Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-20

    Kierownik zespołu jest odpowiedzialny za zarządzanie dedykowanym zespołem w zakresie organizacji Service Desku. Ma obowiązek zapewnić wysoką jakość i terminowość usług świadczonych zgodnie z podpisanymi umowami, jak również dbać o stały rozwój w...

  • Dzierżoniów, dolnośląskie 2017-08-20

    Lokalizacja: Dzierżoniów, Polska Zakres obowiązków: Wstępne sprawdzenie i skonfigurowanie zakupionego sprzętu IT. Zapewnienie sprawności funkcjonowania sprzętu i systemów informatycznych Spółki. Zapewnienie sprawności funkcjonowania sieci...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Job Description Shell Trading & Supply has a global portfolio of crude oil, refined products, LNG, chemicals natural gas, electrical power and CO2. Trading offices are located in the US, Canada, UK, Singapore, The Netherlands, Japan, Barbados,...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Job Description This is a great opportunity for fresh graduates, part-time students and professionals who would like to join us and start or continue their careers in a high demand service desk environment in Krakow. We will provide you with...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-20

    UMIEJĘTNOŚCI /WYMAGANIA: Znajomość podstaw baz danych MS SQL Umiejętność pracy w zespole Wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki logistyczne lub pokrewne) Mile widziana znajomość systemów WMS, TMS, MES, oprogramowania Apache Tomcat,...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-08-20

    Job Description Support of End User desktops and laptops, running a Microsoft Windows Client OS on x86 or x64-architecture Deliver all necessary updates to the Windows Operating System Ensures Service performance and fulfillment of service...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-20

    Zakres obowiązków: zarządzanie Zespołem Help Desk (I oraz II linia wsparcia); wyznaczanie zadań w zespole w celu efektywnego wsparcia użytkowników końcowych w organizacji; monitorowanie terminowej obsługi zgłoszeń; zarządzanie środkami trwałymi...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-20

    Be a part of DEVOPS team in Stepstone Brand organization. We’re constantly growing software house which builds solutions in complex environment. So far we have been successful in both development and maintenance areas but the moment we have been...

  • 3 lokalizacje 2017-08-20

    Jako Inżynier Service Desk będziesz zajmował/a się następującymi zagadnieniami: administracja systemami Linux, serwerami i aplikacjami opartymi o oprogramowanie open source, analiza i rozwiązywanie problemów technicznych związanych z w/w...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Your main responsibilities: Providing 2nd line support for international customer Troubleshooting and configuration of Windows system Cooperating with users from different departments Analyzing and solving problems Escalation major problems to...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2017-08-20

    Your role Do you have a passion for Collaboration & Document Management Services? Do you have an interest in managing Products and Suppliers? Do you enjoy working data and numbers? Are you budget conscious and get excited about the money you...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Work closely with support staff to obtain technical knowledge and to permanently solve Difficult...

  • 3 lokalizacje 2017-08-20

    Główny zakres obowiązków: Obsługa Klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie Odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych Uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie Kreowanie...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-08-20

    What do we expect? excellent English communication skills (C2 level) strong technical troubleshooting and problem-solving skills (min. 2 years of experience in a related technical customer support role) excellent customer service talent solid...

  • o firmie
    3 lokalizacje 2017-08-20

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-08-20

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-08-20

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2017-08-20

    Opis stanowiska Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie: Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera Analizować i rozwiązywać najczęstsze...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2017-08-20

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2017-08-20

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2017-08-20

    Job description After an induction training you will be able to: handle incoming phone calls/ e-mails from customers regarding technical issues related to everyday usage of a computer analyze and resolve most common enquiries using step-by-step...

  • o firmie

    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie 2017-08-20

    Twoje zadania Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia). Diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie Koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie do kolejnych linii wsparcia oraz...

  • Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 2017-08-20

    Key Activities: Act as a single point of contact for all IT related matters and accountable for the delivery of results Work in a consultative manner with other IT departments to manage the fastest possible resolution Act as interface between...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-08-20

    Zakres obowiązków: kontakt telefoniczny i mailowy z klientami biznesowymi oraz indywidualnymi, bieżąca analiza i odpowiadanie na zapytania klientów, obsługa zapytań wysyłanych drogą e-mailową, przez serwis produktowy i panel administracyjny,...

