Filtruj wyniki

Miejsce pracy
      • Pokaż więcej miast
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    We have changed our name and that is just the beginning. Join us on our exciting journey being part of the global Circle K brand. From May this year, Statoil-branded full service stations and support offices in Scandinavia are being rebranded to...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zmianową z możliwością dostosowania grafiku do preferencji duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych pakiet benefitów Podstawowe zadania: praca w ramach I/II linii wsparcia...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    Będziesz mieć szansę na: zdalne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów współpracę z zespołami w innych lokalizacjach (także za granicą) wspieranie użytkowników w zakresie funkcjonowania aplikacji utrzymywanie i konfigurację kluczowych elementów...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    The position is a part of our IT Global Information Team and is responsible for ongoing support and enhancements to PwC’s Report and Analytics solution implementation. Responsible for tasks including incident resolution and request fulfillment,...

  • Ożarów Mazowiecki, Warszawa (okolice), mazowieckie 18.01.2018

    Opis stanowiska: Jako Technik IT dołączysz do zespołu specjalistów naszej serwerowni. Twoje zadania będą polegać na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania sprzętu, instalowaniu nowej infrastruktury, zapewnianiu ciągłości działania Data Center....

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.01.2018

    What will your duties be? User support in solving problems with hardware and software Support for users and projects in the field of technology and IT solutions Cooperation with the hardware, software and external service providers Participation...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist - mazowieckie

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Praca w naszym Helpdesk to nie tylko zautomatyzowany proces obsługi zgłoszeń i nowoczesne platformy prowadzenia wideokonferencji. To przede wszystkim profesjonalna komunikacja i wsparcie sporego już portfela klientów, najczęściej wymagających...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Primary tasks: Administration of Microsoft Windows servers and services: Exchange, SCCM, Active Directory, Skype for Business, Hyper-V, DNS, DHCP, WSUS with strong focus on Exchange Perform advanced troubleshooting, support and investigate...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. As a Service Desk Specialist you will work...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. As a Service Desk Specialist you will work...

  • Warszawa, mazowieckie 17.01.2018

    Hays IT Contracting to nowoczesna forma współpracy dla specjalistów z branży informatycznej, na zasadach B2B, dla wiodących na rynku Klientów prowadzących innowacyjne projekty. Wyróżnia nas wiedza o rynku oraz angażowanie najlepszych w danej...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Obowiązki: Administracja systemami pracującymi w trybie ciągłym 24/7, Monitorowanie, analizowanie i nadzór nad dostępnością i wydajnością eksploatowanych aplikacji wspierających główne procesy operacyjne, Zarządzanie platformą wirtualizacji,...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Zakres obowiązków: Przyjmowanie, rejestracja, identyfikacja, kategoryzacja i rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników lokalnych jak i z lokalizacji zdalnych Wsparcie użytkowników końcowych Opieka nad infrastrukturą fizyczną...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Miejsce pracy: Warszawa Stanowisko łączy w sobie tworzenie i ulepszanie aplikacji (80% czasu) oraz codzienne wsparcie typu helpdesk dla pracowników oddziału banku (20% czasu). Zadaniem osoby, która je obejmie będzie nie tylko praca z klientem...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Ofertę kierujemy do osób studiujących w trybie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Ożarów Mazowiecki, mazowieckie 15.01.2018

    Jako Technik IT dołączysz do zespołu specjalistów serwerowni. Twoje zadania będą polegać na zapewnieniu prawidłowego funkcjonowania sprzętu, instalowaniu nowej infrastruktury, zapewnianiu ciągłości działania Data Center. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Sygnity jest czołową polską firmą. Od ponad 25 lat dostarczamy i wdrażamy zaawansowane technologicznie rozwiązania. Świadczymy usługi w pełnym zakresie: od konsultingu, poprzez realizację i wdrożenie, aż do serwisowania i outsourcingu. Szukamy...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku francuskim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu oraz oprogramowania...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Tasks: Responsible for operation and maintenance of various Telecommunication IN platforms Acting as 2nd level support Troubleshooting customer issues, responsible for platform and network troubleshooting Planning and executing of service tasks,...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Basic Function: The Cloud Support Engineer will be responsible for working with and resolving all technical support problems for Cloud Customers (On-premise). Job Duties: Work on technical support cases logged by Cloud Customers Be in charge of...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Czekamy na Ciebie jeśli: Jesteś absolwentem studiów o profilu informatycznym (lub innym z grupy nauk ścisłych – np. matematyka/mechanika) Masz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy jako pracownik działu IT – Help Desk i/lub administrator...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów zgłaszanych przez użytkowników w systemie Service Desk Diagnozowanie problemów i kategoryzacja według stopnia ważności Zapewnienie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Responsibilities: Helpdesk duties – provide first and second level IT support, working on Helpdesk Hotline and Service Now system Support all operational activity in IT Manage hardware in the bank PCs, printers, network devices, phone system and...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 14.01.2018

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...