Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie zgłoszeń i zleceń użytkowników komputerów i urządzeń mobilnych Administrowanie urządzeniami mobilnymi Współpraca z zewnętrznymi firmami serwisowymi Opracowywanie procedur i instrukcji dla użytkowników systemów...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    We have changed our name and that is just the beginning. Join us on our exciting journey being part of the global Circle K brand. From May this year, Statoil-branded full service stations and support offices in Scandinavia are being rebranded to...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    What will be your duties (depending on the role)? 1st Line of Support: providing IT Support for colleagues working for the company, delivering high quality service, logging incidents in the database and responding to incidents & requests, solving...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    W naszej firmie będziesz telefonicznie i mailowo wspierać rosyjskojęzycznych użytkowników laptopów i drukarek; pierwsza linia wsparcia technicznego. Warto do nas dołączyć: Pierwsze profesjonalne doświadczenie w pracy Elastyczny grafik – pogodzisz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    Opis stanowiska: Kompleksowa i profesjonalna obsługa klienta według przyjętych standardów w firmie Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami i kontrahentami Wprowadzanie, monitoring oraz koordynacja zleceń pracy dla firm...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-18

    Na w/w stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za: Przyjmowanie zleceń oraz udzielanie pomocy Klientom w korzystaniu z Mobilnego Wpłatomatu, Kierowanie ruchem oraz kontrolę grafików pracy Mobilnych Wpłatomatów, "Help line" dla kierowców Mobilnych...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist - Warszawa

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    Responsibilities: Helpdesk duties – provide first and second level IT support, working on Helpdesk Hotline and Service Now system Support all operational activity in IT Administration of local applications and network Manage hardware in the bank...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    The Information and analytics Specialist position is a part of our IT Global Information Team and is responsible for ongoing support and enhancements to PwC’s Report and Analytics solution implementation. Responsible for tasks including incident...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    U nas możesz liczyć na: atrakcyjne wynagrodzenie pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, karta sportowa) możliwość wyboru formy współpracy (umowa o pracę lub B2B) duże możliwości rozwoju zawodowego ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    Obsługa incydentów (Remedy+JIRA) Zakładanie PN-ów do III linii Wsparcie testerów (głównie problemy środowiskowe) Wykonywanie instalacji INS/UAT ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-17

    ZADANIA Zapewnienie wsparcia użytkownikom systemów IT Rozwiązywanie incydentów i problemów w pracy systemów IT Utrzymanie dokumentacji systemów i usług IT Współpraca z II Linią Wsparcia IT ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Your responsibilities: Responsible for support and operations of application services (2nd Level Support), as well as application maintenance. The Application Support Specialist delivers the service for the IT Service Management processes, i.e....

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Zadania: opieka nad infrastrukturą teleinformatyczną klientów, prowadzenie wdrożeń systemów informatycznych, wsparcie techniczne dla klientów; praca głównie na miejscu u kilku klientów na terenie Warszawy oraz zdalna; ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Project description: Join our location in Warsaw and become a member of our open minded, progressive and professional team. On top of attractive salary and benefits package, Luxoft will invest into your professional training, and allow you to...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Responsibilities Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to: hardware, software and network Delivering professional and prompt service to the customers Keeping records of all customers’ enquiries...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-16

    Obsługa zgłoszeń w Service Desk, Zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, Wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, Wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-15

    Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji i budowanie baz wiedzy dla aplikacji; Udział we wdrożeniach aplikacji biznesowych; Aktywna współpraca z innymi działami firmy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań; Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-15

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie pomocy technicznej i wsparcia użytkownikom w zakresie systemów operacyjnych, sprzętu oraz oprogramowania, administrowanie siecią LAN oraz serwerami aplikacji. OPIS STANOWISKA...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-14

    Your tasks: cooperating with big brands form retail and banking sector analyzing clients' problems registering tickets in internal system coordinating field services visit with customers developing product data base taking care to maintain high...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-14

    Duties: Provide 2nd level support to end users of an Enterprise Document Management System Troubleshooting and resolving technical issues Cooperation with other teams Communicating with end-users Maintaining documentation ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-13

    Your role: Provide 1st level technical support for customers on the hotline, Resolve customer's complaints regarding technical problems with our devices, Ensure and provide quality service to internal and external customers, Advise in spare parts...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-13

    We are creating SAP & IT competency center (GSO) providing IT services to Deutsche Telekom in Europe - a place full of ambitious people, creative ideas and positive energy. ...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-12

    Main responsibilities & duties: Problem/request resolution Contact person for the IT Service Desk for 2nd level incidents/requests. Responsible for the finding and implementing of a timely and correct solution for all 2nd level incidents/requests...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-11

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-11

    Cpl Jobs jest częścią międzynarodowej grupy Cpl Resources, świadczącej usługi w zakresie rekrutacji i HR. Od lat pomagamy największym talentom rozwijać karierę, a czołowym firmom na polskim i europejskim rynku umożliwiamy znalezienie najlepszych...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-10

    Description The Chief Technology Office (CTO) is a global IT organization responsible for delivering comprehensive set of infrastructure, software and processes across the Credit Suisse Group. The Remote Desktop Support provides remote technical...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-10

    Context As IT Support Specialist, you are responsible for supporting CWT's internal clients across Europe with all first level IT related issues. To be successful you must take pride in providing a high quality of IT support. We are looking for...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-10

    Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć: Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników centrali oraz oddziałów - telefonicznie oraz przez dedykowaną aplikację; Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów (I i II linia...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-09

    Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za wsparcie pierwszego poziomu; Identyfikowanie, rejestrowanie i klasyfikowanie zdarzeń i zgłoszeń usług; Praca jako jeden punkt kontaktu dla wszystkich użytkowników IT (w kraju i zagranicą); Wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-09

    Position Purpose This role will be responsible for assisting customers in solving problems and incidents related to the operation of the web application. You will be responsible for supporting web application automation (working with Microsoft...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się