  • o firmie
    16 lokalizacji 2017-08-20

    Opis zadań na stanowisku: wsparcie i doradztwo techniczne dla użytkowników systemów teleinformatycznych, rozwiązywanie problemów dotyczących systemów teleinformatycznych przekazanych przez I linię wsparcia, pomoc w utrzymywaniu dokumentacji...

  • Poznań, wielkopolskie 2017-08-20

    Od kandydatów oczekujemy: doświadczenia w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i znajomości środowiska Microsoft Windows, zagadnień sieci LAN i WAN umiejętności samodzielnego diagnozowania i rozwiązywania problemów udokumentowania doświadczenia...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona w Dziale Technicznym na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: diagnozowanie problemów aplikacyjnych, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych klientów, współpracę z innymi zespołami IT, wsparcie...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-08-20

    Project description: Join our location in Warsaw and become a member of our open minded, progressive and professional team. On top of attractive salary and benefits package, Luxoft will invest into your professional training, and allow you to...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-20

    Ofertę kierujemy do osób studiujących w systemie zaocznym. Zakres zadań: Przyjmowanie zgłoszeń drogą telefoniczną, e-mailową oraz w systemach Klientów Obsługa, klasyfikacja i nadzór zleceń w systemie do zarządzania zgłoszeniami Koordynacja pracy...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Job Description To give first/second line technical support to both internal and external customers via phone, email or on site on all variations of Motorola Solutions products. Must be able to develop good understanding of current and legacy...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-20

    Responsibilities: Supporting and resolving incidents and trouble tickets of the HR applications Interacting with application users Performing 2 st level analysis, troubleshooting and incidents handling Escalating problems to 3rd line support (if...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-19

    It includes: installing and configuring Sabre Software diagnosing and solving hardware/software issues diagnosing and solving connectivity issues using remote access tools to assist customers logging customer enquiries in our CRM working in a...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-19

    Opis stanowiska: Tworzenie dokumentacji i budowanie baz wiedzy dla aplikacji; Udział we wdrożeniach aplikacji biznesowych; Aktywna współpraca z innymi działami firmy w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań; Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych oraz...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-08-19

    Main tasks: Understand functional requirements of IT Governance and transform them into technical system specifications as input for software development or system configuration Support technical solution strategy for the system Develop or modify...

  • Katowice, śląskie 2017-08-19

    Główne zadania na stanowisku: Realna pierwsza linia wsparcia w trybie 24/7 dla technologii i systemów w Centrach Komputerowych ING Services Polska oraz dla usług zdalnych realizowanych dla klientów zagranicznych Monitoring dostępności i...

  • Kraków, małopolskie 2017-08-19

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie: Obsługa techniczna klientów naszego oprogramowania (telefoniczna, poczta elektroniczna, aplikacje do pracy zdalnej). Samodzielne i zespołowe rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem u...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-19

    This recruitment is in scope of Referral Program. The Technical Specialist role is to support the deliveries of the main Dealer Management System. DMS offers dealers a number of key benefits, including total integration of other systems, and...

  • Gdańsk, pomorskie 2017-08-19

    Do zakresu obowiązków należy: zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego obsługa zgłoszeń w aplikacji HelpDesk wspieranie użytkowników w rozwiązywaniu problemów rekomendowanie wsparcia informatycznego/technicznego budowanie i...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-08-19

    What you will do You examine support requests and provide customers with a solution, work around or action plan; You monitor the progress of each problem through to conclusion; liaising with colleagues and R You identify opportunities for service...

  • Dąbrowa Górnicza, śląskie 2017-08-19

    Place of work: Dąbrowa Górnicza Main activities: support of end users, helping to solve problems reported by users of SAP support, incident management module SAP Order To Cash (SAP SD, CRM); ensure continuity of work by eliminating problems...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się