oprogramowanie klienckie) Wsparcie i konfiguracja obiektów sieciowych Administracja lokalnymi aplikacjami do zarządzania sprzętem biurowym i...

  • Warszawa, mazowieckie 23.06.2018

    The goal of that position is to administer and maintain existing voice network and call center infrastructure. Hired employee will play an important role in ongoing network projects in order to keep the infrastructure aligned with current state of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 23.06.2018

    General Description: For our corporate booking tool Support Team in Krakow we are looking for a Technical Specialist who would be responsible for answering customers’ technical inquiries raised via online portal, e-mail, chat or phone. GetThere...

  • Kraków, małopolskie 23.06.2018

    Scheduling & Workload Automation (S&WA) is an integral part of Data Centre & Operations. S&WA are responsible for globally delivering scheduling requirements at the quality and pace warranted by the business whilst maintaining the integrity of...

  • 2 lokalizacje 23.06.2018

    Opis stanowiska: Praca będzie polegała na obsłudze i administracji systemów informatycznych klientów instytucjonalnych Praca będzie w Warszawie lub Krakowie, na miejscu w siedzibie firmy oraz w siedzibie firmy obsługiwanej Duża ilość pracy...

  • o firmie
    3 lokalizacje 23.06.2018

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.06.2018

    Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z logicznie uszkodzonych nośników przy użyciu wewnętrznych narzędzi * Diagnozujesz błędy * Odpowiadasz za migrację i konwersję danych...

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    Position Summary Employee in this position is a professional specialized on application support. As member of the team, you will be responsible for: incident management problem management change management You will work with application based on...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Zakres zadań: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów; konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania; utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej; współpraca z...

  • Zabrze, śląskie 22.06.2018

    Make it here. Make it everywhere....

  • Poznań, wielkopolskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń współpracowników związanych z problemami IT ( hardware i software ), klasyfikacja zgłoszeń oraz przydzielanie ich odpowiednim osobom do rozwiązania, analiza i rozwiązywanie zaistniałych...

  • o firmie

    Mysłowice, śląskie 22.06.2018

    Twoje zadania będą głównie polegały na: Wsparciu technicznym użytkowników Obsłudze systemu zgłoszeń (IT Helpdesk) Instalacji oprogramowania, konfiguracjach, aktualizacjach; Zarządzaniu infrastrukturą informatyczną i wdrażaniu nowego sprzętu...

  • Katowice, śląskie 22.06.2018

    monitorowanie infrastruktury IT i aplikacji oraz jej klientów w środowisku produkcyjnym rozwiązywanie procedur i procesów dotyczących incydentów w celu uniknięcia zakłóceń udział w projektach wymagających wsparcia Operatora udział w ulepszeniu...

  • Opole, opolskie 22.06.2018

    Nr ref: TOK/2018/67 Miejsce pracy: Opole Zakres obowiązków Jakie zadania na Ciebie czekają? Kompleksowa obsługa zgłoszeń - szybkie diagnozowanie, klasyfikacja i rozwiązywanie zgłoszeń Współpraca z innymi obszarami w organizacji przy rozwiązywaniu...

  • Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Zadania: udzielanie bezpośredniej pomocy w ramach I linii wsparcia IT dla pracowników firmy instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego zarządzanie ewidencją sprzętu IT konfigurowanie i monitorowanie infrastruktury oraz systemów IT ...

  • Swarzędz (okolice), Jasin (pow. poznański), wielkopolskie 22.06.2018

    Jakie są zadania na tym stanowisku? Bieżąca obsługa użytkowników wewnętrznych (pierwsza linia wsparcia w zakresie diagnostyki i rozwiązywania incydentów) Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie z ustalonymi standardami firmy...

  • Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Main responsibilities: Provide support to Elavon employees both on site and remote and to those who are working in other Elavon offices. Provide operating system support for Windows 7/10 and associated software such as encryption, remote access...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    3 lokalizacje 22.06.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...

  • o firmie
    2 lokalizacje 22.06.2018

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Kielce, świętokrzyskie 22.06.2018

    Opis stanowiska: Opieka nad powierzonymi informatycznymi systemami produkcyjnymi firmy, w tym opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemów, instrukcji i raportów Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych -...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 22.06.2018

    Description The IT Infrastructure Operations Specialist provides technical support to our internal clients. The Specialist supports standardized end-user devices and systems with a focus on aligning IT services with business needs based upon an...

  • 2 lokalizacje 22.06.2018

    NA TYM STANOWISKU BĘDZIESZ Rejestrować oraz klasyfikować nadchodzące zgłoszenia klientów w systemie ticketowym Ściśle współpracować z najbardziej znanymi markami z branży automotive, kosmetycznej, żywnościowej itd. Współdziałać z naszymi...