Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Zadania: Rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników dotyczących sprzętu IT i oprogramowania, Diagnozowanie, rozwiązywanie i monitorowanie statusów incydentów w oparciu dostępną bazę wiedzy, Przekazywanie nierozwiązanych zgłoszeń do drugiej...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Responsibilities: Providing help and solving IT related issues on a daily basis, spreading the “can do” attitude. Taking delicate care of our office equipment, investigating and solving different software/hardware issues, as well as keeping track...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-21

    We have changed our name and that is just the beginning. Join us on our exciting journey being part of the global Circle K brand. From May this year, Statoil-branded full service stations and support offices in Scandinavia are being rebranded to...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Duties: Provide 2nd level support to end users of an Enterprise Document Management System Troubleshooting and resolving technical issues Cooperation with other teams Communicating with end-users Maintaining documentation ...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk specialist - Warszawa

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska: Obsługa zgłoszeń klientów, Obsługa awarii, Aktywna pomoc w licznych projektach, Współpraca z innymi zespołami i inżynierami serwisu. ...

  • Warszawa, Macierzysz (pow. warszawski zachodni) (okolice), mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska Bieżące wsparcie dla użytkowników infrastruktury i systemów IT Opieka nad sprzętem informatycznym - administrowanie i konserwacja sprzętu komputerowego Obsługa zgłaszanych przez użytkowników awarii sprzętu i systemów IT...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    The opportunity: You will perform a variety of assignments associated with assisting traders and supporting all back-office employees with day-to-day IT related issues. You will also be responsible for creating a positive image of IT and...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji i budowanie baz wiedzy dla aplikacji; Udział we wdrożeniach aplikacji biznesowych; Aktywna współpraca z innymi działami firmy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań; Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-20

    Jeśli Twoje wyobrażenie o wymarzonym miejscu pracy, to: Kompleksowa opieka, serwis i utrzymanie systemów (tj. systemu kasowego oraz systemów operacyjnych Windows) oraz struktury teleinformatycznej Szybka reakcja oraz rozwiązanie pojawiających się...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Oferujemy: pełnoetatowe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pracę zmianową z możliwością dostosowania grafiku do preferencji duże możliwości rozwoju kompetencji zawodowych pakiet benefitów ...

  • Warszawa, Teresin (pow. sochaczewski), mazowieckie 2017-10-19

    Opis stanowiska: Wsparcie telefoniczne i mailowe użytkowników w zakresie obsługi sprzętu oraz oprogramowania Analiza i rozwiązywanie zgłaszanych problemów dotyczących sprzętu komputerowego, oprogramowania i sieci Instalacja infrastruktury...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA : przyjmowanie i rozpatrywanie zleceń Helpdesk zgodnie z przyjętymi standardami obsługi klientów rozwiązywanie problemów z obszaru IT zgłaszanych przez użytkowników urządzeń i sieci informatycznej instalowanie systemów...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Zakres odpowiedzialności: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu codziennych problemów ze sprzętem i oprogramowaniem (także zdalne) całościowa opieka nad biurową infrastrukturą informatyczną w firmie liczącej około 200 pracowników zarządzanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    What will you do: Resolving issues and responding to incoming queries related to SSC applications & Workflows (Payables, T&E) in a timely and efficient manner Maintaining a solid control environment based on accepted internal control standards...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Workplace: Warszawa ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Zakres obowiązków: Realizacja bieżących i cyklicznych zadań jednostki, jak: analiza otoczenia regulacyjnego z punktu widzenia potencjalnego wpływu na działalność jednostek IT, monitorowanie terminowości i kompletności informacji w ramach MIS IT i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zdalne i bezpośrednie wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu; instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania; wykrywanie, rejestrację...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-19

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało: Rozwój i administrowanie międzynarodową aplikacją CA Service Desk Manager, wykonywanie modyfikacji w systemie, konfiguracja i utrzymanie serwerów aplikacyjnych. Ponadto: realizacja...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Praca w naszym Helpdesk to nie tylko zautomatyzowany proces obsługi zgłoszeń i nowoczesne platformy prowadzenia wideokonferencji. To przede wszystkim profesjonalna komunikacja i wsparcie sporego już portfela klientów, najczęściej wymagających...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Nie wymagamy doświadczenia. Stawiamy na chęć do nauki i kompetencje językowe. Nasz program wdrożeniowy da Ci wiedzę potrzebną na start, a z czasem będziesz mógł/a aplikować na bardziej zaawansowane stanowiska i się rozwijać. Do Twoich zadań...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Praca będzie polegać na: rozwiązywaniu problemów IT ( w zależności od umiejętności kandydata różny stopień trudności) administracji i monitorowaniu systemów Windows zgodnie z określonymi procedurami i instrukcjami administracji i monitorowaniu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Job Description As a Technical Customer Support Specialist you would be responsible for executing your position's responsibilities in alignment with our core values and driving company success through performing the following tasks to the highest...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-18

    Key responsibilities: Assists in the administration, testing, maintenance and support of Active Directory Federation Services (ADFS) and associated applications or infrastructure Serves as project resource for projects requiring programming...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Główne zadania: Rozwiązywanie problemów funkcjonalnych i technicznych systemów transakcyjnych Analiza i usuwanie problemów zgłaszanych przez klientów zewnętrznych i wewnętrznych jako trzecia linia wsparcia Przygotowywanie specyfikacji technicznej...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Zadania: Wdrożenia rozwiązań sieci LAN/WAN oraz sieci DC Banku Analiza ruchu sieciowego pod względem wydajności i bezpieczeństwa oraz raportowanie Współpraca z operatorami telekomunikacyjnymi przy rozwiązywaniu problemów sieciowych Zabezpieczanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-17

    Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Wsparcie użytkowników (1 linia wsparcia) Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów ze sprzętem(Laptopy , Desktopy, Drukarki) , oprogramowaniem, pocztą elektroniczną Instalacja...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: • Obsługę zgłoszeń przekazywanych przez I linię wsparcia, • Obsługę zgłoszeń związanych z nadawaniem uprawnień użytkownikom, • Obsługę procesów zakupowych sprzętu komputerowego i akcesoriów, •...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Chętnie zobaczymy Cię na pokładzie jeśli: masz doświadczenie w pracy z klientem (mailowe, telefoniczne) potrafisz diagnozować i rozwiązywać problemy znasz JavaScript, HTML i CSS na min. dobrym poziomie (sprawdzimy w praktyce na spotkaniu...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Workplace: Warsaw ...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-10-16

    Workplace: Warsaw ...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się