Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Poznań, wielkopolskie 23.06.2018

    We’re looking for a IT Support Specialist (m/f) to join our Business IT team. The Business IT team is responsible for maintaining office IT infrastructure as well as developing and administering internal systems. The team supports OLX globally...

  • 2 lokalizacje 23.06.2018

    Opis stanowiska: Praca będzie polegała na obsłudze i administracji systemów informatycznych klientów instytucjonalnych Praca będzie w Warszawie lub Krakowie, na miejscu w siedzibie firmy oraz w siedzibie firmy obsługiwanej Duża ilość pracy...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Zakres zadań: wsparcie użytkowników w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem IT i obsługą wewnętrznych systemów; konfiguracja systemów, instalacja sprzętu i oprogramowania; utrzymanie ciągłości pracy systemów IT oraz sieci komputerowej; współpraca z...

  • Swarzędz (okolice), Jasin (pow. poznański), wielkopolskie 22.06.2018

    Jakie są zadania na tym stanowisku? Bieżąca obsługa użytkowników wewnętrznych (pierwsza linia wsparcia w zakresie diagnostyki i rozwiązywania incydentów) Instalacja i konfiguracja systemów operacyjnych zgodnie z ustalonymi standardami firmy...

  • Warszawa, mazowieckie 22.06.2018

    Main responsibilities: Provide support to Elavon employees both on site and remote and to those who are working in other Elavon offices. Provide operating system support for Windows 7/10 and associated software such as encryption, remote access...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 22.06.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it service desk specialist - english and french

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    To mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Profil kandydata: Wykształcenie i doświadczenie: Wykształcenie wyższe lub studenci ostatniego roku studiów Wiedza w zakresie produktów i usług desktopowych oraz znajomość rozwiązań infrastruktury komputerowej i teleinformatycznej Wiedza...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    You´ve probably already met us. Maybe you´ve stopped by for a coffee, fueled up your car or grabbed something to eat on the go. Then you know what Circle K is all about. Making everyday life easier for people all over the world. We´ve grown into...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Newly opened Technology Solution Center in Warsaw is the Global IT Solution Delivery Partner for DB Schenker - the world's leading logistics provider. We are searching for German, Swedish, Finnish or Norwegian speaking people. Join us!...

  • 3 lokalizacje 21.06.2018

    Poszukujemy osób do pracy w Zespole Wsparcia Informatycznego, zapewnianiającego bezpośrednie wsparcie dla użytkowników końcowych naszych Klientów w obszarze infrastruktury IT (wyposażenie stanowiskowe, urządzenia wielofunkcyjne, systemy...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Co będzie należało do Twoich zdań? Wsparcie IT w zakresie rozwiązywania problemów technicznych zgłaszanych przez użytkowników w systemie Jira - Service Desk Obsługa zgłoszeń wewnątrzfirmowych z obszaru IT (hardware, software, a także sieć)...

  • Wrocław, dolnośląskie 21.06.2018

    Main responsibilities: Providing first/second line support to end users including workstations, servers, application software and hardware, Diagnosing and resolving issues related to IT, LAN/WAN, MS Office, MS Windows, VPN, Active Directory,...

  • Warszawa, mazowieckie 21.06.2018

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania w środowisku Windows, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Opieka nad...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 21.06.2018

    Challenges: Knowledge and support of several applications, Application services provided are supporting key business processes thus business process knowledge is required Complex integrated environment Application services are provided...

  • 2 lokalizacje 20.06.2018

    Successful candidates will join a delivery organization providing Applications Management Services for multiple IT systems and applications. Services will be delivered to major DXC clients representing various industries. The services scope of...

  • o firmie
    2 lokalizacje 20.06.2018

    Twoje zadania: koordynowanie usługi Service Desk świadczonej dla wszystkich użytkowników systemów informatycznych w Grupie Żywiec współpracę z globalnym partnerem Heinekena w obszarze usługi Service Desk nieustanne doskonalenie i zwiększanie...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 19.06.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Toruń, kujawsko-pomorskie 19.06.2018

    ABOUT THE JOB: You will be working in Platforms team providing minor enhancement and continuous improvement to wide set of Document Sending platforms. DevOps team ensures availability of platforms and seamless delivery of services to Posti...

  • Gdańsk, pomorskie 18.06.2018

    Don’t worry about your experience we will teach you all needed IT skills! Summary of Key Responsibilities: Contacting with native speaking users on the phone and via e-mail Managing support tickets Resolving basic IT issues as: password reset,...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 18.06.2018

    Workplace: Warszawa ...

  • Kraków, małopolskie 18.06.2018

    Oczekiwania: Wykształcenie wyższe/licencjat (preferowane: IT lub inne wykształcenie techniczne) Min. roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie Znajomość języka niemieckiego będzie...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 18.06.2018

    Zdania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: Samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w obszarze IT Przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników zgodnie z zasadami (SLA) Udzielanie profesjonalnych i rzeczowych...

  • Świerklany (pow. rybnicki), śląskie 17.06.2018

    Od osoby zatrudnionej na tym stanowisku oczekujemy: wykształcenia wyższego informatycznego lub telekomunikacyjnego, lub elektronicznego; doświadczenia w obsłudze klienta wewnętrznego; umiejętności pracy pod presją czasu; umiejętności wyciągania...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.06.2018

    W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ: bezpośrednio wspierać użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) instalować oraz konfigurować oprogramowania, samodzielnie diagnozować i rozwiązywać problemy opiekować się sprzętem...

  • Wrocław, dolnośląskie 16.06.2018

    Variety and Challenge. Growth and Opportunity. In the retail business, we move fast. We’re always adapting, evolving and innovating. And the fast pace brings variety and challenge, along with continued growth and opportunity. Explore career...

  • Bielsko-Biała, śląskie 14.06.2018

    Your new company For our Client, is a leading global supplier of systems and components for the automotive industry, located in Bielsko-Biała, we are currently looking for a person interested in the role of Service Desk Specialist. Your new role...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 14.06.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Plewiska (pow. poznański), wielkopolskie 13.06.2018

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • 2 lokalizacje 12.06.2018

    Obowiązki: codzienny kontakt z Klientami w języku czeskim/ słowackim lub węgierskim, telefoniczna i mailowa obsługa zamówień Klientów oraz udzielanie im wsparcia merytorycznego, utrzymywanie profesjonalnych relacji z Klientami, dbanie o wysokie...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 07.06.2018

    You will be responsible for: Installation, configuration and overal support of IT infrastructure, in terms of hardware, operating systems, network and voice connectivity. Ongoing monitoring, analysis and improvement to the Windows, Linux, VMware...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 07.06.2018

    obsługę zgłoszeń w Service Desk, zdalne oraz bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku, wsparcie dla systemów Windows 7/10 oraz OSX, a także pakietu MS Office 2010/2013/2016, wsparcie...