reklama

Praca it service desk specialist, mazowieckie

Mamy dla Ciebie 9 ofert

Aplikacja Pracuj.pl

Przeglądaj oferty wygodniej

Pobierz
    • Warszawa
    Responsibilities: remote technical support of internal end-users (according to internal procedures), contact by phone, chat, and mail-in in English – supporting users in the whole world (mostly from the USA), work in a multilingual IT Service...
    opublikowana: 22 października 2019
    • Warszawa
    Główne zadania i obowiązki: Obsługa zgłoszonych incydentów i problemów kierowanych do I linii wsparcia IT Wsparcie administratorów systemów IT w zakresie zarządzania i konfiguracji aplikacji Zarządzanie i konserwacja sprzętu i oprogramowania...
    opublikowana: 22 października 2019
    • Warszawa
    Obowiązki: Świadczenie pierwszej oraz drugiej linii wsparcia Rejestracja oraz obsługa zgłoszeń z trzech kanałów komunikacji (ServiceNow, telefon, mail) Zarządzanie incydentami oraz zmianami, priorytetyzacja oraz dotrzymywanie SLA Skuteczna...
    opublikowana: 21 października 2019
    • Warszawa
    Role We are looking for a person who will join our team in Poland accountable for the Customer Support function for PwC Globally. GSD services primarily focus on providing efficient support for the internal systems and applications that are used...
    opublikowana: 19 października 2019
    • Warszawa
    What can you learn? Make your favorite language perfect thanks to every-day contact with native speakers Experience on the 1st technical Service Desk line Get to know POS (point of sales) systems and knowledge of the IT infrastructure for retail...
    opublikowana: 18 października 2019
    • Warszawa
    Zakres obowiązków: Rejestracja / kategoryzacja / priorytetyzacja zgłoszeń oraz przekazywanie ich do odpowiednich grup wsparcia Pomoc zdalna dla użytkowników oraz samodzielne rozwiązywanie zgłoszeń Zarządzanie kontami użytkowników w oparciu o...
    opublikowana: 15 października 2019
    • Warszawa
    DO ZADAŃ ZATRUDNIONEJ OSOBY NALEŻEĆ BĘDZIE obsługa zgłoszeń zarejestrowanych w systemie ticketowym przygotowywane zleceń napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu teleinformatycznego administrowanie systemami operacyjnymi zainstalowanymi na...
    opublikowana: 14 października 2019
    • Warszawa
    OPIS STANOWISKA: Samodzielne diagnozowanie i usuwanie usterek sprzętu IT lub kierowanie do właściwego serwisu Instalowanie i konfiguracja sprzętu i oprogramowania oraz urządzeń peryferyjnych (drukarki itp.) Pomoc użytkownikom w bieżących...
    opublikowana: 11 października 2019
    • Warszawa
    Poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista Service-Desk, komunikatywnej, chcącej nabrać doświadczenia w technologiach IT. Tryb pracy 8 godzinny (poniedziałek-piątek) lub 13 godzinny, dyżury w biurze (poniedziałek–niedziela), praca zdalna przy...
    opublikowana: 9 października 2019
reklama