Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Kraków, małopolskie 2017-10-21

    Główne zadania: Bieżące wsparcie techniczne użytkowników systemów informatycznych i sprzętu komputerowego – pierwsza linia wsparcia Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów IT Wykonywanie prac nad infrastrukturą IT, instalacja i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-10-21

    Job Description Specialist working in contractor service desk supporting IQ Navigator system, Super User of 3 rd Party Contingency Workforce and best in class for contractor selection criteria underpinned with commercial data, analytics and...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Responsibilities: Providing help and solving IT related issues on a daily basis, spreading the “can do” attitude. Taking delicate care of our office equipment, investigating and solving different software/hardware issues, as well as keeping track...

  • 2 lokalizacje 2017-10-21

    OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta holenderskojęzycznego Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2017-10-21

    Your main tasks will include: Providing IT administrative support for employees in our SSC Close cooperation with Global IT and Local IT departments of METRO Group members Monitoring and maintaining network infrastructure and IT hardware...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-10-21

    Tasks: The purpose of this role is to deliver best in class HR Service support to HR communities, business managers and employees and to oversee accurate and timely processing of information. You would be part of a team of specialists supporting...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-21

    What you will do You examine support requests and provide customers with a solution, work around or action plan; You monitor the progress of each problem through to conclusion; liaising with colleagues and R You identify opportunities for service...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-10-21

    Lokalne wsparcie kolegów w kwestiach powiązanych z IT Współpraca z globalnym zespołem ds. wsparcia IT w celu szybkiego rozwiązywania problemów technicznych Zamawianie, instalacja i konfiguracja sprzętu Współpraca z zespołami projektowymi w...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    We have changed our name and that is just the beginning. Join us on our exciting journey being part of the global Circle K brand. From May this year, Statoil-branded full service stations and support offices in Scandinavia are being rebranded to...

  • Gdynia, pomorskie 2017-10-20

    Workplace: Gdynia ...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-20

    Your key responsibilities Assists with the deployment of hardware and software to end users (including the installation, configuration and testing of more complex firm hardware) Assists with provisioning and deprovisioning processing, including...

  • 2 lokalizacje 2017-10-20

    KLUCZOWE ZADANIA: Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów informatycznych w zakładzie produkcyjnym Zapewnienie stałego wsparcia (Help Desk) dla użytkowników sieci komputerowej firmy Rozwiązywanie problemów dot. infrastruktury i oprogramowania...

  • 3 lokalizacje 2017-10-20

    Duties: Provide 2nd level support to end users of an Enterprise Document Management System Troubleshooting and resolving technical issues Cooperation with other teams Communicating with end-users Maintaining documentation ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-10-20

    Providing 2nd line of support Registering and tracking all incoming incidents and questions Creating SQL queries Supporting and administrating internal application Supporting and providing technical expertise for ERP/WMS system users ...

  • Katowice, śląskie 2017-10-20

    Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: Telefoniczne oraz mailowe wsparcie klienta w języku czeskim/słowackim Analizowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów oraz odpowiadanie na zapytania, które dotyczą sprzętu komputerowego,...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-10-20

    You will be responsible for: the design and maintenance of the IT infrastructure services on Amazon Web Services (AWS) / Azure cloud for global clients playing a DevOps role in the service architecture, design, and development supporting R&D...

  • Opole, opolskie 2017-10-20

    Jeśli lubisz pomagać ludziom i interesuje Cię start kariery w firmie, która przyczyni się do Twojego rozwoju i będzie rozwijać się wraz z Tobą – to właśnie Ciebie szukamy! Nasze oczekiwania: Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego...

  • 2 lokalizacje 2017-10-20

    Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) odpowiadanie na zapytania klientów, zgłaszane problemy obsługa zamówień, płatności ...

  • Gdańsk, pomorskie 2017-10-20

    JOB DESCRIPTION: Our client is the leading international capital markets operator and investment banking partner in the Nordic and Baltic Sea regions. It is providing services in range of design and development of software engineering in banking...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-20

    W IT Center ZF w Częstochowie nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-10-20

    W IT Center ZF nasi inżynierowie mają okazję rozwijać swoje kompetencje uczestnicząc w międzynarodowych projektach. W związku z rozwojem tej globalnej jednostki poszukujemy osób chcących wzmocnić nas swoimi unikalnymi umiejętnościami. Na tym...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-10-20

    Obsługa zgłoszeń w Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, Wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, Wsparcie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska: Obsługa zgłoszeń klientów, Obsługa awarii, Aktywna pomoc w licznych projektach, Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu. ...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 2017-10-20

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne), sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-10-20

    As a Junior Application Support Specialist you will be responsible for delivering professional assistance to Capita employees facing technical problems. You will have the opportunity to work independently and use your initiative to resolve...

  • Warszawa, Macierzysz (pow. warszawski zachodni) (okolice), mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT Opieka nad sprzętem informatycznym - administrowanie i konserwacja sprzętu komputerowego Obsługa zgłaszanych przez użytkowników awarii sprzętu i systemów IT...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    The opportunity: You will perform a variety of assignments associated with assisting traders and supporting all back-office employees with day-to-day IT related issues. You will also be responsible for creating a positive image of IT and...

  • o firmie

    Piotrków Trybunalski, Wola Bykowska (pow. piotrkowski; gm. Grabica), łódzkie 2017-10-20

    JAK WYGLĄDA PRACA NA + ? Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bieżącą obsługę użytkowników w zakresie infrastruktury i systemów IT i będzie bezpośrednio podlegała Kierownikowi ds. Infrastruktury IT. ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji i budowanie baz wiedzy dla aplikacji; Udział we wdrożeniach aplikacji biznesowych; Aktywna współpraca z innymi działami firmy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań; Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2017-10-20

    Główne obowiązki: Obsługa klientów z sektora B2B Szkolenia klientów Prowadzenie projektów Wsparcie telefonicznie klientów – Help Desk ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Jeśli Twoje wyobrażenie o wymarzonym miejscu pracy, to: Kompleksowa opieka, serwis i utrzymanie systemów (tj. systemu kasowego oraz systemów operacyjnych Windows) oraz struktury teleinformatycznej Szybka reakcja oraz rozwiązanie pojawiających się...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zmianową z możliwością dostosowania grafiku do preferencji duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych pakiet benefitów ...

  • Warszawa, Teresin (pow. sochaczewski), mazowieckie 2017-10-19

    Opis stanowiska: Wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci Instalacja infrastruktury...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników urządzeń i sieci informatycznej instalowanie systemów...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-10-19

    Location: Katowice ...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się