Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    What is your role? Performing application 2nd support level analysis Incident and Problem management Interacting with application users Cooperating with other application support lines (service desks, software development teams) ...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Our Technical Support team handles thousands customer interactions every month, dealing promptly and efficiently with support requests related to the Ivanti solutions. The team has built a reputation with external and internal customers for...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Zespół Technicznej Obsługi Klienta to grupa młodych specjalistów odpowiadających za analizę błędów aplikacji, przywracanie kopii bezpieczeństwa, analizę logów, wsparcie merytoryczne, obsługę zgłoszeń "abuse" oraz pozostałych zapytań technicznych...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    At DB Schenker Technology Center Warsaw you are part of a global logistics and IT network that connects the world. A network that allows you to shape your career by encouraging you to contribute and truly make a difference. With more than 72,000...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    Join our Core Business Services (CBS) team and you will help support the important business enablement functions that keep our organization running strong. As a CBS professional, you will work across teams to provide the knowledge, resources and...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    Zakres odpowiedzialności Zapewnienie ciągłości funkcjonowania sieci, wsparcie techniczne 24/7/365; Techniczne wsparcie dla Klientów na pierwszym poziomie suportu technicznego (DWDM / SDH / IP / ETH); Monitoring sieciowy oraz serwisów Klienckich,...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Katowice, śląskie 2018-10-15

    Responsibilities: You would assist video game players in troubleshooting their account issues via ticketing system (no phone). You would interact with our client’s customers for all the inquiries they could have about the game. You would assist...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-10-15

    The role is dedicated for French language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers Junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-10-15

    The role is dedicated for German language users eager to develop their communication skills in daily contact with native speakers junior IT enthusiasts having no professional experience but just basic IT background and eagerness to learn and...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Zakres Obowiązków: Bezpośredni kontakt z klientem w języku angielskim w celu rozwiązywania nagłych problemów z systemem Noble. IT Support dla klientów firmy: instalacja, konfiguracja i użytkowanie oprogramowania Noble. Dokumentowanie wykonanej...

  • Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Product Control Development is a specialist team dedicated to independent review of Front Office and Risk models, support of Product Control in the design and implementation of software for calculation of fair value adjustment methodologies,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Mielec, podkarpackie 2018-10-15

    Job Reference: 3145BR LM People Job Code/Title: N5033I/Technical Support Helpdesk Specialist Location: Mielec, Poland Programme / Functional Group: EBS Description of Business Environment: Lockheed Martin’s International Corporate and Enterprise...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    About EY GDS EY Technology is a global organization that works with our internal clients, to provide IT support and solution to client teams, internal support functions and global projects and programs. Over the next few years, GDS Poland will...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Opis stanowiska: Bezpośrednie wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych, Usuwanie/rozwiązywanie incydentów oraz problemów informatycznych, Diagnostyka stanu urządzeń IT oraz usuwanie awarii, Wdrażanie nowych aktualizacji oprogramowania,...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-10-15

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Co będziesz robić w naszym zespole? Do Twoich głównych obowiązków będzie należała praca w ramach drugiej linii wsparcia, czyli odbieranie zgłoszeń od pierwszej linii, odpowiadanie na zapytania oraz rozwiązywanie problemów, jak również...

  • 2 lokalizacje 2018-10-15

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    We are looking for a person who will be responsible for PwC internal busienss applications support. The applications are the internal systems used in all PwC offices around the world - in Eastern, Central and Western clusters. The person will be...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Porozmawiaj z Emplobotem Jeśli masz ochotę na: Obsługę incydentów i service requestów z obszaru bezpieczeństwa systemów informatycznych Przeprowadzanie przeglądów uprawnień Monitorowanie logów bezpieczeństwa, identyfikacji i incydentów...

  • 3 lokalizacje 2018-10-15

    Zadania: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta w języku niemieckim Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem Udzielanie informacji klientom i pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych Prowadzenie rejestru zgłaszanych problemów i...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Jeśli: bardzo dobrze znasz systemy operacyjne Windows 7/8/10 (instalacja, konfiguracja), umiesz rozwiązywać problemy w sieciach komputerowych także bezprzewodowych, znasz podstawy systemów Windows Server 2012/2016 (LDAP, Active Directory), dobrze...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Job description : We are looking for a brilliant and enthusiastic Post Sales IT Service Expert , with a system level view and hands-on experience in deployment and support of Enterprise server, storage solutions. Candidate will define, build,...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-10-15

    You’ll be responsible for: Installation, configuration and overal support of IT infrastructure, in terms of hardware, operating systems, network and voice connectivity Ongoing monitoring, analysis and improvement to the Windows, Linux, VMware and...

  • Gdańsk, pomorskie 2018-10-15

    Miejce pracy: Gdańsk ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    bezpośrednie (telefoniczne) oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie wybranych aplikacji, oprogramowania użytkowego oraz sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych, rozwiązywanie zgłoszeń elektronicznych dot. wybranych...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Zadania, które na Ciebie czekają to: obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych od klientów zewnętrznych związanych z aplikacjami rozwiązywanie problemów z aplikacjami udzielanie informacji klientom w zakresie użycia ww. narzędzi, monitoring ich...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-10-15

    Opis stanowiska: Zarządzanie zgłoszeniami dotyczącymi aplikacji Analiza i pomoc w rozwiązywaniu problemów z aplikacją Przekazywanie zebranych danych do dalszej analizy technicznej Współpraca z bieżącymi klientami firmy Współpraca z działami...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Support Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Support Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-10-15

    WHAT WE NEED We're looking for a Customer Support Specialist to sit within our support team at our Krakow-based office. We've hired some of the most talented developers and designers that the world of tech has to offer, and We're keen to showcase...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-10-15

    Responsibilities: Taking care of (primary -and second level) alerts/requests of employees concerning everything involving IT (hardware, software, hosting, telephony) as well as providing information so that the employees in all locations are able...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-10-15

    Warunki pracy: Forma zatrudnienia: umowa o pracę (pełen etat) Liczba osób w zespole: 11 Czas pracy: praca zmianowa (8.00-16.00 lub 12.00-20.00) Liczba osób w firmie: 600 Podróże służbowe: rzadkie Lokalizacja: Nowoczesne biuro na warszawskiej Woli...