Filtruj wyniki

Miejsce pracy
    • Pokaż więcej województw
Kategorie
  • Pokaż więcej kategorii
Pracodawca
Forma zatrudnienia
  • Pokaż więcej
Poziom stanowiska
  • Pokaż więcej
Zarobki brutto
  • Pokaż więcej
Wymagany język
  • Pokaż więcej języków
Oferty z okresu
  • Jelenia Góra, dolnośląskie 18.08.2018

    Pracując na tym stanowisku będziesz: Specjalistą IT pracującym w systemie 3-zmianowym w naszym dziale Customer Service, który obsługuje klientów ze 150 krajów świata. Udzielać przed- i po-sprzedażowego wsparcia naszym klientom w języku angielskim...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.08.2018

    Wyobraź sobie, że… Pracujesz w międzynarodowym zespole * Twoje zadania polegają na odzyskiwaniu danych klienta z logicznie uszkodzonych nośników przy użyciu wewnętrznych narzędzi * Diagnozujesz błędy * Odpowiadasz za migrację i konwersję danych...

  • Kraków, małopolskie 17.08.2018

    Job Description Conduct SOX and internal control processes across the regions to identify control gaps and provide recommendations to mitigate operational, financial, and compliance risk Identify, track and escalate deficiencies identified during...

  • o firmie

    Warszawa, mazowieckie 17.08.2018

    zakres obowiązków: Telefoniczne i mailowe wsparcie Klientów w ramach niezbędnych działań związanych z realizacją projektów oraz utrzymaniem zaimplementowanych rozwiązań Zdalne wsparcie serwisu w przeprowadzeniu instalacji urządzeń drukujących w...

  • o firmie

    Katowice, śląskie 17.08.2018

    Location: Katowice ...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 16.08.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Poznań, wielkopolskie 16.08.2018

    Wymagania: Podstawowa wiedza merytoryczna w zakresie procesów biznesowych wspieranych przez administrowane systemy; Ogólna znajomość branży IT; Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania projektami; Znajomość istniejących rozwiązań (hardware i...

  • o firmie

    Wrocław, dolnośląskie 16.08.2018

    Zadania: Realizacja zadań serwisowych w obszarze automatyki; Przeprowadzanie przeglądów planowych oraz napraw limitujących pracę systemów automatyki; Wsparcie techniczne specjalistów ds. sprzedaży; Przygotowywanie ofert serwisowych; Nadzór nad...

  • Chcę otrzymywać podobne oferty pracy na e-mail!

    it service specialist

    Tak, chcę!

  • 3 lokalizacje 14.08.2018

    Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty ds. wsparcia IT będzie świadczyć usługi informatyczne dla klientów Spółki w głównej mierze z sektora finansowego, usługi realizowane są w lokalizacjach klientów (zapewniamy auta służbowe). Główne cele...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.08.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • o firmie

    Kraków, małopolskie 14.08.2018

    Provides technical support and incident management to users of IT systems and peripheral equipment company wide. The ITSD Specialist is responsible for receiving, entering, troubleshooting, prioritizing, escalating, and updating all IT incidents...

  • Łódź, łódzkie 14.08.2018

    Opis stanowiska: Samodzielna i zespołowa praca przy serwisie funkcjonującego oprogramowania ERP u obsługiwanych przez nas Klientów Samodzielna i zespołowa praca przy prowadzonych pracach wdrożeniowych oprogramowania ERP u obsługiwanych przez nas...

  • Pruszków, Warszawa, mazowieckie 13.08.2018

    Główne obowiązki: Realizacja incydentów zgłoszonych przez Klientów zgodnie z podpisanymi umowami Naprawy sprzętu IT zgodnie z założonym czasem SLA Dokonywanie okresowych przeglądów urządzeń IT Udział w projektach ...

  • Katowice, śląskie 12.08.2018

    Zakres obowiązków: Klasyfikacja przychodzących maili według wyznaczonych instrukcji Zapewnienie pierwszej linii wsparcia odpowiadając na pytania użytkowników Analiza problemów użytkowników i ich zapytań Odpowiedzi na zapytania mailowe według...

  • 8 - 10 tys. zł brutto

    Berlin, Niemcy 12.08.2018

    Job description: Opportunities exist for German speakers to join their Berlin team in German Customer Support. ...

  • Warszawa, mazowieckie 11.08.2018

    Wybrany Kandydat będzie odpowiedzialny za: Wsparcie dla systemów informatycznych firmy w ramach pierwszej i drugiej linii utrzymania Rejestracja i monitorowanie zgłoszeń serwisowych Współpraca z zespołami projektowymi w zakresie wspieranych oraz...

  • Wrocław, dolnośląskie 09.08.2018

    Would you like to take on responsible tasks? First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and...

  • o firmie
    2 lokalizacje 09.08.2018

    Main accountabilities Acting as a senior member of the team being able to advise and mentor Service Desk Agents, Troubleshooting/resolving advanced issues and requests, Acting as a 2nd line support in accordance with existing knowledge articles...