Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • o firmie

    Łódź, łódzkie 16.01.2018

    Job Description/Purpose As a MS Sharepoint Engineer you will join a fast growing team of engineers that are supporting our clients. You will be providing responsive, professional and competent technical support and maintenance for the enterprise...

  • Oleśnica, dolnośląskie 16.01.2018

    Opis stanowiska Opieka administracyjna nad powierzonymi systemami, infrastrukturą sieciową Wsparcie w utrzymaniu bezpieczeństwa infrastruktury teleinformatycznej, usług i danych Wdrażanie i zarządzanie środowiskami stacji roboczych Monitorowanie...

  • Tychy, śląskie 16.01.2018

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie użytkowników - rozwiązywanie ticketów w systemie HelpDesk Nadzór nad działaniem sprzętu teleinformatycznego Dayco Poland Nadzór urządzeń drukujących, rozwiązywanie problemów z drukarkami...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.01.2018

    Primary Responsibilities: Troubleshoots various hardware, software, and network operating problems via the phone, email, chat and remote control tools, and involves technical resources to ensure resolution. Applies understanding and knowledge of...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Seeking IT-supporter who understand how to deliver good service. If you’re an IT-Supporter, willing to learn new stuff, you might be the person we’re looking for in a newly established IT Service function in Warsaw. Sokolow/Danish Crown is...

  • o firmie

    Gliwice, śląskie 16.01.2018

    In order to support the IT Center in Gliwice, we are looking for specialists who can meet the challenges of the international market with openness, flexibility and enthusiasm. Use this chance of helping to develop an attractive workplace. The...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it helpdesk

    Tak, chcę!

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Purpose of the function: The Supervisor in Operations Support Team is responsible for managing team that creates presentation, reports, automations and small tools. This will include planning, assigning, ,monitoring and managing employee...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Your tasks: Application packaging in a special cloud environment called RealmJoin, Managing user acceptance testing Application distribution via RealmJoin Technical support for business user and application owner Managing of software groups in...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 16.01.2018

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Your tasks: System operations, maintenance and documentation in accordance with compliance require-ments as well as quality assurance and development of standards Providing 2nd Level support and provide training and documentation to users and to...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Miejsce pracy: Warszawa Stanowisko łączy w sobie tworzenie i ulepszanie aplikacji (80% czasu) oraz codzienne wsparcie typu helpdesk dla pracowników oddziału banku (20% czasu). Zadaniem osoby, która je obejmie będzie nie tylko praca z klientem...

  • Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Ofertę kierujemy do osób studiujących w trybie zaocznym na kierunkach o profilu informatycznym lub pokrewnych. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 16.01.2018

    Opis stanowiska: Udzielanie wsparcia technicznego klientom i partnerom firmy w zakresie oprogramowania SAS Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem SAS, w tym zagadnienia związane z bezpieczeństwem i wydajnością...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 16.01.2018

    Your tasks: Filtering and qualifying IT service repair orders in our internal system Reporting and processing all end user escalations Active contact with our technicians (mainly via e-mail) Maintaining positive relations with our corporate...

  • o firmie

    Wrocław (okolice), Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski), dolnośląskie 16.01.2018

    Your tasks: Acting as a single point of contact for all IT related incidents and requests Responding to email messages, web inquiries and phone calls for employees requiring help Providing remote worldwide IT support for end users Installing and...

  • Łódź, łódzkie 16.01.2018

    We are looking for candidates to join our cross-locational Workplace Support team, where team members are located in Eschborn, Bremen, Prague and Lodz. For our location in Lodz we are looking for several members to join as soon as possible. Your...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.01.2018

    Key Responsibilities Works for Infrastructure Managed Service and delivers a managed service to a large financial institution. Works within a Global Team, focused on the EMEA infrastructure. Provides custom integration implementation support on...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Your tasks: handle incoming requests from customers and 1st level agents perform initial assessment, diagnosis and remote IT systems support provide in-depth troubleshooting and resolution of hardware or software problems with the use of...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Job Description This position is responsible for performing technical activities involved in designing, implementing, and supporting various applications. Application Support Specialist will be responsible for: Participating in the investigation...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 15.01.2018

    As IT Expert (2nd Line) you will provide assistance mainly to PC and laptop users. You will investigate the issues following established processes and recommend improvements to resolve typical customer enquiries. IT Expert takes ownership of...

  • o firmie

    Kraków, Zabierzów (pow. krakowski), małopolskie 15.01.2018

    Role, responsibilities, and skill sets: Provide hardware / software / network problem diagnosis / resolution via telephone for customer’s end users. Resolve or Route incidents and requests to appropriate teams Coordinate and manage relationships...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 15.01.2018

    Your responsibilities as SAP support Team Leader will include: Managing and coordinating a team of SAP Specialists (1st line support) in their day to day operations Ensuring high efficiency & quality of performed processes according to applicable...

  • Poznań, wielkopolskie 15.01.2018

    Jako Konsultant/ka ds. sieci LAN/WAN będziesz zajmował/a się następującymi zagadnieniami : konsultacje techniczne w zakresie projektowania sieci LAN/WAN dla klientów Spółki, prowadzenie projektów wdrożeniowych w przedmiotowym zakresie,...

  • Gdynia, pomorskie 15.01.2018

    Workplace: Gdynia ...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    About EY GDS EY Technology is a global organization that works with our internal clients, to provide IT support and solution to client teams, internal support functions and global projects and programs. Over the next few years, GDS Poland will...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Główne zadania: Operator Systemów Informatycznych w ProService zajmuje się obsługą złożonego środowiska IT, które przetwarza setki tysięcy transakcji finansowych dziennie. Obowiązki obejmują miedzy innymi obsługę i nadzór systemów IT i...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie: oprogramowania systemowego, użytkowego sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych (drukarki, projektory, urządzenia wielofunkcyjne) sieci komputerowych telefonów VOIP i...

  • Kraków, małopolskie 15.01.2018

    Zadania: Rozwiązywanie zgłoszeń supportowych Tworzenie raportów dla użytkowników Monitoring efektywności działania oprogramowania Wdrażanie produkcyjne nowych wersji oprogramowania Utrzymanie systemów firmy w sytuacjach rutynowych Support...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 15.01.2018

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 15.01.2018

    Zakres obowiązków: udzielanie zdalnego wsparcia technicznego oraz pomocy merytorycznej w zakresie systemów IT obsługiwanych przez Diebold Nixdorf, zapewnienie prawidłowej pracy systemów informatycznych, oprogramowania, sprzętu oraz sieci...

  • o firmie

    Łódź, łódzkie 15.01.2018

    The role holder is responsible for managing a small team of technical people, or virtual team, planning and guiding service delivery, achieving required service levels and customer satisfaction. Role holder deploys, manages and develops people,...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.01.2018

    Jak będzie wyglądała Twoja praca? Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z fizycznie uszkodzonych nośników (HDD i SDD) * Odpowiadasz za zdiagnozowanie błędów * Organizujesz...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 15.01.2018

    Your tasks: First point of contact for our internal end users Provide technical support via phone, e-mail & chat Analyse and solve software related issues Proactive managing and monitoring queries Deliver high levels of customer service whilst...

  • Warszawa, mazowieckie 15.01.2018

    You see things a little differently. So do we. Leadership at IKEA is simple, clear and humble. We’re not fans of bureaucracy and complicated hierarchy. We invest in your passions and encourage you to grow with them. Come see things a little...