Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Kraków, małopolskie 2018-02-16

    Position description: We are looking for a Specialist who will join our IT Service Desk Team in Krakow providing 1st line support for the Shared Service Center in Krakow, European Sales Offices, European external warehouses and Asian Trading...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-16

    Zadania: Pierwsza linia wsparcia IT dla pracowników biura głównego Przyjmowanie, rozwiązywanie i monitorowanie zgłoszeń Service Desk Przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon, telefon komórkowy Tworzenie dokumentacji zgodnie ze...

  • Kraków, małopolskie 2018-02-16

    Responsibilities: Support of Salesforce-based business applications for a global enterprise Combined L1 and L2 support User access management Performing daily Service Desk operations (end-user support, problem determination, troubleshooting etc.)...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it service desk specialist - english and french

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-02-15

    Mamy dla Ciebie pracę, która polega na: zdalnym oraz bezpośrednim wsparciu użytkowników w zakresie obsługi systemu, aplikacji biurowych oraz systemów Banku wsparciu urządzeń mobilnych z systemami Android oraz iOS wsparcie dla systemów Windows...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-14

    Zadania: Koordynacja działań informatycznych związanych z pracami likwidacji, przemieszczania, modernizacji i tworzenia nowych placówek Banku Obsługa bazy CMDB Koordynacja usługi IT Współpraca operacyjna z zewnętrznymi dostawcami usług...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-14

    Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie pracowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony) Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów Udział w konfiguracji oraz obsłudze...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-13

    Contribute in the strategy recommendation, design and implementation of the Enterprise Mobility Management (EMM) environment and corresponding policy development, in order to meet current and future business needs, Ensure the best possible mobile...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-02-13

    ANIXE is a technology company founded in 1997. We specialize in delivering a high-performance, top-notch sales solutions dedicated to travel and tourism industry. We strongly believe that employee empowerment leads to innovative solutions that...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-02-12

    Miejsce pracy: Kraków Zespół Wsparcia Technicznego to grupa specjalistów odpowiadających za bieżące wsparcie współpracowników w zakresie sieci komputerowej, sprzętu i oprogramowania używanego w codziennej pracy. Nasi specjaliści to osoby z...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-02-12

    Obowiązki: analiza incydentów oraz powodu powstawania problemów technicznych przeprowadzenie klienta przez szereg określonych czynności w celu rozwiązania problemu przekazywanie informacji o możliwych do użycia częściach zamiennych przekazywanie...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-12

    Zadania do realizacji: Współtworzenie designu, implementacja i utrzymanie środowiska Enterprise Desktop zgodnie z wymaganiami biznesowymi Udział w kluczowych projektach infrastrukturalnych Wsparcie projektów w obszarze automatyzacji urządzeń...

  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Kraków, małopolskie 2018-02-11

    Ilość wakatów: 3 (w różnych obszarach) Główne zadania: uczestnictwo projektach bankowych; administrowanie aplikacjami bankowymi i bazami danych; wsparcie użytkowników aplikacji w ramach II Linii Wsparcia Service Desk; współpraca z dostawcami...

  • Goleniów, Szczecin (okolice), Łozienica (pow. goleniowski), zachodniopomorskie 2018-02-10

    Become a part of the Global IT team As a Specialist Global Service Desk you will provide an operational and technical IT assistance to LM Wind Power employees in order to enable to operate more effectively and efficiently. To provide a single...

  • 6 - 8 tys. zł brutto
    2 lokalizacje 2018-02-09

    To provide 1st line technical support to internal and external customers via phone and email Propose and update knowledge base articles about solutions found Respond to enquiries from clients and help them resolve their hardware or software...

  • o firmie
    2 lokalizacje 2018-02-09

    Wymagania: ukończone studia wyższe min. roczne doświadczenie zawodowe zdobyte na podobnym stanowisku orientacja na użytkownika, umiejętność zarządzania czasem, zdolności analityczne efektywne budowanie profesjonalnego wizerunku Service Desk’u...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2018-02-08

    Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w obszarze aplikacji MS, m.in.: SharePoint, Dynamics AX / CRM, Active Directory, IBM BPM Monitorowanie bieżącej dostępności, wydajności serwerów MS Windows 2016 i MS SQL oraz aplikacji biznesowych...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 2018-02-06

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-02-06

    Obowiązki: Wsparcie techniczne użytkowników wewnętrznych i klientów firmy MWT Solutions Sp. z o.o. (1 linia wsparcia) Odpowiadanie na zapytania telefoniczne kierowane do Service Desk, praca w systemie “ticketów” Rejestrowanie problemów IT, ich...

  • o firmie

    Lublin, lubelskie 2018-02-04

    Zarządzanie zespołem specjalistów wsparcia IT pracujących na rzecz Klientów Sii Wspieranie podległych specjalistów IT w sprawach związanych z wykonywaną przez nich pracą i rozwojem zawodowym (oceny okresowe; wyznaczanie celów i ich weryfikacja;...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-02-04

    On this role you will be responsible for reactive and proactive incident response following ITIL framework. The tickets (Remedy) will be provide and selected by Service Desk team. You will also liaising with 3 rd line support and from time to...

  • o firmie

    Szczecin, zachodniopomorskie 2018-02-02

    Jako Specjalista SD będziesz odpowiadać za: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 2018-02-01

    Do głównych zadań na tym stanowisku będzie należało: rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemu e-commerce, bieżące wsparcie dla BOK i obsługi sprzedaży, monitoring nad poprawną pracą platformy e-commerce, zgłaszanie i raportowanie...

  • Kraków, małopolskie 2018-01-31

    Opis stanowiska: Rozwiązywanie problemów użytkowników drogą telefoniczną lub mailową Identyfikowanie i usuwanie usterek w aplikacjach intranetowych Rozwiązanie problemów zgłaszanych przez system monitoringu aplikacji Określenie źródeł problemów...