Popularne w serwisie

Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    Do działu IT, odpowiedzialnego za całość usług informatycznych w firmie S&T, poszukujemy osoby, która wesprze swoją wiedzą i zaangażowaniem środowisko IT naszej organizacji. Zakres zadań: Bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze IT...

  • 3 lokalizacje 2018-12-12

    Responsibilities Support Global Data Privacy and Information Security to ensure adherence to data retention policies and practices Develop, deliver and maintain data management documents to improve the way of managing, sharing and using data The...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-12

    General Description The IT Service Desk Group Coordinator is responsible managing the first level support in the IT Service Desk and distributes incidents and service requests to IT Service Desk Agents (SDA) and Local IT Service Support...

  • 16 lokalizacji 2018-12-12

    The position will involve supporting users based in all European locations over the phone through the Helpdesk line or Service Desk system. The successful candidate will be part of a wider Global Helpdesk Team based across various Elavon sites in...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Why is this job for you You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 2018-12-12

    Why is this job for you: You would provide technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. You would be responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Główne zadania: zarządzanie podstawowymi dostępami użytkowników do zasobów komputerowych zgłaszanie awarii/usterek urządzeń/systemów informatycznych oraz teleinformatycznych do serwisów zewnętrznych rozbudowa i konfiguracja sprzętu...

  • 2 lokalizacje 2018-12-11

    Workplace: Nowy Tomyśl or Radzyń Podlaski Your responsibilities : Tracking and response to Service Desk Request tickets (Tiers 1 and 2) via phone and email, assurance of the completeness of tickets for each respective region. Assistance and...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it service desk specialist english and italian

    Tak, chcę!

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-11

    Role To provide first line IT Service Desk support to internal users throughout UKMEA, assisting them with hardware issues and software problems via phone and email. Responsibilities Provide first line technical support, answering user queries...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-10

    Your future responsibilities IT Service Desk Poland team acts with cross border incident management and request fulfilment, takes active part in IT communities and takes responsibility at global level for successful deliveries. What you'l be...

  • Szczecin, zachodniopomorskie 2018-12-10

    As an HR Systems Specialist you will help support the ongoing implementation, administration, and further development of the cloud application SuccessFactors in William Demant Holding (WDH) companies globally. You will be part of a local HR team...

  • o firmie

    Komorniki (pow. poznański; gm. Komorniki), wielkopolskie 2018-12-09

    ZADANIA Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • o firmie

    Stryków, łódzkie 2018-12-07

    Zadania: Rejestracja i realizacja zgłoszeń w systemie ticketowym Pomoc klientom w rozwiązywaniu, Utrzymanie stacji roboczych klientów, usług i architektury sieciowej Instalacja oraz konfiguracja aplikacji klienckich Diagnozowanie i rozwiązywanie...

  • Katowice, śląskie 2018-12-07

    Your new company For our Client, international company that recently opened its branch in Katowice, we are currently looking for Senior Service Desk Specialist with Spanish, Polish and English languages. Your new role Holding the position of...

  • Poznań, wielkopolskie 2018-12-06

    Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy z branży retail zlokalizowanej tuż pod Poznaniem poszukujemy Kandydatów na stanowisko IT Support Specialist Jako specjalista ds. wsparcia IT będziesz odpowiedzialna/y za zapewnienie prawidłowego...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-12-06

    Zadania: obsługa zgłoszeń service desk, tj. zdalne i bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie obsługi systemów i aplikacji firmowych, czynny udział podczas konferencji firmowych w zakresie wsparcia IT, przygotowywanie sprzętu komputerowego...

  • o firmie

    Gdańsk, pomorskie 2018-12-06

    An attractive work place in the Global Business Services (GBS) hub of Swarovski, based in Gdansk, Poland. The GBS organization delivers high quality multi-functional services, provides expertise and ensures a continuous improvement of the process...

  • Warszawa, mazowieckie 2018-12-06

    Będziesz zajmował się: instalacją, konfiguracją oraz nadzorem oprogramowania w środowisku Windows dbaniem o sprzęt i okablowanie infrastruktury informatycznej w biurze obsługą Active Directory w zakresie zakładania oraz obsługi konta użytkownika...

  • Wrocław, dolnośląskie 2018-12-06

    Main responsibilities: Provides technical support in a critical SAP environment, Supports the authorizations and security topics across full project lifecycle in various SAP application modules according to the functional and technical...

  • o firmie

    Poznań (okolice), Jankowice (pow. poznański), Tarnowo Podgórne (pow. poznański) (okolice), wielkopolskie 2018-12-05

    TWOJE ZADANIA Obsługa zgłoszeń przez międzynarodowy portal pomocy technicznej Bieżąca analiza zapytań Pracowników oraz rozwiązywanie zgłoszeń Kontakt telefoniczny i mailowy z użytkownikami systemów wewnętrznych oraz z zewnętrznymi partnerami...

  • 2 lokalizacje 2018-12-03

    Obowiązki: instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego, systemów operacyjnych i aplikacji, diagnostyka i naprawa sprzętu i błędów systemowych, ustawianie nowych profili i kont pracowników, zarządzanie hasłami, udzielanie wsparcia i...

  • Katowice, śląskie 2018-12-03

    WHAT TASKS CAN YOU EXPECT? Handling incoming calls/tickets, being part of remote support for internal customers Reporting incidents and service request based on user’s info in corporate tool Solving incidents and service request at Service Desk...

  • Katowice, śląskie 2018-12-02

    Zadania: Wparcie pracowników w zakresie procedur, polityk oraz regulaminów wewnętrznych z zakresu HR; Stałe monitorowanie skrzynek pocztowych oraz czatów dedykowanych do kontaktu z pracownikami; Przygotowanie raportów oraz dokumentacji z zakresu...

  • Katowice, śląskie 2018-12-02

    Zadania: Wparcie pracowników w zakresie procedur, polityk oraz regulaminów wewnętrznych z zakresu HR; Stałe monitorowanie skrzynek pocztowych oraz czatów dedykowanych do kontaktu z pracownikami; Przygotowanie raportów oraz dokumentacji z zakresu...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-29

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: pierwszą linie wsparcia IT dla pracowników biura głównego, przyjmowanie, rozwiązywanie oraz monitorowanie zgłoszeń Service Desk, przygotowanie narzędzi pracy IT tj. komputer, telefon komórkowy i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-11-29

    Jeśli jesteś osobą, która sumiennie podchodzi do wykonywanych obowiązków, lubisz kontaktować się z ludźmi, interesują Cię zagadnienia IT, to ta praca jest dla Ciebie! OBOWIĄZKI: zapewnienie ciągłości pracy systemów i urządzeń informatycznych w...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-27

    Obowiązki: Wsparcie IT dla organizacji (laptopy, sieć lokalna, konfiguracja oprogramowania) Modyfikacje lokalnej infrastruktury IT Dostarczanie rozwiązań automatyzujących codzienne zadania Onboarding i off-boarding IT pracowników Aktualizacje...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 2018-11-27

    Zadania: Wsparcie IT dla organizacji (sieć lokalna, konfiguracja sprzętu) Modyfikacje lokalnej infrastruktury IT Rejestracja i dystrybucja zgłoszeń Tworzenie skryptów instalacyjnych Obsługa ticketów Onboarding i off-boarding IT pracowników...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 2018-11-22

    Do Twoich zadań należeć będzie: Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych od wewnętrznych klientów, Rejestracja zgłoszeń w systemie, Wstępna analiza zgłoszeń, Rozwiązywanie problemów lub ich przekazywanie do kolejnej linii wsparcia. ...