Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2017-12-10

    Opis stanowiska: Poszukujemy osoby, która dołączy do naszego zespołu odpowiedzialnego za dostawę rozwiązań informatycznych do naszych klientów z branży finansowej oraz obsługę ich zgłoszeń. W zakresie obowiązków będzie zdalne wsparcie...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-09

    The opportunity You will perform a variety of assignments associated with assisting traders and supporting all back-office employees with day-to-day IT related issues. You will also be responsible for creating a positive image of IT and...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-09

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. Responsibilities Act as a Single Point of Contact for all IT Users Log, categorize and...

  • 2 - 4 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 2017-12-08

    Your new company For our Client, an international company located in Kraków, we are looking for Junior Customer Service Specialist with English. Your new role Within this position you will be responsible for providing customer service to clients....

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-08

    Working on this position you will: Resolve day to day enquiries acquired from clients via email or ticketing tool Report any anomalies influencing flawless functionality of service provided and ensuring the root cause of such behaviour Writing...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-12-07

    Unic is looking for an experienced ICT and Service Desk Supporter to join our team in Wrocław. We are a Swiss, modern technology company – leading supplier of e-business solution in Europe. If you want to be a part of agile projects for the most...

  • Warszawa, mazowieckie 2017-12-07

    Od ponad 25 lat wspieramy bezgotówkowe i elektroniczne procesy w gospodarce. Tworzymy nowe rozwiązania, pozwalające na poszerzanie oferty banków. Znajdujemy praktyczne zastosowania innowacyjnych technologii. Jesteśmy odpowiedzialnym partnerem...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it service desk specialist - english and french

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-12-07

    Description As part of our strategy, we have established Business Service Centre in Krakow in March 2014 with ambition to deliver best-in-class efficient and effective business services. IT Specialist will be part of a Service Desk team in Krakow...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-12-05

    Location: Warsaw, Sienna 73 Street Contract of employment Provide 24x7 support and management of incidents throughout incident lifecycle within a production environment. Ensure service level agreements are met in support of clients’ and company’s...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-05

    Wymagania: Wykształcenie wyższe; Pożądane doświadczenie w obszarze Help Desk, Service Desk, Obsłudze Klienta, współpracy z usługobiorcą; Mile widziane odbyte szkolenia z obsługi klienta; Język angielski na poziomie komunikatywnym w mowie i...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2017-12-05

    obsługa zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...

  • 4 - 6 tys. zł brutto

    Poznań, wielkopolskie 2017-12-05

    Obowiązki: Zapewnienie wsparcia dla wniosków składanych za pośrednictwem telefonu, e-maila, faksu, biletów usługi Service Now Rozwiązywanie problemów z aplikacjami Office (2010 i 2013), Windows 7 i 8.1, Internet oraz powiązanych problemów...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-12-04

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-12-04

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2017-12-03

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Kraków, małopolskie 2017-12-03

    Key Tasks and Responsibilities Provide second level end user support to RFG’s global to RFG clients using our proprietary ComplianceDesktop® | Anti-Corruption compliance platform and associated technology products Monitor network stability and...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2017-11-30

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

  • Wrocław, dolnośląskie 2017-11-30

    Responsibilities: First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2017-11-28

    Kompania Piwowarska poszukuje pracowników, którzy chcieliby dołączyć do europejskiego Service Desk’u w Poznaniu. Jest to okazja do pracy w dynamicznym, międzynarodowym zespole, z nowoczesnymi narzędziami Service Desk. Pracownicy będą...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2017-11-28

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • 3 lokalizacje 2017-11-12

    PRAGA czeka!! ...

Zaloguj się do konta

Zaloguj się, aby łatwiej szukać pracy.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Niepoprawne hasło albo email.

Niepoprawne hasło.

Wystąpił błąd podczas logowania.

Niepoprawny link.

Zbyt wiele nieprawidłowych prób podania hasła. <span id="validationErrorTimerText">Spróbuj ponownie za <span id="validationErrorTimer">{0}</span> <span id="validationErrorTimerUnit">sekund</span>.</span>

  • lub Załóż konto

Załóż konto

Załóż konto, aby łatwiej szukać pracy.

Przepraszamy, podczas rejestracji wystąpił błąd.

Dla tego adresu e-mail istnieje już konto w Pracuj.pl, ale adres e-mail nie został potwierdzony. Wysłaliśmy Ci wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Sprawdź swoją pocztę i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Użytkownik o podanym adresie e-mail jest już zarejestrowany.

Przepraszamy, wystąpił błąd podczas tworzenia użytkownika

  • lub Zaloguj się